God torsdag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God torsdag fra Oslo - eksamen venter om knappe 10 minutter. I 2021 så er dette digitalt og hjemmefra så litt deilig å måtte slippe og stresse for å komme seg avgårde til et eksamenslokale. Men noen tradisjoner blir det jo, har alt vært i butikken og kjøpt brus. Trenger nemlig litt sukker til hjernen.

Heldigvis er varigheten bare 3 timer så er ikke noe jeg trenger å tenke på hele dagen. Ha en fin dag.

God morgen fra 1395. Her ble barnehagelevering kombinert med en løpetur i duskregnet over til 1384. Først hjemmekontorering, før jeg skal en liten tur innom kontoret for et fysisk møte, etterfulgt av litt øl og sosialt samvær med noen kolleger. Ha en fin dag

God formiddag fra 1481, her er det litt hjemmekontorering på morningen før det skal installeres 5G i venstrearmen.

Konsentrert stemning i heimen, jeg forsøker å få unna litt ymse, mens fruen har eksamen. Det skal bli godt å få det unnagjort, for nå har hun vært stresset i mange dager...

Happy torsdag

S

Hei fra gjemmekontoret.

Tilsynelatende lite å gjøre, så da passet det jo fint at det plutselig dukket opp noe som måtte ryddes i fra i går. Kjempefint at man ikke får beskjed om sånne ting som "den bilen rakk ikke", sånn at man får litt ekstraarbeid neste dag.

Ellers snuses det på ny iPhone, med sånn 5G innebygd. Trenger jeg i armen også da?

Ha en god en :)

Morn fra Kolsås.
Ble gledelig overrasket i går ettermiddag da jeg fant ut at det var onsdag og ikke tirsdag, så da ble uka plutselig litt kortere.

Hei fra gjemmekontoret.
Ellers snuses det på ny iPhone, med sånn 5G innebygd. Trenger jeg i armen også da?
Antagelig lurt med 5G i armen også, da dekningen ellers er såpass shabby at jeg har deaktivert det på min telefon.

Overgrompfologen rapporterer herved også inn fra Lillestrøm. Litt kontorering, men ser ikke ut som så alt for mye, i dag. Det ville vært en velkommen avveksling.

Jeg har lengtet litt etter å taste på datamaskinen og lære meg noe nytt i det siste også. Så i går bestemte jeg meg for online databaseverktøy med Knack. Foreløpig har jeg bare en inventory på vinen i kjelleren. Får se om vi kan lage noe mer spennende med det etter hvert.

Nå mer kaffe. Ha en stilige dag

Jeg har lengtet litt etter å taste på datamaskinen og lære meg noe nytt i det siste også. Så i går bestemte jeg meg for online databaseverktøy med Knack. Foreløpig har jeg bare en inventory på vinen i kjelleren. Får se om vi kan lage noe mer spennende med det etter hvert.

Noe som kan telle mer enn fem colaflasker?

Noe som kan telle mer enn fem colaflasker?

Han er så klar tute etter en egen variant for å holde styr på de mer avanserte brusene sine. Som den siste Guarana flaska og Oskar Sylte Ananasbrusen.

God formiddag fra Sandnes. Digg å kunne sove lenge! Blir vel å slappe av til man skal på ettermiddagsvakt om noen timer. Ellers sjekket inn på et fly for første gang siden februar 2020. Ting går fremover.

G’morgen, ja .. Her vestsørøstpå er bøtteballetten i full sving inne mens værgudene forbereder seg på storinnrykk ute. Så jeg sitter i godstolen med en kopp kaffe og venter på at de blir ferdige oppe så bikkjene og jeg kan forflytte oss dit og stenge døra til kontoret.

Ellers registrerer jeg at posten fra Norge begynner å få fart. De siste cd’ene fra Norske Albumklassikere brukte kun litt over en uke, mens det tidligere tok rundt tre.

Livet er herlig, dere.

Back