• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Midtausten

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Her går tiden sabla fort og nå bærer det ned på Westin for litt kosing og bruning. Litt rusten værmelding for se to siste dagene, men vi får kle oss godt.

F7279FD5-897B-4D0C-AB3B-F4F0BC4DA20D.jpeg

Re: God torsdag fra Midtausten.

God morgen fra Forus. Siste arbeidsdagen i 2021 er i gang. Ser frem til å stemple ut om noen timer. Her var det 6 røde på termometeret da jeg kjørte på jobb. Ligger fort an til en mild nyttårsaften. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Lillestrøm! Her er det nykvernet kaffe på gang og etterhvert settes kursen vestover mot Bergen for et par dager. Tilbake neste år! :) SAS står for transporten foran i røret.

Ha en fin torsdag!

God morgen fra Asker. Akkurat kommet nok snø til at man kan unnskylde seg med litt tidsfordriv gjennom å måke den. Kjøleskapet må fylles opp, så vurderer også ta årets siste poltur. Har ennå ikke landet på vinvalg til juletorsken i dag, og hvis jeg finner en unnskyldning til å ikke ta noe fra kjelleren så.... Litt usikker på om jeg har fri eller h(g)jemmekontor i dag. Alt surres jo godt sammen i disse dager. Ha en fin dag

God morgen fra kjøkkenkontoret hvor det allerede har blitt jobbet noen timer. Ektemannen pakker bilen og vi er om noen timer klare for en tur til Innlandet….som vel betyr at Ris er Utlandet. Ha en bra torsdag enten om du leker gjemsel eller jobber.

Morn fra OSL-loungen. Kom på i går kveld at gjennom banken og fagforeningen slipper man inn hit for 90 spenn per person, som er helt innafor når det er drøye 2t til avgang. OSL er sitt vanlige, effektive seg, og man kom gjennom bag-drop og security så effektivt det er mulig med sekken full av barnemat, MME og termos med vann.

God dag fra Oslo - etter noen travle dager på jobb så tar jeg meg fri til over nyttår. Tåkete her i Oslo, er ikke akkurat CAVOK forhold for å si det forsiktig.Får vel begynne å gjøre noe halvveis fornuftig i heimen.

God ettermiddag fra Forus,

Det ble en liten tur innom kontoret før vi avslutter dette jobbåret. Nye jobbreiser i det nye året planlegges. Ellers går jeg løs på det nye jobbåret med ny frisk og godt mot. Med en oljepris på opp under 80 dollar står prosjektene i kø de nærmeste årene. Det er godt for fedrelandet og våre innbyggere.
Ha en fortsatt fin dag og god Nyttårs Helg!

God formiddag fra Kongsberg.

Fint vær her i Kongsberg i dag med -6 grader og sol. Etter en hektisk dag i går blir det mest avslapping i dag, selvsagt ispedd litt sjakk og annen sport på TV'en.

Med en oljepris på opp under 80 dollar står prosjektene i kø de nærmeste årene. Det er godt for fedrelandet og våre innbyggere.

Og elendig for havets beboere, lokalt miljø, globalt klima, luftkvalitet og sånne andre ting som man tenker på om man ikke bare tenker lengre enn egen nese og pengbok :spin Det er til og med vondt for framtidens fedrelandsinnbyggere, men det er jo ikke så nøye for de som er 50+.

Lais fra EU. Det regner, jeg susler med frøposene for neste års hageprosjekt. Nytt for 2022 blir å ikke bare fylle hagen med gulrot pastinakk og potet til selvforsyning, men å farge opp dobbelmattegjerdet med klatreplanter av diverse sorter. Som gartner level 0.1 ble jeg overrasket over mye blomster som er spiselig. Så målet for hagen i år er å få alt spiselig - til og med prydblommorna :) Det som ikke er spiselig av frøposene går til en villblomst-"eng"/stripe jeg skal anlegge på utsiden av gjerdet mot vegen. Eg gler meg.

Var forøvrig innom en flyplass for første gang på 1år her forleden dag. Det var alt annet enn fristende.

Var forøvrig innom en flyplass for første gang på 1år her forleden dag. Det var alt annet enn fristende.

En ekte #avgeek trekkes til lukten av flydrivstoff som en brunbjørn til en søplekasse full av restemat. ;)

G'morgen. Lett oversvømt etter nattens storm. Kan ikke se noen falne trær eller andre skader, men plenty rundt omkring, skal man tro fake news media. Og det skal man jo.

Årets nest siste arbeidsdag er snart i gang. Deretter blir det vel å avpynte juletreet. Men først må Tronen besøkes.

En ekte #avgeek trekkes til lukten av flydrivstoff som en brunbjørn til en søplekasse full av restemat. ;) .

Lite lukt av flydrivstoff i avgangshallen hos DUS, kun en haug med "Pimmelnasen" og eviglange køer til syden.

Og elendig for havets beboere, lokalt miljø, globalt klima, luftkvalitet og sånne andre ting som man tenker på om man ikke bare tenker lengre enn egen nese og pengbok :spin Det er til og med vondt for framtidens fedrelandsinnbyggere, men det er jo ikke så nøye for de som er 50+.

Hvor hadde egentlig fedrelandet vårt vært om det ikke var for oljen?

God dag fra et gjemmekontor nær meg.

Her irriteres det over kunder som gjør feil, ikke har folk på jobb til å rette feilen, men mener at det ikke skal gå ut over dem. Halvannen time igjen av arbeidsåret 2021, et år hvor jeg ikke har vært på jobb EN eneste gang. Kanskje neste år?

Ha en god en :)

Last edited:
Heisann fra OY-KBP retning BGO med wifi ombord. Alltid fint å stige opp til sola! God ettermiddag ønskes! [emoji4]20211230_150224.jpg20211230_150253.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God dag fra Granka. Sitter og venter på roomservice her. Har blitt greit mye "godt i glasset" på denne turen. Er så det begynner å bli pinlig når den samle eldre mannen kommer trillende med ting igjen og igjen. Men jah... ferie etc. Og et par tre kritthvite uker over nyttår.

Ha en deilig dag

Halvannen time igjen av arbeidsåret 202, et år hvor jeg ikke har vært på jobb EN eneste gang. Kanskje neste år?

Gled deg til neste år. Da skjer det mye gøy. Som f.eks at Keiser Septimus Severus starter gjenoppbyggingen av det Bysantinske rike. Blir nok en del fortolling på ting som skal dit og sånt.

Gled deg til neste år. Da skjer det mye gøy. Som f.eks at Keiser Septimus Severus starter gjenoppbyggingen av det Bysantinske rike. Blir nok en del fortolling på ting som skal dit og sånt.

Mulig jeg mente 2021. Mener kanskje at du har fått for mye å drikke også-

Reykjavik vil iallefall ligge under vann på grunn av oljen :D

https://www.nrk.no/norge/isbrear-smelter-i-rekordfart---professor-utfordrar-oljeproduserande-land-1.15779808

Kanskje sånn cirka rundt der Finland, Danmark eller Sverige er? De har vel klart seg relativt greit uten oljesmurt økonomi.

Back