Hehe ja jeg føler jo ofte amerikanere er ute etter å loppe folk for penger. Altså i form av at alt skal tipses av , sales tax og lignende. Eneste stedene de ikke vil ha ekstra penger for ting er vanlige butikker. Får dårlig samvittighet når jeg ikke hadde kontanter for å tipse fyren i loungen på lax, han hadde nok satt pris på en dollar for ølen. Men så flere som ikke gjorde det.God morgen fra Colorado. Fantastisk flott og veldrevet konferansehotell dette her, og garantert en pengemaskin. De kan dermed også bedrive ran i alle ledd. USD 56 for en Meiomi vin på Starbucks i lobbyen. USD 7400 for en basic biffmiddag for 28 Bongolianere. Da bør de gå greit i pluss.
Men slutt på sutringen. Tenk på poengene jeg kommer til å tjene på Amex bruken. Livet er herlig, dere. Og nå er det tid for store interne Bongokonferansen. Blir stas!
Ha en best torsdag
God morgen fra Colorado. Fantastisk flott og veldrevet konferansehotell dette her, og garantert en pengemaskin. De kan dermed også bedrive ran i alle ledd. USD 56 for en Meiomi vin på Starbucks i lobbyen. USD 7400 for en basic biffmiddag for 28 Bongolianere. Da bør de gå greit i pluss.
Men slutt på sutringen. Tenk på poengene jeg kommer til å tjene på Amex bruken. Livet er herlig, dere. Og nå er det tid for store interne Bongokonferansen. Blir stas!
Ha en best torsdag