• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tordag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Kjølig og lett regn her inne i Skogen. Litt amputert arbeidsdag siden det blir omvisning og fødselsforberedene kurs på Riksen i ettermiddag. Uansett, pulten er hevet og morgenteen inntatt, så får vel gyve løs på innboksen. Ha en fin dag

Jøss, Someone skal få Someone Jr? Graulerer Herr og fru Someone. Da trenger du pinadø ikke gyve løs på innboksen med det første :)

Edit: NB, pass på å være på riktig side av byen når det nærmer seg så dere ikke får en romeriksbaby (Ahus)

God morgen fra Forus,
Noe lysere og lettere vær idag. Temp'en er ikke mye å skryte av , 9 grader.
Møtene går back-to-back gjennom dagen så det er intet å si på aktivitetene her.
I ettermiddag/kveld er det planleggingsmøte for et flyjubileum her i sørvest som blir offentlig i morgen.
Ha en fin dag Forumister

Go mornings fra Trondheim
Ser værmessig lovende ut idag, det betyr prøving av motorsykkel :D
Ellers fint lite å melde -minstemann er hjemme med mor og feber idag, det beyr vel hjemmedag i morra på meg.

Ha en strålende dag folkens :D :D :D

God morgen fra elvebyen Drammen. Dagen skal brukes til forefallent arbeid, så London igjen imorgen.
Ha en fantastisk dag!

Edit: NB, pass på å være på riktig side av byen når det nærmer seg så dere ikke får en romeriksbaby (Ahus)

Dette kan man ofte ikke avgjøre og med vår første ble vi allokert til Bærum.. å ha Bærum i passet sitt er meget pinlig for en Oslo 7 jente..:drunk:

Hei herifra. Sniker meg unna i lunsjen for å handle litt snacks til kvelden. Maratonbesøkene er over for denne sesongen så kvelden er satt av i sofaen med rypa, hummer og an gammel Riesling. I morgen er det Jumairah Al Qasr stranden og senere fest på programmet.

Nyt helgen,

God morgen fra helt ute ved havet.

Sitter å lurer på en poengtur til Tromsø, men vi får se.

Er pinadø ikke bare byen du skal være på rett side av gitt.

Robbie Williams sa det pent etter å ha sittet i business enden.... "Det var som å se favorittpuben min brenne ned"

Morn frå Trondheim. Eksamenslesing. Og gjett om det er mykje anna eg heller hadde hatt lyst til! To veker igjen...

Håpar for frøkna sin del at DY kjem seg gjennom kranglinga, så eg får ho tilbake onsdag neste veke.

Øøøøøøøyyyyyyy!!!!
Lugnt i backarna, nu

God forsovet morgen fra Lillestrøm. Varslet kontoret, som leste feil og gratulerte meg med forlovelse. De blir nok overrasket.

Vel vel - Ny dag - Ingen Muligheter

God morgen fra elvebyen Drammen. Dagen skal brukes til forefallent arbeid, så London igjen imorgen.
Ha en fantastisk dag!

Hvilket flyr tar du over i morgen? Kanskje vi er på samme :)

Ellers god dag fra Bjørvika hvor jeg igjen brukte boblejakka som jeg for noen uker siden trodde hadde lagt vekk for en stund. Kan ikke klage, tross alt LHR i morgen! Jeg måtte tenke meg nøye om når jeg var der sist, og det viser seg å være i mai i fjor. #tragisk :p Litt overrasket mtp. at jeg har fløyet over 80 ganger siden da, med flere mellomlandingerplasser (typ FRA/IST/LHR), og ingen av de langeturene mine hverken har gått fra/til LHR. Det kan være av mange grunner, jaja, får bare skjerpe meg fremover :)

G'moorgen! Så har man fått guttungen ut av huset, søpla på dynga og kaffen i koppen .. Snart er klokken 9 og da blir det en telefonkonferanse med Mosjøen.

Fortsatt sol og sommer .. må det vare!

Gratulerer med frigjørings- og veterandagen i dag!!
Håper alle har husket å heise flagget i dagens anledning.

God ettermiddag forøvrig fra et sted midt ute i Skagerak hvor man er på vei hjem i Superspeed.

Skal bli greit å komme hjem nå!

God ettermiddag, god forlovelse, god whatever :D Nå er det trippeltrumfhandling som står på planen

Back