• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag - den veldig lille, bittelille juleaften

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Litt hjemmekontorering, før jeg tar en tur innom kontoret også. Årets juletorsk tas på forskudd, dog alltid mulig for reprise, da opptil flere utvandrede sør afrikanere dukker opp på middag hos de gamle. Juletreet kom opp i går, dog trengtes det litt mer justering og banning enn normalt :p

Ha en fin dag

Last edited:
God morgen. Litt hjemmekontorering, før jeg tar en tur innom kontoret også. Årets juletorsk tas på forskudd, dog alltid mulig for reprise, da opptil flere utvandrede sør afrikanere dukker opp på middag hos de gamle. Juletreet kom opp i dag, dog trengtes det litt flere justering og banning enn normalt :p

Ha en fin dag

Antar du ikke har en katt i hus, da hadde nok ting vært mye verre gitt mtp juletreet. De firbente pelsdottene der tolker potensielt alt av julepynt som leker de kan ha det fryktelig gøy med.

God dag fra Oslo - litt sliten etter at jeg havna på byen til stengetid i natt med en venn av meg, men formen er bedre enn den kunne potensielt ha vært. Får vel gjennomføre litt siste julegaveshopping og en treningsøkt i dag. Spent på hvordan plassen på treningssenteret blir i januar, men den tid den sorg.

Fin torsdag ønskes fra Kolbotn. En del ærender før det bærer hjemover i sneværet og middag med gode venner. Fri er digg:-)

God morgen fra L1 på vei til Gaustad. Ble litt småkaotisk med en slags julemiddag for opphavet i går. "Juleskinken" jeg hadde kjøpt var ferdig litt etter de hadde reist igjen. Men en lyntur til slakteren og nylagde medisterkaker reddet på en måte kvelden.

Nå bortekontorering og i kveld har vi fri fra fancy måltid og sosialisering. Det blir fint.

Ha en best torsdag!

God morgen fra Lommedalen, sne-en laver ned og det spraker i begge peiser av tør furuved. Nest mørkeste dagen i året så nå går det snart mot lysere tider. Når solen snur 04:27 til natten. Det er nest siste hverdag jeg har står opp og legger meg i heimen før februar, men jeg kommer ikke på noe jeg trenger. Kona skal på apoteket så hun har fått jobben med å kjøpe mer Imodium. Vi har bare til 1 dag men vil ha til 3. Til jul får hun en liten tracker til å ha i kofferten, så vi kan se hvor den er om den ikke rekker flybyttet i Istanbul om 12 dager. 1t40min bør være nok, men Pegasus ser ut til å være forsinket 80% av flightene på OSL, og gjerne i 20 min eller mer og veldig mange av flightene til Pegasus på SAW er bussgater, så med sent ankommende maskin til OSL, De-icing og bussgater både på ankomst og avgang på SAW føler jeg meg ikke trygg før jeg er ombord i Kuwait flyet, og jeg planlegger med at bagasjen ikke kommer med.
Til middag blir det noe som har ligget (for)lenge i fryseren, der vi har mistet litt oversikten, så vi prøver å spise den litt mindre full og rekke en av-ising før vi drar. Det blir i alle fall gele til dessert...

God torsdag fra Gaustablikk. Veldig glad for at vi kom oss på veien i går kveld selv om det ble sent. Fine kjøreforhold og nesten ikke trafikk med unntak av et par elg. Nå litt hyttekontorering foran peisen før det blir julepynting.

God torsdag, idag er det 34 år siden vi ble foreldre på Ullevål sykehus, og vi har alltid hatt en bevissthet om at det i er dette døgnet sola snur

Familiefeiring i kveld, det blir fint :)

Ellers nok å forberede, ha en god dag og lykke til med alt som skal gjøres :)

God morgen fra kontoret.. Ny-svømt, og alt for sent ute i dag.

Problemet med disse nyere elbilene er at "de går så iiiiinmari langt" at du glemmer å lade.. I går skulle jeg lade den etter naboens julegløgg - men den ble jo utageredne så da glemte man det. Da var det uoppvarmet -6 grader bil som mente at jeg hadde minus 20 km igjen etter svømmehallen. Prøvde for første gang ladestasjon som stappet inn masse strøm på noen minutter til en pris av 6 kroner per mil med min noe agressive kjøring på vinterføre - ikke ille.

Dragen skal ut med veninner, så da er det mexemat og filmaften med alle tre arvingene.

God ettermiddag. Sjåførtjeneste unnegjort på morgenkvisten. Diverse kontorering utovee, men vanskelig å rydde i folk gode ideer og intensjoner når de fleste tok juleferie til lunsj. Det er riktignok endel cestlendinger dom er unnskyldt pga været. Tydeligvis smart av meg å reise fra Haugesund i går og ikke i dag.

Back