God tisdag morgon

Gratulerer SAS, med de nye, talentfulle medarbeiderne! :up:

Fire grader og tåke her i Alpharetta i dag .. ganske miserable forhold. Men frykt ikke, tungt regn vil etterhvert fjerne tåka.... Og stormen i morgen vil sikkert fjerne restene.

Månedens første CoreMOW er gjennomført. Januar var slapp, så jeg satser på litt mer innsats i februar.

God ettermiddag - hjemme fra en tur i vesterled med rødnesene. Morgenflyet i beste rushtid vestover (738) hadde vel kanskje i overkant av 50% load vil jeg tippe. Østover i ettermiddagsrushet var det vel snaut 40 pax i en 300, litt glisent. Må si jeg stusset litt over belegget i ettermiddag. Gate 29 på BGO hadde laaaaang kø på avgangen som gikk 20 minutter før oss. (Dvs. rutetid før oss, vi ble stående 25 minutter før vi kom avgårde, grunn uviss). Ut over det - to helt greie Norwegian-flighter.

Er imponert over forskjellen i belegg (og pris) på flightene. DY ble valgt pga. pris, men det er tydelig at SAS greier å ta bedre betalt for "samme" avgang.

...nå er det på tide å få seg en noe forsinket middag.

DY ble valgt pga. pris, men det er tydelig at SAS greier å ta bedre betalt for "samme" avgang.

That's what it's all about ... :up:

Masete dag. men hvis det roer seg litt, kan det jo være det blir litt fotball også .. Villa-ManU går i HiDef, så da blir det nok den ... :)

Så du at vi vinka tellbake fra cockpit? :colgate: Det va arti å se korr du elegant følt etter oss bort tell deice. Og forresten ELSKER jeg Tromsø Lufthavn! For en fiiiiiin plass, verdens beste SGS og avinorfolk!

Nei, det så jeg ikke. Takker for fine ord og jeg er helt enig i det du sier her. Jeg er dog sikkert en smule inhabil...:cool:

Back