God torsdag fra Kroatia

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra nok en ukjent øy: Lavsa. Morgenbad er gjennomført, uten å fryse. Nå kaffe på bakdekket. Ellers blir det vel litt som i går: En kort etappe før lunsj og midt på dagen bading før et par timer seilas til neste natts planlagt øy. Ha en fin dag.

Re: God torsdag fra Kroatia.

God morgen fra tåkehavet.

De som skulle reist hjem i går sitter fremdeles ombord, nå er det Milking the cash cow på den gjengen. Synd det ikke påvirker meg for jeg har en uke igjen, dvs en uke med is fra isboksen. Henning Olsen holder stand.

God helg

FQTV

Glad torsdag - kjenner at det ble en slags «russefest» i går ettermiddag og kveld. Men var da i gang med kontoreringen før 8. Middag med opphavet i kveld…blir vel ikke behov for bil i dag heller. Men først- skal det spises is:-)

God torsdag fra Parkveien. Siste innspurt og litt møtevirksomhet. Og så må det pakkes litt i kveld. Ha en bra dag.

God formiddag fra Ködbyen i København. Burger, øl og fotball i går kveld. Ingen store planer for dagen, men får være litt turist. Og så får vi finne et sted for noen smørrebrød ut på ettermiddagen. Ikke fullt så deijlig å være norsk i Danmark når kronekursen har passert 1,50... Ha en strålende torsdag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God tidlig morgen fra paradis. Her skal man liste seg ut for å hente kake osv da familiens eldste i dag fyller 15 (Hvor ble de årene av??) Lunch blir ved bassenget og arving ville på steakhouse spa sa blir det det.

Gårsdagen ble helt magisk på stranden (Pass-a-grille Beach) som varemerke helt utrolig.. Hvit sand, krystallklart vann og lenestoler hvor du blir servert iskaldt øl. (Mimosaene var halvlitere) Mrs Sud spurte forskrekket om hvorfor ikke jeg å opp på et firemotors fly som kom lavt over (igjen.. halvlitere med mimosa). Over oss gled det da en 65 år gammel KC135R.. herregud så deilig.. Sovnet i solnedgang som vanlig.

3e69e6fc-f90a-44e7-bb28-8f8528d27bbd.jpg

Attachments

• fd5353e9-61c8-4fe4-b3f3-5ffeb95fd866.jpg
    fd5353e9-61c8-4fe4-b3f3-5ffeb95fd866.jpg
    127.2 KB · Views: 229

Halvgod formiddag fra det Sørlandske!

Her er været som en middels septemberdag. Overskyet og 15 grader. Det gjør ingen sommer. Så glad for at jeg ikke har ferie.

Formen er heller ikke på topp. Føler meg fyllesyk på femte døgnet uten at det er grunn til det. Så her går det i paracett.

Godt det snart er helg. Da kommer det mer regn.....

God tidlig morgen fra paradis. Her skal man liste seg ut for å hente kake osv da familiens eldste i dag fyller 15 (Hvor ble de årene av??) Lunch blir ved bassenget og arving ville på steakhouse spa sa blir det det.

Gårsdagen ble helt magisk på stranden (Pass-a-grille Beach) som varemerke helt utrolig.. Hvit sand, krystallklart vann og lenestoler hvor du blir servert iskaldt øl. (Mimosaene var halvlitere) Mrs Sud spurte forskrekket om hvorfor ikke jeg å opp på et firemotors fly som kom lavt over (igjen.. halvlitere med mimosa). Over oss gled det da en 65 år gammel KC135R.. herregud så deilig.. Sovnet i solnedgang som vanlig.

View attachment 54833

Det er noe lett ironisk eller nesten satirisk over å lese postene dine fra Florida, mår man følger dr.beachgem10 på insta… :lol:

God torsdag fra Nuuk airport. Føler kanskje de har forskuttert åpningen av nye terminalen litt. De står fortsatt og maler veggene og ymse. Men de har, i mangel på cafe, gratis vann og kaffe.

Flyet til SFJ er forsinket, men etter flykaos i går (tåke) tipper jeg de kjører oppsamlingsheat til GL782 mot CPH. Forstod det sånn i innsjekk ihvertfall.

Opprinnelig ville vi jo til the Pacific, men siden vi ikke hadde råd til det endte vi opp her og det er jo mye det samme.

f7c18f6c0a0c6e19bc2f290f010508ff.jpg

Kom ikke å si at Bongos Tryllereiser ikke er pragmatiske.

Ha en best dag en eller annen plass

Last edited:
G'morgen fra det karolinske ... Her er det en noe kjøligere mindre varm morgen enn vanlig, så pelsdotten og undertegnede belønnet oss med noen ekstra skritt.

Stor trafikk på veiene i dag, og vi så 4 biler og 6 rådyr, så naturen har fortsatt overtaket.

Bananbrød er stekt og kaffe er kokt, så da gjenstår det bare å sveive igang vpn-tunnellen.

God kveld fra Air France lounge Cdg 2F..snart går turen videre til Lis . Air France flighten fra Osl var operert av Amelia for anledningen og det fungerte bra det. Serviceminded crew og, have a nice trip eller bon voyage ble gitt til folk under serveringen. Liker at de har gratis drikke også bak gardinen , er ikke mange selskaper igjen i Europa som har det. Endelig kom jo Kenyan Airways statusmatch til nytte, men dama på Osl loungen måtte ha hele medlemsnummeret og sjekka i en stor perm om jeg virkelig hadde adgang. 20240711_194637.jpg20240711_183418.jpg20240711_171122.jpg20240711_174733.jpg

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Back