God torsdag fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God torsdag fra Lillestrøm!

Good morning! :)

Det nærmer seg slutten av uka, en uke som har rast avgårde som andre uker. Plutselig er det jul! ;)
SAS appen har fått en omfattende oppgradering, og etter litt titting ser det bra ut. De har til og med en flightlog fra jeg ble medlem i Eurobonus, med kart og til og med reg nummer på alle maskinene! Så de må sitte med masse data på oss fra mange år tilbake... Dessuten var det noe forbedring med sporing av bagasje.

Ha en ekstra best oppgradert torsdag! :)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Re: God torsdag fra Lillestrøm!

Glad torsdag fra Ris. Kaffe, nyheter og forum er med på å starte dagen før kontoreringen overtar. Avslutter arbeidsdagen med et par fysiske møter i sentrum i ettermiddag. Ha en tipp topp torsdag!

Morn fra Kolsås. Også i dag våknet man tidlig, nekter å tro at jeg har blitt så gammel?? Da har man i det minste god tid til å smøre matpakke uten hjelp av minstemann, som jo egentlig er ganske praktisk.

Good morning! :)

Det nærmer seg slutten av uka, en uke som har rast avgårde som andre uker. Plutselig er det jul! ;)
SAS appen har fått en omfattende oppgradering, og etter litt titting ser det bra ut. De har til og med en flightlog fra jeg ble medlem i Eurobonus, med kart og til og med reg nummer på alle maskinene! Så de må sitte med masse data på oss fra mange år tilbake... Dessuten var det noe forbedring med sporing av bagasje.

Ha en ekstra best oppgradert torsdag! :)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Hvor finner jeg dette i appen? Installerte oppdateringen nå men finner ikke. Edit : fant det

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgon frå Stavanger!

No syns eg vestlandet har vore vått lenge, det har regna vel og lenge, så igrunn hadde det passa med ei (fly)reise til strøk med mindre nedbør -den oppgraderte SAS-appen ser jo ut for å hjelpa litt på vei i den sammenheng ;) ..... vel vel, tilbake til virkeligheten her -barnehage, skule og jobb gjelder for familien her.

Ha ein flott dag alle saman! :D

God morgen fra Hvalstad stasjon. Straks dukker L1 opp og tar meg til kontoret. Noen naboer dukker opp på middag i kveld og har lovet full treretter. Ha en fin dag

Hvor finner jeg dette i appen? Installerte oppdateringen nå men finner ikke. Edit : fant det

Rulles den ikke gradvis ut? Er heller ikke oppdatert her

Da var det ut og fly med Sas sk4023 til SVG og CHC helicoter videre HKS 500 til JSF. Så da blir det jobb i 14 dager igjen

God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen med trening hos fysioterapeuten. Kjenner det er litt tidlig for trening, men det er i grunnen greit med slike morgenøkter. Ellers ikke noen store planer for dagen.

God morgen fra Bergen Børs.. hvis man ser bort i fra rommene så er det et nyyydelig hotell. Min kollega fra Monaco-kontoret så litt det på meg da jeg spurte "do you have croissants in Monaco?"

Fine møter i går og nydelig middag på samme hotellet. Nå et par møter til, før det bærer over fjellet og "hjem" på Brasserie Blanche" i kveld med kollegaer og kunder.

EAF04483-184B-4930-AE21-094DB68B311B.jpeg

Oppdatert SAS-app? Er det noen visuelle endringer på den for hos meg ser det akkurat ut som den gjorde her om dagen?

God formiddag fra Forus. Digg med en fridag i går. Slapp faktisk unna helt de store nedbørsmengdene da jeg var en tur i Stavanger i går. Men det var noen heftige regnskyll innimellom. Greit å ha en jobb der man stort sett oppholder seg innendørs. Planer for resten av dagen er jobb etterfulgt av en treningsøkt. Ha en fin en!

God ettermiddag fra Forus II,

Her i prosjektet jobbes det som vanlig intenst , prosjektet er godkjent i ledelsen og skal nå til styret. Deretter sendes PUD'en inn midt i desember og så er det "full rulle" over i execute på nyåret.
Starter julebord sesongen med første party i kveld på Victoria Hotell i byen.
Ha en fortsatt fin dag.

Hei og hå .. Her i vest forbereder vi oss på besøk av Nicole. Blir nok ikke så mye vind, men den drar med seg en god del vann og sørger nok for at det som er igjen av løv forsvinner.

Vant i Powerball i går, men går nok greit å finne plass til alle syv dollarne.

Led Zep på radioen, kaffe i Sheldricks-koppen og nå skal det leses litt Grisham før VPN-tunellen åpnes ..

God ettermiddag fra Innenlandsstuen på OSl. Stakk innom her etter flyvning fra BGO, men ingen pølser på en torsdag? Det har iallfall et par EC Dahls Brown Ale igjen, og de står ved siden av meg.

Sud: Hvordan var akustikken på Bergen Børs? Vi spiste et annet sted siden Bergenserne sier det er vanskelig å føre en samtale der inne selv for dem. Hadde et ok møte med Hotel Oliana. Hadde Strodalen kostet på seg body lotion på badet skulle hadde jeg nok kommet tilbake. Frokosten var overraksende bra, så ikke noe cappucino, men spurte heller ikke.

Back