• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Nespresso i k(r)oppen før det blir litt rydding slik at vaskehjelpen kan få gjort jobben sin. Satser på utekontor på et av Stordalens hoteller i dag. Ha en topp torsdag der du er.

God morgen fra Groruddalen - her lysner dagen sakte og sikkert - ser at mange må skrape is på frontruten før de reiser på jobb. Takk for at jeg står i en fellesgarasje som holder +/- 0 og isfritt.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Asker stasjon. Siden bilen måtte leveres i Asker for nye vinterdekk, er den vanlige L1 byttet ut med det som måtte dukke opp først her i Asker. Men kommer vel meg til jobb for det. For å unngå å dra med meg for mye av to-do listen til pregosaurusen over til helgen, bør jeg nok få gjort noe hjemme i dag også. Ha en fin dag

God morgen fra kontorpulten i periferien.

Vakkert på vei fra svømmingen i dag også.. trist at de ikke kan ha god mat en vanlig dyr sum..

4E593E75-651F-42EA-A8E7-D6FAC6EF7D7E.jpg

God morgen fra Oslo. Her fikk vi noen timer ekstra søvn i natt, og godt var det. Kaldt ute, men skyfri himmel. Straks blir det frokost sammen med bekjente før vi rusler ned mot Havnelageret.
Ha en strålende torsdag :)

God morgen fra Trondheim.
Vinteren har startet, fant ca 2cm snø på verandaen min. På tide med dekkskift snart.

Ha en fin dag!

Grompf morgen fra Risløkka (eller'no).

Begynte dagen med at garasjeporten hadde låst seg ca. 10 cm over bakken.
Prøvde gjemmekontor til det plutselig ikke gikk an å åpne e-postvedlegg, men da funket porten automagisk igjen, så da kom man seg på jobb til slutt. Her er uansett mesteparten av det man skulle ha jobbet med på feil sted, så "heldigvis" var det ikke så mye å gjøre den tiden jeg ikke var der.

Nuvel. En får brette opp og fortsette. Ha en god en :)

God morgen fra det Sørlandske!
Her skinner solen fra skyfri himmel!

Første kontordag i KRS denne uken. Har vært nok på farten og sent hjemme i går. Blir tidligere avmarsj enn vanlig fra kontoret i dag da man skal til foreldresamtale på skolen til jr.

Ellers skal det bli helt fint med en hel kveld hjemme alene idag. Kjenner jeg gleder meg allerede. Og snart er det jo helg også! Er det rart jeg drikker?

God dag fra Tromsø. Var oppe tidlig og jobbet. Men nå blir det straks fjellheisen og lunch og en kald en på toppen nydelig vær.

Skal kose meg med pellefant og smurf i dag. Søndag begynner nok en svært stri 1.5 uke på veien.

I dag har forøvrig Bongos Tryllereiser gjort en unik booking... vi må rett til Jakarta dagen etter å ha kommet hjem fra Florida i neste uke. Og vet dere hva??? Vi har bestilt en gjennomgående billett!!! Uten noe dill. Bare en plain C-billett. Du store...

Ha en fin en

‘Bongos Tryllereiser - Best på det uventede’.

‘Bongos Tryllereiser - Du ser det ikke komme før det er for sent’.

Tror jeg er i feil bransje, jeg gitt. :lol:

G’morgen fra Det Store Land i Vest. Det er fortsatt god plass på bankkontoen min. En dust i South Carolina stakk av med 1.6 milliarder i MegaMillions, men nå er Powerball oppe i 750 mill, så det er fortsatt muligheter. Kunne forøvrig godt klart meg med en mill eller to, men det ser ikke ut som at noen hører på meg ...

Smågrått ute, bøtteballett i anmarsj og nå skal det fyres opp litt elg og bason. Let the Thursday begin.

Back