• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny laaang dag. Først kontoret, så noen møter før jeg avslutter kvelden med nok et kundearrangement hos Gino Valente ved midnattstider. Håper det blir en bra dag for deg også...

Replying to Topic 'God torsdag morgen...'

Da har man våknet og er klar for tur til MAN, hvor jeg skal på jobbintervju, fingers crossed :up:

ah! Det er deilig å vokne opp en torsdag morgen, og kjenne seg frisk og rask! Bilen er vasket på morgenkvisten og snart er det fræddan!

God morgen fra $HOMEOFFICE. Etter et par litt lange dager som slår EB's lett.. så blir dette en roligere dag som skal avsluttes med et styremøte i den kjente bygda Nærsnes

:biggrin

/G

God morgen

Ble tidlig morgen på meg i dag. Ene tvillingen våknet 04.52 og ville ikke sove mere. Heldigvis våknet ikke broren. Ellers er det +3 grader her og regn i dag. Veiene ligner mer og mer på skøytebaner nå.

Oucchh . Det blir en laang dag i dag :zzz
Etter å ha ankommet Værnes litt før midnatt i går,kun for å oppdage at flyplasshotellet var overbooket :pissed . Fikk tilbud om et annet inne i bartebyen, med taxi fram og tilbake,men orket ikke tanken på det så jeg satte meg på nattoget som gikk rett etter midnatt. Framme 0500, etter meget dårlig søvn i en stol som ikke passet min kropp.
Tog er IKKE min transportform, men tross alt bedre å komme seg fram uten altfor store nattlige omveier..SÅ i dag blir det mange turer til kaffemaskinen.

God formiddag fra Tromsø

Regn, regn og atter regn. Mer er det ikke å si om det !

Ha en skyfri torsdag :nor

Så og si skyfritt over Gardermo'området - kondensen etter SK945 har lagt seg og tempraturen er drøye 5 blå.

Fri idag, før det er tid for tidligjobbing hele helgen - snaaart er det ferie.

Ellers kommer Saudi Arabian idag.. ETA 12:05 på OSL... :up:

Fortsatt moerkt her borte .... Har faatt meg en raatten forkjoelelse, takket vaere natten paa Warner Robins ... skal kjoere til Greenville i kveld, saa jeg kommer nok til aa tilbringe mesteparten av dagen til sengs.

Vaaknet ved 23.30-tiden i gaar og saa siste del av foerste omgang av Mexico-Norge. 45000 tilskuere paa 49'ers hjemmebane ... 44996 mexikanere og fire nordmenn ..... :D
Overrasket over den daarlige dekningen i Norge .. fant ikke engang en lagoppstilling i noen av avisene!

Imponerende av P.A. Viking som LETT slår mine 16-timers dager...det tar jeg av meg nattluen for...:devot:

Idag har eg vert på tur med MOB-båten...

50 min kjøring inn til Dundee for å hente en Veritas-mann. 60 min tilbake igjen... Blei endel "fly-turer" med båten pga tung sjø... Blei forøvrig mørbanka i kroppen alle mann...

En brand-new Seabear 23 Mk II fra Maritime Partner er flotte greier! :up:

Originally posted by LN-MOWVaaknet ved 23.30-tiden i gaar og saa siste del av foerste omgang av Mexico-Norge. 45000 tilskuere paa 49'ers hjemmebane ... 44996 mexikanere og fire nordmenn ..... :D
Overrasket over den daarlige dekningen i Norge .. fant ikke engang en lagoppstilling i noen av avisene!

BT hadde live dekning av kampen, og TV2 her i norge sendte kampen i dag, så det var litt dekning. :p

Originally posted by EB

Imponerende av P.A. Viking som LETT slår mine 16-timers dager...det tar jeg av meg nattluen for...:devot:

Oh jadda, 18 timer's er vel ikke helt ukjent ... 1-2 timer igjen nå , så er det opp til OSL kl 06.00 i morgen og "på han igjen"

/G

Originally posted by LN-AFG

Da har man våknet og er klar for tur til MAN, hvor jeg skal på jobbintervju, fingers crossed :up:

Litt sent å si lykke til antar jeg...:spin: Er det jobb i selve Manchester, eller hur...?

Back