• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Ja ja, da var torsdag og helg før man aner det! Det er bare å brette opp armene i dag og, og dagen blir nok i logistikkens navn i dag og.

Ha en fin en forumister! :)

God torsdag, her går det i ett fra tidlig morgen til seint kveld, hver eneste dag. Helgen intet unntak. Positiv effekt: Grei økonomi i januar :p

Mornings. Får vel etterhvert komme meg på jobb. Tror det blir en ganske rolig dag. Ha en fin dag

God morgen fra Forus,
Regn og vind her over i sørvest. Ikke mye som minner om vinter og julestemning.
Det blir en rolig og kort arbeidsdag.
Jule-lunsj tidlig på ettermiddagen , fødselsdag for et av barnebarna i ettermiddag og pakking av julegaver i kveld.
Da er dagen belagt vil jeg tro.
Ha en fin dag Forumister.

God ettermiddag… Så lærte man at man tydeligvis ikke tåler Teppanyaki heller..:drunk: Hodepine fra en annen planet enda jeg krøp hjem allerede klokken to. Artig aa boette sake og Kirin sammen med blant annet noen meget hyggelige Iranere.

Dagen har gått med til møter i Abu Dhabi hvor jeg i dag lærte at Stars’n Bars på Yas Marina er et genialt sted for flyspotting.

I morgen er vi tre norske par som skal vare med paa nyaapningen av en gourmet mexerestaurant på et Jumeirah hotell, og det gelder jeg meg veldig til.

Helg som ca seks timer..

(til dere som liker biler er den lille rakkeren i bakgrunnen A45 AMG som faktisk er en artig bil tross fire sylindre)

Attachments

• photo (20).jpg
    photo (20).jpg
    28.7 KB · Views: 167
  • photo.jpg
    photo.jpg
    65.8 KB · Views: 163
Mornings fra Gull-loungen i CPH hvor vi venter på SK til NRT. Skuffende mottakelse av SAS og security på SVG i morges. Kjente jeg nesten ble litt provosert.

Jaja, så lenge alle baggene kommer frem er jeg fornøyd - det er den eneste risikoen på denne omveien til SIN :p

God ettermiddag fra Kristiansand.

Dagen gikk med på å bestille flybilletter og montere div utstyr i bilen.

Registrerer at pakken min fra Kina ikke kom seg av gårde på tiden. Til Europa har den kommet seg, sendt videre fra Køln kl 12:00 idag, men i følge fedex.com (585846655411) kan jeg ikke vente levering før 30. desember. Jaja, sånn går det når man skal sende i julen.

Ellers skal en bedre middag inntas før jeg må pakke inn gaver som skal leveres i morgen.

Håper alle sammen får en strålende kveld!

God kveld fra Flesland! Skulle egentlig landet på Torp nå, men ble bare en liten seightseeing over Bergen, før Widerøeflyet måtte snu og lande igjen etter en indikasjon i cockpit på en dør som ikke var ordentlig lukket...

Så da sitter vi i et fullt fly og venter på mer informasjon...

Aloha, God tidlig morgen (!) fra Hawaii, topp vær og alt er strålende , ha en topp dag..:up:

Back