God torsdag morgen forumister!

God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Arbeidsdagen går mot slutten. Tid for å sette kursen hjem til middag.
Kvelden går med til Årsmøte i Flyhistorisk Museum Sola.
Som styremedlem i stiftelsen er det et must å møte naturligvis.
8 grader her over på ettermiddagen og snøklokkene blomstrer fint i hagen til trøst for de som måker snø eller sne på østlandet.
Det gjelder å bosette seg på rett plass.
Ha en fortsatt fin dag

God ettermiddag. Da er kontordagen snart slutt, og ettermiddagen tilbringes i WF + SK for å komme seg til Oslo ... for en dag med møter før det er helg igjen !

Og så kom det uaderessert reklame i posten i dag, og selv om jeg ikke liker det så var det positiv reklame. Continental med beskjeden "OSLONEWYORKNONSTOP"-brosjyre. Eller brosjyre er vel litt feil, plakat er vel rettere betegnelse. Ene siden med div. New York, CO og BizFirst-reklame, hele baksiden (eller forsiden) dekket av COs rutekart World Wide. Stasen måler 60 x 85 cm!:up:

God lunsj fra Chicago! Etter en oekning i salget paa over 300% siden jeg ble ansatt som salgsdirektoer for ett aar siden, ble teamet mitt her i Chicago i dag beloennet med at kontoret legges ned.. Ingen mister jobben, men alle skal jobbe hjemmefra og vi faar Regus medlemskap med hele 2 kontordager i maaneden..

Saa i dag har jeg jobbet med 3 frustrerte selgere, maa innroemme at jeg er litt frustrert selv.

Kaldt som fy er det i dag, tipper det er rundt -5 og skyet

Tommy: Otack är världens lön.......

No kidding.. Saerlig naar SingTel USA med 28 ansatte gikk med 36 millioner USD i overskudd i fjor, i aar blir overskuddet paa signerte fleraarskontrakter nesten det dobbelte og dersom vi ikke selger noe som helst nytt i aar...

Det som er det mest sinnsyke, er at besparelsene er paa 3000 USD pr. maaned, saa vekslepenger..

Det som er det mest sinnsyke, er at besparelsene er paa 3000 USD pr. maaned, saa vekslepenger..

Er ikke bare her hjemme man sparer på skillingen og lar daleren gå. 3KUSD er jo liten investering ifht potensiell meravkastning med motiverte selgere. Men, men , kjente toner. :(

God aften fra Krsand!

I dag har jeg vært tur/retur Sandefjord - Strømstad med Color Viking. Det snødde hele dagen, og det værste var bilturen hjem i ettermiddag/kveld. Det snødde snøflak i fille-størrelse fra Sandefjord til jeg var forbi Kragerø. Det tok saktens sin tid å kjøre hjem i dag. Snitthastighet på under 63 km/t. Slaps på veien, og da jeg var kommet sør for Arendal var problemet alle veiarbeidsområdene. Endelig hjemme og på sofaen! Tenk så deilig at det alt er fredag i morgen! det er nok derfor jeg drikker! ;)

Tommy: Du får vurdere den jobben som selger av SGS sine produkter som det var snakk om i en annen tråd her! hehe!

BF:cool2

Jeg må innrømme at jeg kunne se for meg Tommy som salgssjef i FedEx Norge :D

Om han klarer like stor økning som i SingTel, så fyller vi vel glatt en A300 snart :D ;)

Back