• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Da fortsetter man med nedtelling og sulling i korridorene på jobb. Ikke akkurat det mest spennende i verden, men det er tross alt torsdag og fredag i morgen! :)

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Oslo nord. Det er mørkt, det er regn, det er 3,5 grader som skal stige til rundt 10 grader og det skal regne til natt til lørdag i et strekk - dette er Østlandet på sitt beste.

Jan

Mornings. Også regn i Trondheim, av den horisontale sorten. Nok en dag som barnepasser venter. DY771 hjem i kveld, da de var veldig mye billigere enn SAS. 668kr for to pluss spedbarn med vogn og en koffert drar ikke akkurat yielden opp for de med røde neser. Interesant at de i bekreftelsen sidestiller spedbarn med en tilleggstjeneste som ekstra koffert, men det regnes som en passasjer hos SAS :rolleyes:
Ha en fin dag

Last edited:
Grynt fra Tananger

Det var vanskelig å stå opp i morges, hjalp ikke på at man ble senere i seng enn normalt. Kan dessverre ikke skylde på noen andre enn meg selv :(

Her regner det, asfaltstripa borti gata melder om 2-sifret antall grader. Så det fristet ikke å gå til jobb i dag :drunk:

Planen for dagen; jobbe i noen timer, rydde i leiligheten, lese og spise. Får sikkert litt tid til å surfe på det store nettverket i løpet av dagen også :p

Ha en bedre dag forumister :)

Grynt fra Stavanger også. En eller annen nabo i blokken fant ut at 0730 var en fin tid å starte "home improvement" på. Passet ikke helt optimalt med min "timeplan". Det er vel bare å vri seg rundt å prøve å sove noen timer til uansett. Kveldsjobb venter senere. Ha en bedre torsdag der ute!

God Morgen fra Jåttåvågen, grått og trøtt her også.
Full rulle på jobb, men heldigvis snart helg.

God morgen fra DUB. En dag går det galt med at jeg blander timer. Fly ut fra DUB kl 13:05. Da tenkte jeg at 11:30 var en god tid å sjekke ut av hotellet down town. Trengte litt tid ettersom spesialbagasje skulle sjekkes. Tasser rundt, rolig som skjæra tunet... nynner på Mozart 40'ende... trallalallalalaaaa la lalalalaaaa...

Opp i loungen. Tror jeg har 2 timer til dep... "go to gate" - står det.

Hodet mitt er rart!

Ha en fortsatt fin dag.

G'morgen fra soloppgangens land tid ... Kun 3 grader på morgenkvisten, men det blir fort varmere så fort solen titter frem. Fri fra jobb i dag - må en tur ned i svarteste Atlanta og snakke med Hjemlandssikkerhetsdepartementet. Høyst usikkert, spør du meg med tanke på beliggenheten, men må man så må man.

Håper alle folk og fe, elefanter og elger, har en strålende dag!

God ettermiddag fra Forus,
Travel dag med mange aktiviteter. Det er tid for å skeie ut og dra hjem for å lage middag.
Rimelig grått og regn her nå , håpet er at det kan bli noe bedre til helgen.
Båten skal hentes ut av vannet og vinterlagres.
Vel , en arbeidsdag til så er det helg.
Ha en fortsatt fin dag.

Back