God torsdag morgen fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God mogen fra kjøkkenbordet. Starter dagen med kaffe, forum og nyheter fra NRK. Frokosten inntas om en times tid på Lysebu et annet kråkeslott på dennekanten av byen. Møter i Asker og på Mastemyr i løpet av dagen. Ha en digg torsdag.

God morgen fra L1. Kontoret kaller, inkludert en løpetur etter lunsj. Såvidt jeg vet er det ingen som skal på trening, komme på besøk eller har noen planer i kveld, så kanskje en ide gjøre minst mulig. Dessuten er det jo årets vingimmik i dag, så ender sikkert opp kjøpe en flaske «saft» som må smakes på. Ha en fin dag

Mornings fra Forus. Formen er betraktelig bedre enn den var i går. Så da er man så godt som tilbake i vater igjen. Virker som den verste vinden har roet seg nå, men det skal vissntok blåse litt til fredag og da venter visstnok kulda fra Sibir. Satser på en litt roligere dag på jobb i dag enn den var i går. Ha en fin torsdag!

Hepp fra bortekontoret.. Ble jaggu en svømmetur i dag også. Spratt opp, lagde matpakker, ryddet ut av oppvaskmaskinen, svømte 2000 meter, ca 12-14 minutter på å fikse sleiken, klokket inn 07.47.. Det er time management det. Lurer på om dette ikke-drikke konseptet er lurere enn de skal ha det til?

Dro heldigvis innom dekkhotellet til Dragen og byttet hjul på hennes bil i går etter jobb - ikke dumt da det snødde oppe i Knaus Blanc i natt. (nevnte jeg at jeg hater vinter?) Dragen vil ikke ha piggdekk så da blir det morsomt å se kombinasjonen av404 hester, 2500 kilo med en som kjører som en mann bak rattet, plassert på 21 tommers engelske dekk.. Hold dere unna Oslo 7.

God morgen fra Kongsberg. Jeg må bortom sykehuset i 10 tiden i dag for litt prøvetaking og samtale. Vi får se om det blir endelig løslatelse eller om jeg må innom i morgen også. Vel, formen føles fin så vi får tro at prøvene også er det. Også har kom det littegranne snø i natt. Begge bilene er heldigvis skodd for vinteren så det skal nok gå bra. Ellers blir det vel litt sport på fjernsynet i dag med Golf fra DP World, tennis med Caspar Ruud og privatkamp i fotball mot Irland.

God morgen fra SK4104. Ett par dager på kontoret i Bodø før man tar helg. Ser det blir bra vært på nordpå også, så kanskje man får til en tur på Keiservarden i ettermiddag.

Ønsker alle en flott dag!

God morgen fra SVG, hvor jeg sitter og venter på et fly som burde ha tatt av fra BGO for en liten stund siden... Ser ut som at de er på vei sydover nå.
Jeg har god tid på BGO før jeg skal fly videre så er ikke så stressa enda :)

I kveld blir det bursdagsfeiring for pappa i Arendal, og i morgen går turen til Oslo for et møte.
God torsdag ønskes!

God morgen fra Lillestrøm. Her sitter jeg og pusler og småjobber mens Storsmurfen gjør seg klar for barnehagen. Planlegger blant annet litt av vårens reiser og stell. Skal liksom forsøke å ikke planlegge like forbaska tight som i høst, men allikevel få gjort saker og ting.

Straks inn på bortekontoret. Ha en stilig torsdag

Dro heldigvis innom dekkhotellet til Dragen og byttet hjul på hennes bil i går etter jobb - ikke dumt da det snødde oppe i Knaus Blanc i natt. (nevnte jeg at jeg hater vinter?) Dragen vil ikke ha piggdekk så da blir det morsomt å se kombinasjonen av404 hester, 2500 kilo med en som kjører som en mann bak rattet, plassert på 21 tommers engelske dekk.. Hold dere unna Oslo 7.

Nå er det jo særdeles få steder og tilfeller i Oslo hvor pigger er mer fornuftig enn piggfritt da.

Morn fra hjemmekontor. Bølla er i barnehagen, bilen på verksted for å få seg ny dekktrykksensor på garanti, kaffe er i koppen og jobb-ting er på skjermene. I ettermiddag blir det å putten en platetopp oppi et hull i kjøkkenbenken igjen også kan man begynne å kokkelere litt mer enn kun mat som skal i stekeovnen, selv om man får til mye der også om man vil, spesielt om man fyrer opp grill-elementet.

EDIT:
Siden jo dette til tider også er Vinprat, vant gavekort fra Vinmonopolet på 300 spenn på jobb, hva er gode bobler å bruke de på? Kan godt slenge på en liten hundrings til om man da får noe som er verdt det.

