• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Snart klar for avreise til Tjøme og et døgn på Rica Havna. Blir nok en gåtur utom landstedet på Verdens Ende i ettermiddag. Ha en frisk torsdag:-)

Mornings. Skogen kaller for dagens arbeidsøkt. Ser ikke ut som det blir 7,5 i dag heller. Men sa er det jo fint jeg bare skal hjem å fullføre Ikeamonteringen.....sovesofaer med en haug uttrekksmuligheter viser seg å være mye monteringsarbeid

God Morgen alle sammen!

Gjør meg klar til å dra fra Kristisansand på min ferd til EWR. Det store eplet skal fortæres de neste dagene i rolig tempo. Ser ut som vi har fått et par pluss her, litt duskregn.

Ha en strålende da folkens!

God natt fra The Inn at Venice Beach.

Fikk omsider landet og hentet morgendagens og helgens arbeidsbil - en Ford Mustang GT - og fått banka innpå litt mat.

Elefanten ble også med ut til butikken for å fylle kjøleskapet på rommet. Han fant sjokolade med baconbiter og lønnesirup, og er i et strålende humør.

Ha en fin dag mens jeg sover.

God formiddag fra Bangkok.

Etter en rolig natt er man ekstra tidlig oppe i dag (oppe før 12), fint med slike dager. Får gjort noe. Skal innom Ambassaden og hente det nye Pass'et før det blir "hjemmekontor" for å bli ajour med reiseregninger og andre utlegg.

Det var uvanlig stille på byn i går. Mangen fikk seg et støkk etter mandagens granat "attack" utenfor nattklubben på mandag hvor man ble innesperret i noen timer etter ordinær stengetid for å få avklart situasjonen. Første gang jeg har opplevd at egen sikkerheten har vært truet.

God morgen fra ferga "Lødingen" på tur fra -nettopp- Lødingen! En nødvendighet når man skal ned til primærhjemmet sitt. ;)

Her har man nettopp inntatt en kopp kaffe og ei svele, og nå sitter jeg og slapper av med kryssord og Flyprat, før jeg skal ta fatt på resten av vegen ned til Fauske og Bodø, i linje 23-720, så klart!

Siste ordinære arbeidsdag denne uka/mnd i dag, så det skal bli godt med en liten langhelg med bandøvelse, besøk av venner og en god del slaraffen.

Ha en fin en!

God morgen fra Oslo. Nettopp kommet hjem fra nattvakt og kastet innpå seks brødskiver med dritfarlig brunost. Bare å hive seg i vannrett stilling, utpå dagen snur undertegnede døgnet så blir det fri til mandag.

Hade

God morgen fra tiggerstaden. Et avlyst møte gjør at det ikke er møter i ett hele dagen. Baksiden er at møtet ble flyttet til i morgen så da ryker hjemmekontoret.

Holder på å gå mot mine prinsipper og booke med Norwegian igjen etter mange år. Bakgrunnen er mulighet for billig helgetur til TIV som de skulle legge ut rute til idag. Har allerede sjekket etter midnatt og flere ganger utover morgenen, men ruten ligger enda ikke ute. Det er lenge siden siste jeg booket med Norwegian så jeg aner ikke lengere når på dagen de legger ut nye ruter.

De har i alle fall sperret for mulighet til å bare legge inn destinasjon i URL og foreta booking før de offisielt legger ut ruten, Brukte det flere ganger før for å komme før de andre til billige billetter.

Ha en god en alle sammen, uansett om dere klarer leve opp til deres prinsipper eller er svake individer som lar dere lokke av billige reiser til nye destinasjoner.

God morgen fra Oslo. Nettopp kommet hjem fra nattvakt og kastet innpå seks brødskiver med dritfarlig brunost.
Kan anbefale denne:
593027_2000_220.png
:up:

God formiddag fra Trondheim
hakke så mye tid til forum idag heller. Topp med fly,øl og pizza igår men igjen....de faste og dårlig oppmøte -kun tre stk...:( :(
Vi retter opp etter påske :up:

Ha en knallfin dag :D :D :D

Hoy fra Royal Christiania, endelig et skikkelig hotell i forhold til Thon budget å d som verre er. Arbeidsuken er slutt og jeg er mer enn klar for lang weekend. Byen i kveld og Kiel tur i helgen.
Skål og ha en trivelig torsdag

Kan anbefale denne:
593027_2000_220.png
:up:

Den skal sjekkes ut til uka - den og Oreomelkesjokoladen. Flyverelgen er helt på tuppa her .. ;)

G'morgen fra solskinnet i vestsørøst .. småfuglene fikk seg en liten støkk da vi hadde 6 kuldegrader i morges, men nå er de i full sving igjen.

Akkurat sjekket inn på USAirways for morgendagens første to etapper, føler meg lett og fin i kroppen og føler meg vel rustet til å møte de nesdte dagers utfordringer.

La merke til at DY har to avganger fra JFK i morgen kveld - 1 A330 og 1 777 ... Vurderte en billett til 1300, men .... næh ... :cool:

God tur ! :)
Rolig kveld her nå, skal se på litt gamle bilder og har Steely Dan ganske høyt på her så lenge jeg er for meg selv ;)

God kveld fra Forus. Stille og fredelig på jobb. Merker at det er vinterferie her i distriktet. Ellers sjekket inn på årets første flight for min del. Turen går til Hedmark via "det store kjøpesenteret" i morgen. Med rutemessig ankomst OSL klokken 1625 og sikter mot togavgang klokken 1659. Burde gå fint med håndbagasje. Men hvis jeg går for å sjekke inn bagasjen kan det holde hardt og da ender jeg muligens opp med å vente en time til neste togavgang. Vi får se, vi får se.

Ellers har man signert kontrakt på salg av eiendom i dag. Så da ble man et salatbestikk rikere....

Last edited:
God kveld fra KLM loungen på Schiphol,
Det går mot returflighten opp til SVG , KL1205.Enlang dag som startet ut med KL1196 og PH-BXF , deretter leiebil ned til Eindhoven før retur samme vei.
Rimelig greit vær i Holland idag ,men en del vind som ikke er overraskende på denne årstiden. Nå har det begynt å regne også.
Vel det går noen timer til innen man kan ta kvelden.
Fortsatt god kveld.

Back