God torsdag fra SVG!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Trøtt som en strømpe. Men hva gjør vel deg når man er klar for 12 dager ferie i California. Straks boarding til AMS. Videre med 605 til SFO senere.

Håper vi kommer oss avgårde på tiden. Hørte snakk om trøbbel med bagasjeanlegget....

Ha en nydelig dag folkens!

Mornings fra hovedstaden. 11 grader her 92m pluss fem etasjer over havet. Nattens regn virker og ha gitt seg. Jobben kaller, før det i kveld må pakkes litt for morgendagens hyttetur. Ha en fin dag

Mornings fra sydkysten, noterer 10 grader og finvær.

Ingen spesielle planer for dagen (Kanskje legen). Ha en fin dag alle sammen.

God morgen fra Sola! Litt overskyet og 6 grader i følge PC'en. Havregrøten er inntatt, så nå er det snart på tide å finne bussen ut til skolen.

God torsdag :)

Gudd mårnings fra Trondheim
Blå himmel der ute, nest siste arbeidsdag i uka og adm.møte på Britannia etterpå. Blir en fin dag idag :) :)

Ha en flotters dag :D :D :D

God morgen fra Forus!

I dag sitter sitter man bare og blomstrer, dokumenterer, labber rundt og suller i den siste tiden man har igjen på denne plassen! :D

Ha en fiiiin en! :)

Gud morran fra Oslo nord - etter en regnfull natt - så har det klarnet opp - temperaturen er vel 11 grader denne morgen. Flott høstdag i vente i Oslo nord.

Ha en god dag.

Jan

Mornings fra Sandvika,
Frisk og opplagt på tross av tidlig oppstandelse i morges for første luftbuss over fjellet.
Det er så definitivt skarp og klar høstluft ute nå , høsten krever mer tekstiler på kroppen kjenner jeg.
Noen møter står i kø før returen til sørvest i ettermiddag med SK-jet'en.
Ha en fin dag Forumister.

God formiddag!

Tenkte meg reisefri til jeg skal til Roma på lørdag, men de planene falt i fisk... Blir en tur til OSL i morgen også fikk jeg nettopp vite. SAS klapper vel i hendene, ikke akkurat billig med 5k t/r på kort varsel..

Jaja, i hvertfall sol her da om ikke annet. Brum..

Nyt dagen!

Kim

God rett over lunsj fra det Sørlandske!

Strålende sol og varmt i været. Var nettopp ute til lunsj i dag, og det var fantastisk å kunne gå i t-skjorte ute uten å fryse selv om vi skriver oktober.
Lunsjen var knallbra og jeg er stappmett.
Så var det det med å finne frem arbeidslysten igjen da.

Godt det snart er helg!

God formiddag fra Blue lagoon!

Dagens planlagte aktiviteter er over, nå skal jeg bare slappe av i noen timer før det blir rusling rundt i Reykjavik. Kanskje finner jeg noen kule spisesteder?
Det blir garantert en snack fra bæjarins beztu pylsur også.

Ha en fin nesten-fredag :)

G'moorgen! Akkurat dyttet Guttungen ned utkjørselen og roen senker seg igjen over Casa MOW. Fristende med en ekstra time på øyet.

Solen stiger opp i det fjerne, og det ser ut til å bli en fin dag. Fire dager til 'helg'.

God morgen (dag?)

Konstaterer at det kanskje er på tide å gjøre noe med døgnrytmen når Mowinckel står opp før meg....

Back