God torsdag fra Oslo legevakt

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Godt å se at det er liv i deg Martin :)

Det het Lysaker/Fornebu før i tiden. Og vi er på et Flyforum, da bør vi bruke de fine flyplass navnene vi hadde....
Nå er jeg klar til julebord! :)

Joa, jeg lever. Nok fravær på jobben, så ille nok om ikke jeg skulle ha vært død i tillegg.

Du har et poeng, men i dag heter den Lysaker. Mulig det får meg til å fremstå som pirkete, men jeg har gjerne for vane å kjapt vende meg til det nye navnet når noen bytter navn, så jeg sier både Circle K og Vy.

Artig histore: På jobben har vi en kunde som byttet navn. Så har vi en annen kunde som heter nesten det samme som den andre kunden het før (Type firma med et etternavn i firmanavnet). Mulig de hadde noe med hverandre å gjøre, men vet navneskiftet skjedde fordi de ble solgt. Fortsatt er det noen som referer til den ene kunden med det gamle navnet, og det har nesten skapt litt for store misforståelser en gang. Så akkurat der ER jeg veldig pirkete.

God ettermiddag fra Høvik hvor man er ca halvveis i et seminar.

God bedring til EBS bedre halvdel. Legevakten i Oslo er (sett bort i fra lokalene og mye av klientellet) er en av de bedre mottakene i verden ved akutt skade og sykdom.

Hjem om noen timer, hente en unge på tennis, lage middag og levere en unge på tennis. Så ned på asiatisk restaurant i hovedstaden med en ganske så original gjeng tenker jeg.

Last edited:
God eftan!

Tradisjonen tro er jeg på reisefot når det er julebord, sitter på gullstuen på ARN akkurat nå etter å ha humpet over Nordsjøen i ei SK-balje :)

Julegaven kom tidlig i år, fikk akkurat mail om at jeg har oppnådd Lifetime Gold, så da slipper man tenke mer på den saken!

God bedring til EBs bedre halvdel, og kos dere alle som skal på julebordet i kveld! Kanskje neste år....

Kim

God bedring til EBs mann. Kos dere paa julebordet ikveld. Jeg er som vanlig bosatt i utlandet, men jeg vet av erfaring at det er et hyggelig julebord.

God torsdag fra Vy på tur til OSL. Skal se om VIP Plus holder for å bytte til en tidligere flight slik at jeg er sikrere på å nå connection i Køben. Vil jo gjerne nå flyet etter å ha sagt nei til to julebord idag.

Og VPN er på plass i tilfelle sensur

Ha en god en alle som flyr, spiser julemat eller har sykevakt.

Ha en god en alle som flyr, spiser julemat eller har sykevakt.

'Blessed are all the cheesemakers' .. :p

Men hva med oss som jobber?

Mulig jeg skal snike meg til en marsipanstang etter lunch .. det får bli dagens utskeielse. Og etter lunch kommer det også en lastebil med ny vaskemaskin. Passet ihvertfall brukbart at den gamle konket ut rett før Black Friday. :up:

God torsdag fra Cheddi Jagan Int. airport.
Ny friperiode på trappene, Copa skal transportere meg til Panama City, før KLM står for de to siste etappene. Skal bli godt å komme hjem etter 6 uker på bøljan blå.

Ha en finfin torsdagkveld folkens :)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Back