Last edited:
Nå er det jo særdeles få steder og tilfeller i Oslo hvor pigger er mer fornuftig enn piggfritt da.

Morn fra hjemmekontor. Bølla er i barnehagen, bilen på verksted for å få seg ny dekktrykksensor på garanti, kaffe er i koppen og jobb-ting er på skjermene. I ettermiddag blir det å putten en platetopp oppi et hull i kjøkkenbenken igjen også kan man begynne å kokkelere litt mer enn kun mat som skal i stekeovnen, selv om man får til mye der også om man vil, spesielt om man fyrer opp grill-elementet.

EDIT:
Siden jo dette til tider også er Vinprat, vant gavekort fra Vinmonopolet på 300 spenn på jobb, hva er gode bobler å bruke de på? Kan godt slenge på en liten hundrings til om man da får noe som er verdt det.

Denne er ganske så god, og du sitter igjen med en krone til Bugg. Den inneholder chardonnay, men du er sikkert såpass oppegående at du forstår at chardonnay ikke smaker eik og at det kommer fra fatet;): https://www.vinmonopolet.no/Land/Fr...dez-Vous-Champagne-Blanc-de-Blancs/p/13086301

Når du bor i et ishelvete og har kun 4x4 på bilene så er det de syv gangene i løpet av sesongen hvor bilen sitter fast ved nedbremsing på ren is en god investering. Kjører man forsiktig så er det vel litt sjeldnere. Synes forøvrig det gir en herlig "gi beng, old school lyd".

God ettermiddag fra Bangkok.
En uke i varmen nærmer seg slutten og i morgen går turen hjemover igjen med Eva Air.
Det regner stadig vekk innimellom. Regnsesongen burde vært over, og thaiene mener det skyldes klimaendringer..... Nuvel. Er det rart jeg drikker?

God torsdag ønskes dere i det kalde nord....

Da ble det "løslatelse" i dag. Prøvene var fine og legen mente det var greit å skrive meg ut. Det blir en tur tilbake for litt prøver på tirsdagen. Planen er å dra til Bergen på onsdag, så det passer fint å ta prøver dagen før. Er de fine er det jo bare å dra og hvis ikke får en holde seg hjemme. Nå er det DP World i golf med blant annet Hovland i aksjon på TV som jeg kikke på. Langt mer trvilig det enn å se i sykehusveggene.

God ettermiddag,

Her nærmer nok en travel dag i Prosjektet seg slutten. Prosjektet er godkjent internt og skal videre til partnere for godkjennelse og deretter til departementet for endelig godkjennelse.
Men f;r det skal jeg p[ ukas trim p[ hesteryggen i ettermiddag og kveld.
Ha en fortsatt fin dag

Dragen vil ikke ha piggdekk så da blir det morsomt å se kombinasjonen av404 hester, 2500 kilo med en som kjører som en mann bak rattet, plassert på 21 tommers engelske dekk.. Hold dere unna Oslo 7.

Litt som da Avis tildelte meg en Mustang med sommer-/helårsdekk midtvinters i Anchorage ... Tok det veldig pent og forsiktig på turen over til Elmendorf.

Velvel, g'morgen it is. Nydelig vær men tempen er på blåsiden. Skal ihvertfall bli sol og fint de neste dagene, så da tørker det nok opp nok til at jeg kan leke 'Pyro-man' i løvet til helgen. Har mye som må vekk nå ...

Straks sveives VPN-tunellen til Mosjøen og 'broa' videre til Paypal-trollet i Stockholm .. Får håpe det har holdt seg i ro i natt.

Ha en fin en!

Denne er ganske så god, og du sitter igjen med en krone til Bugg. Den inneholder chardonnay, men du er sikkert såpass oppegående at du forstår at chardonnay ikke smaker eik og at det kommer fra fatet;): https://www.vinmonopolet.no/Land/Fr...dez-Vous-Champagne-Blanc-de-Blancs/p/13086301

Når du bor i et ishelvete og har kun 4x4 på bilene så er det de syv gangene i løpet av sesongen hvor bilen sitter fast ved nedbremsing på ren is en god investering. Kjører man forsiktig så er det vel litt sjeldnere. Synes forøvrig det gir en herlig "gi beng, old school lyd".

…funker fint med piggfritt og 4x4 i Oslo 7. Herlig start på dagen med sne på Lysebu…men så har jo italienere erfaring fra Dolomittene…da blir Åsen vår ganske kjedelig i forhold.

…funker fint med piggfritt og 4x4 i Oslo 7. Herlig start på dagen med sne på Lysebu…men så har jo italienere erfaring fra Dolomittene…da blir Åsen vår ganske kjedelig i forhold.

Går nok fint nede i lia med et par hundre hester ;)

Back