I tøyfri sone er det kun et ikke oppvarmet basseng på kun 18 grader så jeg vil neppe prøve det.
God morgen fra Hilton Paddington. Snart vanker det tog ut til Heathrow og en liten "snarvei" til Oslo med 767, så Nøffju får seg enda en ny flytype.
Selv hadde jeg en first i går også. Har frem til siste flight i går aldri hatt et annet sete enn 1F på Airbus 318. Så i går klinte jeg til med 1D. Det var veldig spennende.
Ha en fjong dag!
BA til ARN, ja.BA til ARN? Har egentlig aldri skjønt dette med første rad. Mye bedre å ha en rad foran seg hvor man kan legge føttene på armlenet enn å plante dem oppover veggen. :stir
G’mooorgen. Etter å ha hatt en rekordvarm høst, ser det ut som at vi får den kaldeste desember i manns minne (kortminneversjonen). Solid blått på termometeret i dag også. Fått nok sol til å drive porten igjen, men batterier liker ikke kulde, så vi bruker den med måte.
Var en tur ute med guttungen i går. Stort å bli 21 her borte.
![]()
Neida, FKK. Nudisme er noe helt annet.
Hvordan klarte du få blotting ut av den setningen?"Naturisme er en ikke-seksuell nakenkultur/livsstil hvor man praktiserer felles nakenhet for begge kjønn sammen"
Blotting i organiserte former, altså
Med god fantasi og litt champagne. Det er jo julHvordan klarte du få blotting ut av den setningen?
Den største forskjellen er at det er 18-årsgrense så vi slipper unger som hyler, springer, plasker og kaster mat og leker. Vi slipper også charter-svein, bingo og aqua-zumba.Med god fantasi og litt champagne. Det er jo jul![]()
Gratulerer med 21 åring!!
Var en tur ute med guttungen i går. Stort å bli 21 her borte.
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.