‘Aften fra noe lenger øst. Her har den lille bokhandelen til Åtter’n brakt oss årets juletre. Vi har funnet ut at når vi kan få et helt greit utseende kunstig juletre til en pris godt under det en lokal buskvekst koster, ga det egentlig seg selv. Prisene har galloppert de siste årene.
Ellers så lurer jeg på hvor forumsoftware’n tror jeg befinner meg. Her averteres det tungt for Phillipine Airlines nonstop til både Cebu og Manila.
Velvel, god natt til alle som tror de vet hvor de er. Her må man hvile ut før det store etegildet.
God ett eller annet fra Palm Desert. En nydelig Date Night med den lille italienerinnen i gaar med avslutnings nattbad i bassenget, svømmebasseng er i bunn og grunn helt greit det. Et lite sent morgen møte 06:30 med Avis UK, maa si jeg er imponert over den gjengen.
Fortsatt med en god lunsj med svoger, Roadrunners i LaQuinta fungerte helt greit, vi fant MørkDressMedSlipsOgBose IPA - fungerte helt greit for oss, lokalt var brygget også.
Nå litt avslapning med Oppenheimer, en meget meget god film - tankevekkende om en er litt interessert i AI. California som en helt greit kan sammenligne med en Norsk Høyre Styrt Kommune (Asker, Bærum, Oppegård (vel Oppegård er kanskje Nordre Follo) men var Oppegård og Høyrestyrt i alle mine oppvekst år - det er hva California er i 2023.
California Høyre styrt??
God morgen fra InterContinental Jakarta. Får etterhvert tusle ned å teste ut frokosten. Program på dagtid her, før det blir Singapore Airlines tilbake til Europa i natt. 777-300ER på begge flighter. Ha en fin dag.
Prøv ut loungen på CGK , den er rimelig flott. Legg merke til inngangspartiet til loungen.
Jeg slipper å sitte å se på den døra når vi skal fly videre til Bali 11.01. Vi flyr fra Halim Perdanakusuma og der tror jeg ikke Batikk Air har noe lounge. Men vi ankommer CGK med Jetstar fra SIN 09.01 kl 08:30(be dem legge ut rød løper)Vi bor også litt billigere, ditt hotell er 4,5 ganger så dyrt og i KL var ditt 6 ganger så dyrt..Stor og nesten litt forvirrende den delen SQ bruker med egne deler for SQ som igjen er delt opp basert på hvor man er i hierarkiet. Sitter her å ser misunnelig bort på døren det står «First» på….
![]()