God torsdag fra Asker

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God morgen fra Asker. Solen skinner, noen av oss er oppe, og nespressomaskinen er i gang. Tentativ plan er å hive oss i bilen i ettermiddag med kurs for Tjøme. Ha en fin dag

God morgen fra Beitostølen. Ble litt fest i natt gitt. Og for første gang har jeg overnatta i en speakerbu. Med andre ord litt spartansk forhold men det får gå. Oppgradere fra telt er det nå. Her starter jo ikke festival før langt utpå dagen så bare å chille frem til det. Mulig jeg må be om litt tilpasninger på vaktplanen for jeg har en skade på høyre bein som gjør dette smertefullt å belaste så å selge øl i 6 timer tror jeg blir veldig vondt. Men frivilligansvarlig her er veldig grei sånn sett, har allerede tatt opp dette problemet. Så godt mulig jeg blir flytta til en mer sittende jobb av noe slag. Må rett og slett blitt skadet på tirsdagens økt på tredemølla. Kjennes ut som en strekk av noe slag. Ha en fin dag uten skader!

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:
Morn fra Tønsberg.
Her er planen å begynne på demontering av deler av de store mengdene med platting utenfor huset, og på sikt erstatte det med diverse grønt og vekster. Må også prøve å bytte vannslange til vaskemaskinen, da den nåværende fordeler litt mye vann der det ikke skal være

God formiddag fra Furuset!

Her jobbes det mens man venter på ferien i slutten av august. Ganske stille og rolig er det fortsatt.
I går fikk jeg luftet meg litt igjen, det var deilig med en småflytur. Turen gikk over Oslo og Oslofjorden, med retur langs Øyeren.
Innimellom var det regn som skapte en skikkelig heftig regnbue! Det var stas! Nærmest 360 grader rundt oss! :)

Ha en fin torsdag folkens, med eller uten regnbue. ;) 20230726_205945.jpg20230726_210122.jpg20230726_205923.jpg20230726_202231.jpg20230726_202427.jpg20230726_211229.jpg20230726_211306.jpg20230726_211309.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra bortekontoret.. Jernhesten er lever på spa og tre møter er unnagjort.

Litt høy puls her nå da alene-weekenden har tatt en brå vending og jeg har booket Lufthansa First Class til New York i morgen.. med retur lørdag..

Pros:

- Lever bare en gang.
- Billigere enn å gå på middag med gutta i Oslo.
- Gammel deilig A340-600

Cons:

- Ikke avklart med Dragen
- Man blir jo passe sliten (Skal til UK hele neste uke)
- Kanskje det rett og slett blir litt kjedelig?

Glad torsdag fra Ris. Huset vasket og klargjort for morgendagens halvrunde jubileum…nå ut for å la Stelvio`n få samme opplevelse/nytelse. Best torsdag ønskes….og derfor blir det vinlotteri på feriekolonien i dag:-)

God morgen fra bortekontoret.. Jernhesten er lever på spa og tre møter er unnagjort.

Litt høy puls her nå da alene-weekenden har tatt en brå vending og jeg har booket Lufthansa First Class til New York i morgen.. med retur lørdag..

Pros:

- Lever bare en gang.

- Gammel deilig A340-600

Cons:

Kan legge til cons - immigrasjonen kan lure på hva I helvete du skal i USA så kort tid. Noen agenter er så brødhuer at de ikke forstår seg på sånt og sender en rett til secondary. Men du har vel ikke så mange eksotiske visum i passet fra land USA misliker.

Men apropos dragen. Trenger du å si noe? Det man ikke vet osv [emoji848]

Last edited:
God morgen fra Sandefjord. Så igår at det var masse ledig F fea østkysten, faktisk tre ledige med A380 lh Bos-Muc. Var riktignok vanskelig å finne bonusplasser Muc/fra til Scandinavi og hadde dårlig tid, så på lørdag blir det brødretur til Sfo med Sas og retur i andre etage på 747 tirsdag. Nå står valgets kval mellom Fairmont, Grand Hyatt og Intercontinental. Noen med erfaring?

God morgen fra Sandefjord. Så igår at det var masse ledig F fea østkysten, faktisk tre ledige med A380 lh Bos-Muc. Var riktignok vanskelig å finne bonusplasser Muc/fra til Scandinavi og hadde dårlig tid, så på lørdag blir det brødretur til Sfo med Sas og retur i andre etage på 747 tirsdag. Nå står valgets kval mellom Fairmont, Grand Hyatt og Intercontinental. Noen med erfaring?
Nå er vel juli og august ofte low yield i premium klasser. Folk er på ferie

God "morgen" fra Tromsø. Her skal vi straks ut på lunch. Skikkelig fin tur ned med Hurtigruten fra Kirkenes.

95c0e91fc02fe61a4180dc7f1c1514e6.jpg

Nå er det et par late dager her... på et alt for stilig rom, som ene og alene skyldes hotellets up-sale eposter. MAKAN!

Vel... ha en fin en

Pros:

- Lever bare en gang.
- Gammel deilig A340-600

Cons:

Om du vil kjede deg kan vi ta et par øl i byen.

God dag fra Riksen.

Det ble litt feber og infeksjon etter ERCP’en så dermed ble oppholdet noe lenger enn planlagt. I ettermiddag blir det soningsoverføring til Kongsberg sykehus hvor jeg må være noen dager. Jeg bor så pass nært sykehuset at jeg skal prøve å få vært litt hjemme. Neste uke blir det ny tur til Riksen for å få utført noe de kaller PTC. Det må gjøres i to trinn så det blir en ny sjau to uker etterpå. Kunne heller tenkt meg turen som Sud skal på fremfor sykehus i helgen. Nevrologen var nå oppom her i dag angående mulige prolapser. MR bilder og undersøkelser viser en mindre prolaps. Dette er ufarlig og vil gå over. Han anbefalte trening hos fysio spadet får jeg gjøre når jeg blir løslatt.

Back