God torsdag morgen

Farmer

ScanFlyer Crusty
God morgen.. eller kveld som det er her.
Kom akkurat inn på hotellett etter en tur fra OSL til JFK med SAS til Frankfurt og LH videre. Snakk om nedtur .. tror de brukte den aller eldste 747-400 de har. Ikke WIFI ombord, gamle stoler som ikke kunne legges noe særlig ned. Måtte jo finne fram bok og se på film som i gamle dager .. Pføy ..
Men service og mat var som alltid bra på Lufthansa Business, det skal de ha. Tripreport skrives senere. Nå er det natta for min del, slik at jeg orker et par hektiske arbeidsdager her før jeg skal hjem med SAS på fredag.

Replying to Topic 'God torsdag morgen'

Glad torsdag... Nå skal 40-åringen feires i 3 dager til ende... Starter dagen på Åpent Bakeri - godt også for en 37-åring... Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg!

Nest siste nattevakt denne uken, og jeg hopper snart i bilen og kjører hjem for noen timer på øyet...

Ha en strålende dag alle !

:hi2

Originally posted by EB

Glad torsdag... Nå skal 40-åringen feires i 3 dager til ende... Starter dagen på Åpent Bakeri - godt også for en 37-åring... Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg!

Avdeling Buenos Aires og Bainbrigde gratulerer....telefoner folger fra begge senere paa dagen.....

du får gratulere gubben, EB! I morgen blir det Dash til GOT og TUR-messen, og søndag blir det TRD og ARN! Se etter unge Kamhaug i genser med rutemønster på Værnes søndag!

God torsdag morgen. Her på lysaker skinner solen og jeg har ingen mail i innboksen :)

God morgen fra avdeling Bardufoss

Da er vi straks klare til å ta fatt på dagens undervisning i sannsynlighetsregning her på Forsvarets studiesenter på Bardufoss. Ser ut som det har snødd litt i Bardufoss i natt. Skal holde på hele dagen her i dag. I ettermiddag blir det Polo tilbake til Tromsø og så SK4434 tilbake til Alta sent i kveld.

Avd. Atlanta gratulerer ogsaa, live og direkte fra Las Vegas. Her blir det fire timers soevn foer jeg hopper i bilen og kjoerer til Nellis.

Hei og hopp,

En ikke saa bra dag i London i dag. gaar aa venter nesten desperat paa svar etter det intervjuet jeg var paa for 5 uker siden, men har enda ikke hoert noe... Blir skikkelig rastloes naa, men en faar vel bare vaere taalmodig da.

Ellers, litt lette snebyger, litt vind, litt kaldt, litt graatt, og ingen maskin aa fly i dag....:zzz

Ogsaa ble dagen enda surere!

Fikk endelig brev fra Nosk Helikopter om at det ikke ble noejobb der naa heller. Forbannet ogsaa!

Saa daa blir det vel troeste oel i dag da tror jeg> Skjoenner snart ikke ha en skal gjoere.:(

Det var kjipt, Shark-41. :(

Du får søke trøst i noe kanadisk kvalitetsøl og haugen med modellsaker du haiet med deg nylig. Og ikke glem at alt ordner seg for snille barn.

Kjipt, Shark! Keep trying - alt ordner seg for de snille!

Da er det like foer jeg tusler ombord til CO. Tripreport (med bilder) er oppdatert, og naa mangler jeg bare en latte.

Back