• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
Kl er 8:33 og ingen har starta tråden enda? Har hele forumet gått i dvale i dag? Nuvel enda en dag på kontoret, den siste for uka og en konsert med Springsteen i kveld. Er nokså alene her i dag så da kan jeg prokastinere litt mer enn det jeg kanskje vanligvis gjør.

Greetings from Grønland, NO[emoji6] Ligger an til en kort dag på kontoret i dag, før en lang kveld i Frognerparken. Blir hyggelig med gjensyn med selveste Springsteen. Ha en aldeles fortreffelig torsdag!

Sent from my iPad using Tapatalk

Morn fra studentbyen. Blir også kort dag på jobb, men jeg skal jobbe kveldsskiftet og ikke på konsert

God torsdag fra katamaran full av solende charter-turister. Vi plasserte akkurat bøyene som markerer grensen mellom Kypros og tyrkisk område... og jeg har ikke pass med meg.

Ha en god en alle andre lovløse.

God torsdag fra Østfold. To uker til neste flytur, men i likhet med mange andre forumister skal jeg en tur i Frognerparken i kveld. Gleeeder meg! [emoji445][emoji445][emoji445]

God morgen fra Skagen Strand. Gutta med unger er sendt ut, mens konene rydder og pakker. Avreise på Hirtshals og Superspeed2 etterpå. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God torsdag fra Østfold. To uker til neste flytur, men i likhet med mange andre forumister skal jeg en tur i Frognerparken i kveld. Gleeeder meg! [emoji445][emoji445][emoji445]
Slosskamp eller plukke baller?

God formiddag fra Cubo, Varna. Her er det sol. Slavena har servert meg feriens fleste halvliter. Slik det skal være, med andre ord. Ser fram til ytterligere 16 dager her. Med ønske om en like torsdag!!

God torsdag fra Øvre Romerike.
Fri fra jobb, og om snaue to timer settes kursen mot hovedstaden for en matbit, et par øl og tre-fire timer ca. verdens beste artist (etter min smak, da) #Bruuuuuuuce

Ha en god en :)

God morgen fra Lillestrøm. Her har man fått booket og spart mange tusen kroner på en jobbtur i Oktober, takket være BA salg.

Innsparingen finansierer 3 netter på Four Seasons i Jackson Hole. Så da er Fnaten også fornøyd.

I kveld blir det Bruce Springsteen på meg også - som så mange andre her.

Jeg er han som står bakerst med øl i hånda eller i do-kø :)

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Startet flott her, men så oppstod det en større vannlekkasje hos vår herre og det nærmest flommet ned fra oven. Nå har det roet seg litt, i det minste såpass at en har fått vært utendørs en tur.

Her har man fått lagt over bilder fra siste familietur, og nå er det bare å sortere de og få de ute på face da flere ville se de. Lite Springsteen på meg. Det nærmeste jeg kommer musikkens underholdning er Allsang på grensen i kveld. Før den tid skal 2 etasje få en runde med støvsugeren, middag skal lages og kanskje en eller annen form for fysisk bevegelse gjennomføres. De som skal dit får ha en strålende kveld med Bruce & CO i Frognerparken.

Ha en fortreffelig en! :)

G'morgen fra Bruce-fri sone i vestsørøst. Skyet vær med en lett bris gjør terassen til en deilig plass for morgenkaffen.

Intet spesielt på skjemaet i dag etter at Prosjekt Gjerdebeis ble avsluttet i går. Vurderer en tur til nærflyplassen for å trimme kameraet litt. Lenge siden sist...

Men nå får man se hva man kan finne i spiskammerset..

God efta fra Wals. Akkurat tilbake på hotellet etter en fin tur til Königssee i Tyskland. Vil kalle det Tysklands Geirangerfjord og absolutt verdt å se.
Hjem i morgen med OS og LH i biz.
Ha en fin kveld! :)

Da ble det en strålende dag på ATL. Nå venter jeg bare på Turkish, så er'e himatt. Freddasbilder kommer utpå morgendagen en gang.
2a5bb046a8ffcab0621c4066e3fdd90a.jpg

Last edited:
Back