God tisdag morgon

Savipix

ScanFlyer Rusty
God tisdag morgon från rum 1727 på Radisson i BKK. Ser ut att bli ännu en sttålande varm och fuktig dag. Regnet som har utlovats sen vi kom hit håller sig borta och det gör oss ingenting.

I korta drag har resan bjudit på god service från MH, uppgradering av rummet till en junior suite och massor av minnen. TR kommer :)

Ha en fin dag!

God tirsdag morgen fra hovedstaden. Rask tur innom kontoret før det blir rib fra Operaen til Hurum og lunsj med kunder på Villa Malla. Ha en flott tirsdag!

God morgen

En rolig morgen. Blir straks å sette kursen mot kontoret for en innsats. Regner med at dagen i dag blir like hektisk som gårsdagen. I ettermiddag blir det vel å fortsette opprydning i hagen.

Ønsker alle en god dag

S

God morgen fra Forus!

Da var dagen begynt, men først er det litt forum og en kaffekopp. Og så får vi krangle med nytt simkort og ny modemtilkobling på telefonen for å få sync-en til å fungere på HTC'en

Ha en fin dag da :)

God morgon frå Trondheim!

Då er eg i gang med dagen -kaffi of forum på plass :)

Avreise til OSL i kveld for eit par dagar i tigerstaden. No er det derimot lokale oppgåver på gang :)

Ha ein fin dag alle saman! ;)

God morgen fra Oslo!

Ser ut til å bli bra vær i hovedstaden i dag, selv om det regna kraftig i natt.

Nå bærer det ut til FBU for en ny dag på kurs hos NAX, førstehjelp i dag, men det går så bra så!

Ha en flott dag folkens!

God morgen fra Oslo sentrum. Trøtt som en sokk i dag, men er da ihvertfall på jobb og klar for innsats. I kveld sier ønskekonserten at Arsenal kjører over Man U, men fornuften stritter i mot og påstår dog klar seier til Man U. Vel vel, den som lever får se :)
Med ønske om en god dag til alle! :)

God morgen! Ja, det ser ut til at det lysner etter nattens regnvær, ikke noe er bedre enn det. Da blir det en rask tur til Lysaker for å hente en gjenglemt strømkabel, og deretter å jobbe med maler for verdivurderinger i hele dag.

God morgen fra CPH - ser ut til at det har regnet her og. Litt frokost foran computeren før det går slag i slag med forelesninger hele dagen... Det er visst snart eksamenstid også.. Nuvel.

God morgen fra Oslo. Trøtt som en strømpe etter alt for lite søvn....takk for koffeinpiller. Nok av arbeidsoppgaver venter på jobb før det blir en tur innom de gamle for å hente endel stæsj som visstnok er mitt og som har dukket opp i kjelleren der. Itillegg må jeg stjele en bil slik at jeg kan få kommet meg opp til OSL og bli gjennforent med min kjære tax-freepose som jeg fant ut at det var en god ide å glemme igjen på Flytoget på søndag. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo sentrum. En tur til tannlegen står på programmet etter lunsj, ellers en helt vanlig arbeidsdag.

Ha en fin tirsdag uansett hvor på kloden du befinner deg :)

God formiddag fra Mosjøen, byen midt i Norge!
Lettskyet og sol, akkurat passe friskt i lufta da jeg syklet til jobben. Tirsdag er en fin dag, og i kveld skal vi slå Arsenal ut av CL :colgate:

Ha en bedre dag mine venner!

E!

God morgen Norge!

Etter regnvær i natt, kom solen i dag. Men ikke mer enn 11 grader da. Kunne godt hatt litt sommerlige temperaturer nå. Snakket med mitt faderlige opphav som residerer nede i Torrebukta i Spanjakkenland og han kunne melde om sol og 26 grader! Akk ja! Det er vel derfor jeg drikker!:drunk:

Min gamle SonyEricsson K800 har snart trukket sitt siste pust. Tar gjerne forslag til hvilken ny modell fra SonyEricsson jeg bør velge. Har sett litt på Experia, men synes den mangler en del ting. Forstod det slik at den verken har alarmklokke eller musikkspiller. Og det synes jeg jo er litt vesentlig. Noen som har erfaringer!

Kikker også mer og mer på tur med TG fra OSL. Men returen er nokså håpløs. Ankomst OSL 0705 ingen gjennomgående billett og videre fra OSL til KRS 0745. Da har jeg altså 10 min fra landing til jeg må ha sjekket inn. Det er jo dømt til å mislykkes. Og da går neste fly 1250. Enda en god grunn til å drikke!!

vel vel! Får kaste meg over tallene nå! God arbeidslyst der ute!

BF:cool2

Last edited:
God Morgen i fra SVG, her er det overskyet men varmt og sitter her på skolen og det er kjedelig :( men ellers så gleder jeg meg til søndag da kommer CRJ til SVG og jeg skal være der. :):)

Noen som vet hvilken flyselskap det er med CRJ??

Last edited:
Re: God tisdag jubileumsmorgon

God morgen og gratulerer med 100-års-dagen for luftsport i Norge. Ser ut som det kan bli litt jubileumsaktivitet i lufta over Oslo i ettermiddag, bl.a. akroflyging og fallskjermhopping (gitt at været holder).

Ha en strålende jubileumsdag.

God tirsdag morgen fra hovedstaden. Rask tur innom kontoret før det blir rib fra Operaen til Hurum og lunsj med kunder på Villa Malla. Ha en flott tirsdag!

Noen som har det! Vi har besøk av en kollega av deg her i dag. Tror ikke hun har det like morsomt og fuktig på jobben som deg!:8:

BF:cool2

Min gamle SonyEricsson K800 har snart trukket sitt siste pust. Tar gjerne forslag til hvilken ny modell fra SonyEricsson jeg bør velge. Har sett litt på Experia, men synes den mangler en del ting. Forstod det slik at den verken har alarmklokke eller musikkspiller. Og det synes jeg jo er litt vesentlig. Noen som har erfaringer!
Har nettopp anskaffet meg SE T700, og kan absolutt anbefale den. Den har både alarm og musikkspiller.
...men ellers så gleder jeg meg til søndag da kommer CRJ til SVG og jeg skal være der. :):)

Noen som vet hvilken flyselskap det er med CRJ??
CRJen kom for første gang nå på søndag som var. Og reg da var OY-KFD. Og det er Sas som kommer med CRJ.

God dag fra Egersund. Det ser ut til å være sol her, men det kan fort endre seg..., tipper på en temp på mellom 10 og 15 grader. Her skal man snart en tur til frisøren og bli kvitt noe på hode, men ikke alt :old :exclaimation

Har nettopp anskaffet meg SE T700, og kan absolutt anbefale den. Den har både alarm og musikkspiller.

CRJen kom for første gang nå på søndag som var. Og reg da var OY-KFD. Og det er Sas som kommer med CRJ.

God dag fra Egersund. Det ser ut til å være sol her, men det kan fort endre seg..., tipper på en temp på mellom 10 og 15 grader. Her skal man snart en tur til frisøren og bli kvitt noe på hode, men ikke alt :old :exclaimation

Vet du hvilken klokke den ankommer. og rutenummer ??

Back