God torsdag fra L1

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Ny dag, men samme vanlige toget. De gamle kommer på middag, men innen den tid må det jobbes litt. Ha en fin dag

God morgen fra OSL! :) Fridag i dag og hva er vel bedre enn å fly en liten tur? Kort ARN tur og hjemme til middag. Ha en fin en! :)

God dag fra Valhall. Eksamensvakt venter. En fryktelig kjedelig jobb men men. Norsk hovedmål i dag så satser på at innleveringa ikke streiker. Skjedde i fjor. Sånn er det når alle vg3 i hele Norge skal opp i det

Og EB håper ikke han er syk når han ikke starter denne tråden.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Myre i Øksnes kommune. 2 møter med 2 forskjellige kommuner i dag, før WF tar meg til BOO og SK videre til OSL i kveld. Skal bli godt å komme hjem etter noen dager på reise.
Ha en flott dag!

God morgen fra Kristiansund. Her skal jeg forsøke å ha en dag uforstyrret før jeg må på noe påtvunget sosialt greier med folk jeg ikke kjenner.

Planen er å jobbe litt med veteranbilen å få lagt bakenden litt mer ned mot bakken. Ble så fokusert på hvilken løsning at jeg glemte å bestille deler når jeg var på arbeid. Så da må jeg nesten gjøre noe custom greier for å få noen ekstra tommer bak.

God torsdag. Etter rekordfå rette på gårsdagens Viking-Lotto (hele TRE rette på hele kupongen) ble det visst jobben igjen i dag. Heldigvis snart helg, og under en måned til sommerferie.

Ha en god en :)

Morn fra hjemmekontoret. Kontoret utvides med flere plasser, aka vi får alle litt mindre plass, så greit å jobbe hjemmefra i dag. Hadde også vært greit om jeg fikk VPN til å fungere, litt amputert uten den

God formiddag fra Oslo lufthavn!
Fransk langhelg i sikte. Også disse føttene, da. Godt plantet på bordet. Skulle gjerne hatt en prat med moren hans...
Vel,vel. Strykefri torsdag ønskes :)
5c6964b81ecf395123106b1c1e13c8bf.jpg

God morgen fra Trondheim.
Første møte er unnagjort, nå blir det intens lesing før og etter lunsj og så et møte til før jeg tar dagen. Blir en tur til TRD, men dessverre ikke for å fly ut men for å hente mine foreldre.

Ha en flott dag!

God dag fra Fnatwerpen. Bransjegreier på gang. Kom i går kveld og subbet ned i baren i 22.30 tiden for en øl før jeg la meg. TABBE!

Satte meg i fred og ro med den da det begynte å rase inn bransjefolk. 01.45 kom jeg i seng, og i en ikke helt perfekt form. Ble ikke noe særlig bra start på dagen i dag.

Elefanten har shoppet sjokolade, så han sitter og gomler og spiser på den.

Ha en fin dag

God ettermiddag.

Reisemessig skandale dag.
Helikopteret var kraftig forsinket, mistet sas flyet.
Ombooket til annen sas avgang og venteliste på WF som som går mellom de to sas avgangene.

Står ved gaten på WF og en kollega med Øko bill og uten EB kort kom med som siste pax mens jeg med Full Flex og EBG kom ikke med.

Da jeg spurte udyret i gaten om hva som skjedde med prioriteringen ble hun stiv i masken og ignorant.
Hun skylder på reisebyrået.

Ringe reisebyrået og de forklarte de hva udyret sa. Da lo han og sa at de bruker enhver unnskyldning de kan for å dekke sine egne feil. Billettkontoret støttet udyret kollegaen sin og skylder på reisebyrået.
Sånn går nå dagen.

Etter mye frem og tilbake så sitter jeg her enda. Ikke kommet av flekken.

Ja ja, i morgen er det Mexico. Om jeg kommer meg hjemover i dag [emoji6]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag.

Reisemessig skandale dag.
Helikopteret var kraftig forsinket, mistet sas flyet.
Ombooket til annen sas avgang og venteliste på WF som som går mellom de to sas avgangene.

Står ved gaten på WF og en kollega med Øko bill og uten EB kort kom med som siste pax mens jeg med Full Flex og EBG kom ikke med.

Da jeg spurte udyret i gaten om hva som skjedde med prioriteringen ble hun stiv i masken og ignorant.
Hun skylder på reisebyrået.

Ringe reisebyrået og de forklarte de hva udyret sa. Da lo han og sa at de bruker enhver unnskyldning de kan for å dekke sine egne feil. Billettkontoret støttet udyret kollegaen sin og skylder på reisebyrået.
Sånn går nå dagen.

Etter mye frem og tilbake så sitter jeg her enda. Ikke kommet av flekken.

Ja ja, i morgen er det Mexico. Om jeg kommer meg hjemover i dag [emoji6]

Kjipe saker. Hadde du gjort deg til kjenne får hun i gaten og vist gullkortet? Jeg stoler aldri på systemet i slike situasjoner.

God ettermiddag fra havet. Igang med tredje uken nå, det er lenge å være på havet synes nå jeg.

Blæh. Allerede nesten 25 ute ... og klamt. Vil nok vare en stund - det er spådd 35 over helgen .. Dobbelt-blæh. Den globale oppvarmingen har nådd oss.

Arbeidsdag, bøtteballett, håndverker i huset ... hvem har sagt at hjemmekontor er avslappende?

Kjipe saker. Hadde du gjort deg til kjenne får hun i gaten og vist gullkortet? Jeg stoler aldri på systemet i slike situasjoner.

God ettermiddag fra havet. Igang med tredje uken nå, det er lenge å være på havet synes nå jeg.

Det gjorde jeg. Var da hun ble stiv i masken

God aften fra Stavanger. Her er en akkurat kommet seg hjem etter noen dager med ordinær jobb i Bergen samt noen dager i Oslo, og godt føltes det. Da kan vi se fram til fri fri fri, i hele to uker, noe som aldri er feil.
Nå vaskes det klær mens en nyter et stort glass rød vin.
Ha en flott aften :)

Back