God tisdag morgon

Savipix

ScanFlyer Rusty
God tisdag morgon från Uppsala och välkommen till februari!

Första dagen i min comeback i SAS idag. Kommer att bli mycket att lära sig men det skall bli riktigt spännande med en ny utmaning.

Ser ut att bli en fin dag vädermässigt också.

Ha en flott dag alla forumister!

Noen gleder seg til å begynne på jobb mens jeg er rimelig klar for å komme meg hjem fra jobb. Gratulerer Savipix.

Bare å rushe hjem til bingen når avløseren kommer 0700. Det skal bli tidenes korteste vaktskifte :lol: Ha en utroooolig flott dag på jobb og skole folkens.

God morgen fra Oslo..
Ferdig med frokosten, og gjort seg klar for avreise til jobb. Ute er det minus 1, og det er en temperatur som passer meg veldig greit :)

Ha en flott tirsdag folkens..

God morgen fra Trondheim! For meg begynner desverre dagen i en seng på St.Olavs Hospital med brukket overarm etter et ublidt møte med isen utenfor huset i går kveld når jeg kom hjem fra jobb. Det sies at det betyr minst 8 ukers sykemelding, noe jeg ikke ser fram til :) Ha forøvrig en fin dag alle sammen!

Go morgen #2 fra Trondheim.....dog ikke fra sykesengen.....

Her er det regn og + 3 grader, mao lite trivelig vær. Men dagen blir sikkert bra allikevel :D
Håper alle får en flott dag, og god bedring til VC-10 :) :) :)

God morgen fra Oslo. Vanlig dag på jobb, før en løpetur og samvær med dama er planlagt i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på plass etter ca en ukes sykefravær. Godt å være tilbake.

Dagen vil primært gå i å se igjennom gamle mailer, besvare og løse diverse problmer.

Ha en fin dag forumister! :)

Rimelig lodden i halsen i dag, er ikke det *kutt for nordnorsk banning* typisk.... Resten av kroppen er fin, så hvis man bare holder ut i 72timer til uten å gå konken er jeg fornøyd. Intensivbehandling med curamed, tran og appelsinjuice, jeg har ikke gledd meg i 1 måned for å bli sjuk på avreisedagen! :cry:

*fornekte* kommer meg avgårde, men hva bringer morgendagen når jeg skal oppholde meg i minus 30 grader.... Ja ja. Det går som det går, det som skjer det skjer :)

God morgen fra Bergen. 4-5 røde på termometeret og overskyet. I dag er den store vaskedagen, men før det venter en lang dag på lesesalen. Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra overskyede Kløfta..

Gratulerer til Savipix, stussa litt på SAS logoen til dagens morgentråd, men til en sådan god anledning er det ikke no å tenkte på! Lykke til i ny jobb i allefall!

God bedring til CV-10 og en fortsatt god dag til dere andre!

God morgen fra Oslo!

Startet dagen med en god frokost og noen kopper kaffe. Nå på kontoret for å gjøre unna dagens gjøremål.

Foruten den faste morgenrutine har man også i morgentimene booket årets påskeferie, som går til Barcelona med LH. God start på dagen!

Sovemorgen idag, gitt. Snart brunsj. Endel indretjeneste bør vel også gjøres. Deretter noe "Core Captain". Ellers ikke noe.
Grattis med ny jobb, PC!:up:
Ha en fin dag.

Jeg ønsker Savipix og Rickard G hell og lykke til i ny jobb og god tur og god bedring til Polaris (og VC-10), jeg skal vinke deg og ho Hedrun avgårde. :fly Ha en flott dag alle forumister!:up:

Last edited:
God formiddag fra OSL. Sitter å spiser lunch i SAS loungen og venter på å sette meg i sete 2F hos Icelandair som skal före meg til Keflavik og Orlando:) Ha en fortsatt god dag!

God formiddag

Rimelig trøtt i dag. Guttungen sov dårlig i natt, noe som gjorde at jeg sov dårlig. Så det har blitt et par timer på sofaen før jobb. Så nå er det straks på tide å hive på seg uniformen å komme seg litt nordover til OSL.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God midt pådagen fra grått og regntungt Krsand!
Håper all den hvite og blanke skiten regner bort snarest mulig.

I går var bilen på verksted igjen, så da var det verkstedkostnader på neste 9 laken på en uke. Festlig det i januar. Hvis det fortsatt er noen som lurer på hvorfor jeg :drink, så se å få bestilt deg en time hos psykolog! :lol:

I dag er det heldigvis ingen planer etter at gårsdagen brakte møte til langt på kveld. Skal bli deilig det. Må bare bli ferdig med arbeidsdagen først!

BF:cool2

God ettermiddag fra ABZ,
Her er det like vått og grått som det var på Sola i morgentimene.
Grei tur over vannet som vanlig til øya her i vest.
Møtene står i kø så her det bare i hive seg rundt slik at man rekker returen i kveld.
Ha en fin dag folkens.

Jeg ønsker Savipix og Rickard G hell og lykke til i ny jobb og god tur og god bedring til Polaris (og VC-10), jeg skal vinke deg og ho Hedrun avgårde. :fly Ha en flott dag alle forumister!:up:

Så du at vi vinka tellbake fra cockpit? :colgate: Det va arti å se korr du elegant følt etter oss bort tell deice. Og forresten ELSKER jeg Tromsø Lufthavn! For en fiiiiiin plass, verdens beste SGS og avinorfolk! Jeg ble så glad i dag at jeg snurra rundt meg selv og har glist i 2 timer i strekk - så nå kan jeg hilse god ettermiddag fra ENSB - LYR - Longyearbyen! Her er det -26,5 grader, det føltes litt som å gå inn i en fryseboks når jeg gikk ut av flyet. Det er så kaldt at du "ikke kjenner det" - før nesehårene fryser :lol: Strekk to venter i morgen!

Ha en fortryllende dag allihopan!!! SPESIELT en del Tromsøværinger som har et hjerte av gull! You guys altsåååå!!! Jeg veit om en stk Polaris som kommer til å sove godt i natt. Nemlig denne :colgate:

Last edited:
Gratulerer SAS med (minst) 2 nye dyktige medarbeidere som har sin første dag på jobb i dag.

Back