God torsdag fra kjøkkenbordet

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Re: God torsdag fra kjøkkenbordet

Jeg var på kampen som tilskuer. Litt tørrere der tror jeg! :)

God Torsdag! Drar en tur til den lokale flyveplassen for å ta noen bilder LN-DAG som holder på å flyr landingsrunder. LN-DAG er innleid som klubbfly for tiden.

Klar som et egg til å dra til England i morgen og for RIAT2008 ved RAF Fairford lørdag og søndag. Har minnekort nok til 2374 RAW-bilder :)

God formiddag fra Helsinki & Hotel Kämp! It's good to be back - godt skal man bo nr man er på bilferie...:)

Ja, det maa jeg si. Suverent beste hotellet i byen.

God morgen fra Chicago. CO soerget for at Martin & Marius ikke ankom Casa 777 foer klokka var nesten 9. Ble et par pils foer gutta gikk i koma.

Fruen forsvant ut tidlig i morges og fem over 8 kom vaskekjerringa vaar og jeg maatte sparke liv i gutta boys.

Vaeret er excellent, ha en fin dag

God morgen fra Lake Union....nok en morgen med Fakir fergen 05:20....straalende vaer med sol oppgang over the Cascades.....ha en like fin dag....

och i likhet med CK har jag, efter en dag på STOKE, lämnat mina 4,5dl blod och gjort mitt för svensk sjukvård för tre månader framåt. Har ävent lagt bud på ny bostad idag så vi får se om det går igenom.

Annars är det varmt och ikväll blir det en (lätt)öl på balkongen. Njut av dagen folks!

Hickok, LITT tørrere? Heldigvis var det ikke kaldt og ingen vind. Glattere bane har jeg sjelden sett.

Ja, det maa jeg si. Suverent beste hotellet i byen.

Nå sjekket også Bruce Springsteen inn på hotellet....:) Han har vissnok konsert her i byen i morgen. Jeg får henge litt rundt i lobbyen....:D

Schliiiiten morgen på Lillehammer - heldigvis tog tilbake til hovedstaden og rett på kino for å se årets "feel-good movie" - Meryl Streep er helt rå!!! Nå er det kun en arbeidsdag igjen før 4 ukers ferie...

God aften fra Mosjøen!
Etter en kort gjesteopptreden på MJF i går kjenner jeg det skal bli godt med noen flere dager på ferie ^_^
Ikke at jeg har planlagt noe spesiellt, men det er godt å starte forsiktig!

Har brukt dagen til å kappe flere meter med listverk til leiligheta, ting tar tid, men det er gøy å småpusle med ting og tang!

E!

CO soerget for at Martin & Marius ikke ankom Casa 777 foer klokka var nesten 9.

TS, ts, ts, skulle ha fløyet SAS. Better luck next time, boys!

och i likhet med CK har jag, efter en dag på STOKE, lämnat mina 4,5dl blod och gjort mitt för svensk sjukvård för tre månader framåt.

Jeg har store restriksjoner på å gi blod pga. min jobb. Skulle gjerne gitt et bidrag ettersom man mangler blodtype 0 +....
(lätt)öl på balkongen. Njut av dagen folks!

Lätt?!?

The message you have entered is too short, fikk jeg som svar da jeg trykte på "submit reply" eller hva det er. Er den lang nok nå?

Ja, det var den?

Last edited:

LOL .. svært uvant å se saa mange oppe så sent paa kvelden .. men saa kommer kvelden seks timer tidligere her i Mosjøen enn den gjoer i ATL ...

God natt .. naa tar jeg kvelden!

Back