• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyprat God torsdag fra L1

Flyprat-logo

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra L1. På vei for å kontorere litt. Ser ut som den gryende forkjølelsen løste seg neste med en god natts søvn.
Med alle friske hjemme er det tilbake på logistikkjøret hjemme. Men med litt koordinasjon og samkjøring er det kun et eget og en annens barn som skal hentes etter hockeytrening i dag. Ha en fin dag.

God morgon frå Forus :) Vinter og snø lar seg vente på her borte på vestlandet, så her springes det mellom regnbyger og solskinn. Nærmer seg helg, men først skal det kodes ;)

Morn fra Drammen. Det skal jobbes, og så er det utendørs grøtfest i barnehagen i ettermiddag. Meteorologisk Institutt er litt usikre på hvor god idé akkurat det er, men man har da regntøy...

God morgen fra Lillestrøm. Her er det, som ofte, litt hjemmekontorering før bortekontorering. Ingen store planer for dagen.

Ha en best torsdag

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Trondheim. Fortsatt ingen oppgradering på Nidelven, men SAS har salg så det ble to personer i busines til Dublin i helgen for 24000 poeng. En må reise mellom 5-8 des.

Mornings fra Lommedalen. Et rekesmørbrød er fortært til frokost. Kona kommer hjem etter en uke på Montebello senteret i ettermiddag. Hun får sitte på med en annen deltaker, så hun skal hentes i Sandvika ved 17 tiden. Før det må jeg få ryddet en del mer og ryddet på plass. Hjulene jeg skulle vasket i går ble ikke vasket , da det var lang kø i vaskehallen, skal prøve å få vasket dem nå på formiddagen. Det er vel dagens planer. Ha en fin dag, planløs eller ikke

God morgen fra Bergen. Kjenner at festligheter til klokken 02 tar mere på enn før.. Nå blir det godt å komme hjem til skoleavslutning og senere egen seng.

• Like
Reactions: EB
God dag fra Kongsberg. Rolig helg for meg nå siden kjerringa har dradd til Bergen sammen med min søster på en førjulstur.

Gårsdagens NM kamp i bridge gikk strålede og vi vant med 68-15 og dermed klar for 3. runde. Vi får se om det blir en tur i klubben i dag for å spille litt. Ellers er det ikke så mye som skjer her i heimen.

God morgen...ja opp klokken 04:00 og i seng 01:10 og opp igjen 05:00 i dag...tja dette livet er ikke for amatører:-)
Pøh! Ingenting det! Sov ikke noe jeg natt til i går og jobbet 18 timer. 5 timer i natt og ikke hjemme før 0030 forventer jeg. Så du får en grei andreplass....

Ettermiddag fra det sørlandske hvor det som man forstår går over stokk og stein.

Heldigvis fri i morgen!

Good day!

G'senmorgen fra den lokale kaffesjappa, hvor det ventes på at Subaru'en blir ferdig på sørvis. Nei, jeg setter ikke på piggdekk ...

Ellers skal det settes opp litt ny julepynt. Så det får holde for i dag mens vi venter på VM-trekningen ... ;)

Back