• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Beitostølen

Someone

Moderator
Medlem

God morgen fra fjellet. Her starter dagen som vanlig med espresso, kake og Jäger. Litt hjemmekontorering, av typen "ting jeg ikke gadd ta tak i går". Ut på ski, og bli vel både med barn og en tur enten solo eller med likesinnede. Ha en fin dag

Re: God torsdag fra Beitostølen

Herlig morgen fra gullkantinen. Herlig mottakelse og damene kom uoppfordret bort til oss med to "champis" servert på et brett selv om klokken ikke er 12. Dette synes jeg er litt stas og resten av stua rynker me øynene.

Da er det fem dager med sol og mønster-familie.

Herlig morgen fra gullkantinen. Herlig mottakelse og damene kom uoppfordret bort til oss med to "champis" servert på et brett selv om klokken ikke er 12. Dette synes jeg er litt stas og resten av stua rynker med øynene.

Da er det fem dager med sol og mønster-familie.

1B5099B7-CD8D-4BD1-BE72-8E07735FBCBC.jpeg

Moin aus Bremen.
Her startet dagen med en liten ekspedisjon for å finne et bakeri med ferske bakevarer. Det er ikke spesielt vanskelig i Tyskland, selv på Gründonnerstag.
Begynner å bli varm i trøya med tysken min også, så da passer det jo bra at man reiser hjem på lørdag allerede.

Glad skjærtorsdag fra Ris. Kaffe og påskemarsipan i 6-tiden før det ble to timer til i senga. Nå ny runde med kaffe og marsipan…så får vi se om jeg blir værende våken. Ingen planer før vi skal ut på tur med storebror som ender i middag sammen med opphavet på Kolbotn. Påskefri er digg!

Og ikke nok med det.. Lite slår en tur til varmere strøk som startes med De-Ice. Herlig stemning ombord - ikke akkurat Heming-ekspressen ((AGP) men fin gjeng og få her på Plus. Dragen er i strålende humør etter fuktig frokost.

63C24C87-2000-4B2B-BAE2-F48530AD25AD.jpeg

God morgen fra Kongsberg.

Snøvær her i dag gitt. Får satse på det er forbigående. Ellers blir det en tur til kontoret på Notodden i dag. Har noe småtterier jeg må ordne før ja eg drar tilbake til Son på mandag. Passer greit å gjøre i dag når det er drittvær.

God morgen fra påskeferiedestinasjonen Arendal. Her snør det faktisk litt ute nå, så det blir nok ikke så mye Solvegg og IPA (tm) i dag. Heldigvis skal solen titte frem igjen i morgen.

God formiddag fra Lillestrøm, hvor det snør for øyeblikket. Rolig dag med litt indretjeneste og pakking til Wien tur i morgen. LH via MUC i front av flyene så dette blir nok bra.
God påske! :) 20230406_105700.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

G’morgen, ja .. Lite påskestemning her i vestsørøst, ikke så mye som et lite påskeegg. Får håpe de fortsatt er på salg når jeg kommer over.

Straks topptur med nye Sony øreplugger. Mina vannsikre Creative var visst ikke så veldig vannsikre likevel, så Amazon Prime måtte til pers.

Null sne, og det grønnes.

52de9eebf701c760a294c03caebe6339.jpg

Skjæretorsdag på Sørlandet. Her skjærer vi i det vi kan.
Hjemmepåske i år. Helt greit egentlig. I kveld venter bankekjøtt med PA Larsen til. Gleder meg til å prøve.
Ellers ingen planer!

Fortsatt god påske ønskes!

God morgen fra Boston. Var sjukt kult på Celtics kamp i går. Hadde aldri trodd jeg skulle kose meg med basket, men det var helt storveis.

Var nær ved å funke noe mindre storveis med Norsk ID kort. Men så lenge Oversmurfen gjemte seg bak en busk (hun hadde glemt ID) og en "manager" kunne nistirre på ID kortet mitt en liten stund gikk det greit med servering også.

Nå sjekker vi snart ut og tar toget til New York. Vi har kalkulert at om vi tar med oss koffertene så rekker vi en siste tur på Legal Seafoods på vei til toget. :)

Ha en stiligst Skjærtorsdag.

Ahh.. endelig fremme i Syden på SH Villa Gadea. Nydelig hotell og det gikk kjapt fra innsjekk til hele gjengen lå ved swim-up baren og griller..

SAS klarte å rote bort en av koffertene og det var selvfølgelig undertegnende son som liker minst å shoppe. Yalla-Sixten vår (OK Mobile) leverte en svart speller ny Jeep Wrangler Unlimited som kidsa digget.

Om snaue tre timer skal kanskje noe av det beste som finnes av biff mævles:

https://cajoanaltea.com/

God ettermiddag fra Ahus sitt bibliotek som jeg liker å benytte meg av hvor jeg sitter mutters alene. Var faktisk noen her i sted, men de gikk. Ute snør og sludder det. Trodde våren skulle komme , men den gang ei. Men YR og co har meldt bedre vær i morgen. Skal ha et møte på Zoom med en festkomite om litt, men tror ikke jeg tar det fra biblioteket i tilfelle noen skulle stikke hodet inn. Siden det er helligdag så står jo møterommene tomme så tenker jeg bare låner et av dem før jeg stikker hjemover. Får btw vann i munnen av å lese hva Sud skal spise til middag, det så råbra ut!

Ahh.. endelig fremme i Syden på SH Villa Gadea. Nydelig hotell og det gikk kjapt fra innsjekk til hele gjengen lå ved swim-up baren og griller..

SAS klarte å rote bort en av koffertene og det var selvfølgelig undertegnende son som liker minst å shoppe. Yalla-Sixten vår (OK Mobile) leverte en svart speller ny Jeep Wrangler Unlimited som kidsa digget.

Om snaue tre timer skal kanskje noe av det beste som finnes av biff mævles:

https://cajoanaltea.com/

Villa Gadea er helt supert altså. Frokosten var pre covid helt fantastisk med et sjukt bra utvalg. Ikke vært der siden -19, men da var det aldeles nydelig. To svømmetak til bassengbaren gir dagens trim også;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Villa Gadea er helt supert altså. Frokosten var pre covid helt fantastisk med et sjukt bra utvalg. Ikke vært der siden -19, men da var det aldeles nydelig. To svømmetak til bassengbaren gir dagens trim også;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nydelig sjappe, litt Dubai-style. Gleder oss til denne frokosten.

3668FFE0-143F-4767-8923-CCCD00AF1E5B.jpeg

Back