God torsdag morgen...11. september!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Og der var MJF koblet til omverdenen med en ny og MYE raskere datalinje
I Codeco-quick-reference-guiden min står det alltid "Think of communication costs" etter alle entry-er som får opp "fulle tekster"... Det sier vel noe om hvor gammel versjon av denne guiden jeg har.

Jeg har dog hengt ut mitt amerikanske flagg fra min veranda.

Og kan berolige Someone at joda - etterhvert nå så er jeg på vei til Nexus.

God aften fra Lilletorget. Ganske dårlig form, og må holde feber i sjakk med Ibux. Kanskje går jeg hjem litt tidligere enn vanlig fra jobb... Æsj !

Her har jeg hatt besøk av Comcast .. og nå sitter jeg og koser med meg med nesten 4000kbps .. det er fort det!

God torsdag "morgen"!
Har hatt en artig dag..
..først full fart på jobb med montering av forkanter på haleflaten på en MD80,
og dagen er litt spesiell - har nå vært stolt ansatt i SAS i 2år! :D

I ettermiddag forsøkte jeg noe helt nytt - å fly hang-glider!
Legger ved en bilde-serie for å vise hvordan det gikk.. ;)

Paraglider1.jpg

- Starten var rimelig bra - ser ut til å ha kontroll her!

Paraglider2.jpg

- Snart i luften - fortsatt en viss grad av kontroll!

Paraglider3.jpg

- Ca. 2meter oppe - hmm ... er det meningen å krenge så mye til venstre??

Paraglider5.jpg

- A f**n ... der var det stopp, gitt..

Paraglider6.jpg

- Er det naturlig at foten er vridd slik?? ;)

God kveld igjen

Kom akkurat inn fra middag, og da sto kofferten til fruen på rommet når vi kom tilbake.

Air France har i dag imponert oss, selv om de ikke fikk med kofferten fra CDG så har de "reddet" seg inn på en førsteklasses måte.

S

Paraglider6.jpg

- Er det naturlig at foten er vridd slik?? ;)

Repetisjon av Florida? Blir det nytt forsøk ved neste anledning?

Det virker som om du har litt uflaks av og til. Med tanke på MD90 testflight, Florida og nå. God bedring ihvertfall :)

Her i Egersund har dagen gått sakte. Lite å gjøre på jobben, og sannsynligvis like lite å gjøre imorgen.... SSDD

Her i hovedstaden sitter jeg og knasker på litt beef jerky som jeg kjøpte med fra New York :) Hva skal jeg gjøre når jeg går tom?? :cry:

Noen som tar med seg en pakke fra unaiten eller? :rolleyes: Jack Link's Beef Jerky Sweet&Hot var faktisk godt :)

Her i hovedstaden sitter jeg og knasker på litt beef jerky som jeg kjøpte med fra New York :) Hva skal jeg gjøre når jeg går tom?? :cry:

Noen som tar med seg en pakke fra unaiten eller? :rolleyes: Jack Link's Beef Jerky Sweet&Hot var faktisk godt :)

Du får ikke tak i det på Deli DeLuca da? :)

Vi fikk tak i det på en av butikkene i Trondheim; det er sikkert noen butikker i Oslo som fører det også - i alle fall ville jeg prøvd LCH78 sin antydning først om å prøve ut Deli DeLuca...

Og hvis Deli DeLuca ikke har, så har man jo Vika Colonial. Rett bak Burger King ved Klingenberg.
De har ganske mye fra Uniten.

S

Får gå på Beef Jerky jakt etterhvert :) Har sett at man kan bestille dette på nett også, men tviler på at det er så mye å spare når man må forholde seg til 200 kr grensen.

Back