• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Mornings fra barteby!
Noe ullen smak i munnen etter topp tapas på Bakgården igår. En dag igjen med seminar. Blir tidlig ferdig, så man får håpe været holder til en utepilsner i ettermiddag.
Ha en flott dag :)

God morgen fra Kristiansand, som for tiden minner mer om Nordpolen.

7fc12096df7a77112923cf088fac2ff6.jpg

Satser på at det meste smelter i løpet av en dag eller to. Planer for dagen er å bli ferdig med dokumentasjon for en kunde, så middag med mamma i ettermiddag.

Ha en fin dag folkens!

God morgen #2 fra barteby. Her venter man på at dusjen blir ledig :) Tegner til å bli en fin dag idag også. Ha en flotters torsdag :)

Grumpf fra Lillestrøm.
Flyet fra BKK landet for 1,5 timer siden, men laang ventetid inne i flyet da brua ikke ville gå. Trapp ned og opp på brua til slutt. Ingen flybusser på OSL 0657 - verken SAS, Ski eller Bekkestua.
Da ble det toget fra Gardermoen, det gikk greit til Lillestrøm, men her står vi på grunn av sporvekselproblemer på Oslo S...
Flytoget ved siden av kom seg avgårde nå, så da starter vel køkjøringen videre til Oslo S om ikke alt for lenge (ca halvtimen for sen foreløpig)

Bare en ting å si når RUTER innstiller bussrutene i Oslo grunnet slapp måk og strø der bussene ferdes og hvor folk skal stå å vente på bussen.

Flott Innevær :

Attachments

• 26-3-15.jpg
    26-3-15.jpg
    34.2 KB · Views: 244
God morgen fra Snillfjord! :)

Været her er skyet men heldigvis på plussiden. Skyet i dag, men det lover egentlig helt greit for de kommende dagene bare en slipper #grøss SNØ! Det buldres i steinbruddet på andre siden av hovedveien, så er ikke noe problem å våkne denne dagen da de har holdt på siden tidlig morgen med utbygging av vei.

Med skyer på himmelen denne dagen så blir det nok en dag hvor en følger trafikken på FR24, fikk en flott passering mellom EK235 og en Hercules fra forsvaret i går. Litt bedre kamerautstyr enn en 5 år gammel mobil så hadde det blitt et flott bilde. Nuvel, her kaller vaskemaskinen...og en drøss annet husarbeid. :)

Ha en flott dag forumister!! :D :D

God morgen fra Forus,
her i sørvest er det også julekort stemning i morgentimen.
Trappen foran huset måtte "børstes" for snø(sne) før avising av bilen.
Det "hvite" ser ut til å forsvinne nå , så om kort tid er vi tilbake til den normale årstiden.
I løpet av dagen skal utkast til noen tekniske studier gjennomgåes i prosjektet.
Her er det bare å hive seg rundt å begynne å lese.
Ha en fin dag.

God morgen fra Lillestrøm... Her blir man inntil videre, da det jo ikke går som smurt med kollektivtraffikken i Oslo.

Man skulle på sett og vis tro at snø i Mars ikke medførte granatsjokk. Man skulle også tro at et såpass varslet snøvær skulle ha medført visse forberedelser hos folk og fe. Men det har det åpenbart ikke.

For meg betyr dette bare - GJEMMEKONTOOOOOOOR

Ha en fin dag

God morgen fra Tananger

Som OJB nevnte så var det et tynt hvitt lag utenfor i morges. Heldigvis begynner det å forsvinne.

Her innerst i Risavika blir det en dag i skruingens tegn, med nedkobling av signal og powerkabler og nedskruing av rørbiter som akkurat nå er fylt med hydrokarboner.
Men kunne aller helst tenkt meg å sitte her på kontoret og kikke over noen tall som er ønsket borte i USA.

Well, snart ferie. En ferie som inneholder en 4U-flight.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Statoil ved Ahus. Kom meg hit før jeg kapitulerte og besluttet at å kjøre til Fredrikstad ikke er noe lur ide. Så gikk til innkjøp av avis og drikke og vurderer nå hvilken retning jeg skal ta. Er rimelig låst mange veier så bare å smøre seg med tolmodigjet. Regner med at jeg kjører hjem og tar hjemmekontor resten av dagen.

Herlig med vinter :)

S

God dag fra Sandaker. Snø og vind som farer rundt hjørnene her, så grei dag og primært holde seg inne på. Må riktignok en liten tur opp til "permisjonsmekka" Storosenteret, men vi får sørge for og kle oss. Ha en fin dag

Igår så bare trakk jeg for gardinene så var problemet (snøen) borte da jeg dro på forelesning. Tror desverre ikke at samme strategi virker idag så er vel bare å snøre på seg støvler, lue og skjerf igjen

God morgen :) I dag er jeg glad det ikke er noen forelsninger på skolen! Uvanelig med så mye snø på en natt.

God dag fra Gamle Oslo. Mye snø og ingen trafikk, men den stille uken er jo ikke før neste uke. Kanskje noe feil med kalenderen. Handletur til Meny blir utsatt, så får man heller satse på Joker, som er helt i nærheten. Uansett gjemmekontor i kveld. God snø-torsdag!

Da slipper man kanskje flere spydige kommentarer om Atlanta og snekaos ... :p

G'morgen ... Nå frokost. Så sparkes guttungen ut. Så en lur.

God torsdag fra snefokklandet. Tenkte jeg skulle jobbe hjemmefra på morgenen og reise til jobb etter at kaos og rush hadde gitt seg. Klarte komme meg med NSB til Lysaker med et godt forsiknket tog, men derifra til Fornebu var det verre. På bussholdeplassen holdt Ruter på med nedtelling til en ene spøkelsesbussen etter den andre, de burde heller skrevet på displayet at de ikke ville komme. Og drosjekøen var også altfor lang så det var bare å ta beina fatt på gangveier som ikke så ut til å være høyt prioritert for brøyting. Underveis får jeg melding om at workshop er avlyst så jeg kunne bare tatt hjemmekontor hele dagen. :old

For retretten tror jeg jeg satser på å ta båten inn til rådhusplassen.

Ha en god en alle som venter på Fornebubanen.

God dag fra bord 58 i poker NM. Er rolig foreløpig, men det blir nok livligere etter hvert. God morro!

God kveld fra Stavanger. Har vært en nydelig dag. Dette tynne laget med snø som ble nevnt har jeg ikke sett noe til. Her har det vært tørt og fint hele dagen. Bytur og noen kafébesøk har stått på programmet i dag før det hele ble kronet med atter en seier til Stavanger Oilers over Vålerenga i DNB Arena. Forza Oilers.

Twin Ottern har blit hekta på hockey!

Ikke fullt så klar for jobbehelg på Forus enda. Men man skal vel overleve det også.

Back