God tisdag morgon

God formiddag!

Har begynt pre-flight preparations for min egen del, 77 timer til første flyturen min på 1 år. Sitter og leser http://www.fearofflyinghelp.com/ for 14 gang, er en meget fin onlineguide! Føler meg særdeles trygg på alt av flyteknisk og meteorologisk som jeg før var redd for - jo mer jeg leser og jo mer jeg ser jo bedre blir det :) Mangler bare den siste biten med min egen psyke som må roe seg og stole på bakkemannskap og sikkerhet...

Gleder meg nesten litt, jeg! :D

...og der fløy det en Orion forbi stuevinduet mitt, morro!

Gleder meg nesten litt, jeg! :D

.

Det er godt, og etterhvert vil du ikke ha behov for aa forberede deg heller. Dette gaar fint! ^_^

G'morgen fra Det Dype Soer ... 18 grader og skyet .. 95% luftfuktighet .. vaaknet et par ganger i natt av tungt regn, men naa er det opphold. Bommeli-bom kommer etterhvert ogsaa, sier'em. Vi synes aa vaere i 'summer pattern' allerede ..

Intet spess paa programmet idag, annet enn jobb og litt ARSEnal-ripping .. men naa er det paa tide aa sparke igang guttungen.

God morgen fra Nærsnes. Det var fuktig i innkjørselen, noe som tyder på regn i løpet av natten. Men jeg sover som en stein (pun intended!) og hørte ingenting.
Ingenting på programmet i dag. Muligens litt høytrykkspyling av nevnte innkjørsel. Tlf. vakt fra 06-16.
Gratulerer med 100-årsdagen NAK!
Ha en fin dag!

God morgen fra Edinburgh,
Her er det kjølig og overskyet idag , lett regn inn i mellom.
Travel dag med månedsmøte og inspeksjon av alt subsea utstyret i ettermiddag til fabrikkasjonsfeltet.
Håper å bli ferdig i tide til en pubrunde med gode kollegaer i kveld.
Ha en fin dag forumister.

God tirsdag fra en meget regnfyllt Seattle...etter en straalende vaar helg med B-17 kretsende lavt over Bainbridge hele soendagen....nydelig aa hoere sangen fra 4 stempel motorer.....

God tirsdag fra en meget regnfyllt Seattle...etter en straalende vaar helg med B-17 kretsende lavt over Bainbridge hele soendagen....nydelig aa hoere sangen fra 4 stempel motorer.....
Kanskje ikke så dumt å få vasket bort litt Jet A kanskje? :)

Får vel si god tirsdag kveld.

Kom hjem fra jobb kl. 15 og ble overrasket med hjemmelaga pizza av min kjære. Siden skulle jeg være støttekontakt fra kl 17 - 20 og når jeg kom hjem igjen ble jeg på nytt ovverasket med hjemmelaget kake; Verdens beste. Hadde sagt i fra om at jeg ikke ville feire noe, men slapp ikke helt unna, var veldig gøy å få servert så mye godt.

Hilsen fra Lista.

God aften fra KP4 på KNM HH!
I dag har vi løpt 3000m retest (hvor jeg hadde 1min forbedring fra sist løp for 3 uker siden! :D ), styrketester, trening til skarpskyttermerket og så avsluttet vi med en koselig tur i gassboden hvor vi fikk prøve å puste i CS-gass ... Først hadde vi vernemaske på, men etter to min tid måtte vi ta den av og forsøke å tiltale befalet.
Jeg begynte på "Rekrutt, 44 ... eg må ut!!!!!!" - det var helt grusomt...! Holdt ut i 10sek..

Ellers har jeg fått litt kveldsmat, og sitter nå med pcen på kasernen.

Ha en flott kveld folkens!

Back