God tisdag morgon

Savipix

ScanFlyer Rusty
Före både EB och CK idag.

Det är kallt i Monaco nu på morgonen. 3 grader visar min termometer i detta nu. Det är dock klart och ser ut till att bli en riktigt fin dag. Njut av den vart än ni är.

EB er vel fremdeles syk, og jeg var på kontoret 07:05!
I dag er det premiære på det nye SAS Braathens Magasinet (se egen post), og etter jobb i dag skal jeg i butikken og kjøpe meg en flaske Mountain Dew (eller to!). Det er en fin-fin måned vi går inn i!

Da var vi ferdig med januar...og jeg håper jeg snart er frisk igjen. Kanskje kommer det nytt Airways og/eller AlfaNytt i posten i dag?

Ha en bedre start på dagen og på måneden februar!

God formiddag fra Lysaker :)

Laaaang dag idag. er ikke ferdig før i kveld . men greit nok det. Dagen går i allefall, ikke så mye som skjer her.

Frisk igjen etter forrige ukes erfaringer med mikrober og basiller :)

Bedre dag ønskes :D

hmph! Var innom Narvesen - ens ærend for å kjøpe Mountain Dew, men NADA!!

på vei til kontoret i dag husket jeg plutselig at konemor skulle ha bilen, så i LUNCHEN dro jeg hjem, avleverte bilen, tog toget tilbake til kontoret og stakk innom Narvesen på veien... Ikke alle kan ha med seg kontoret i lomma til en hver tid, Odd...

mmmmmhm, jeg sitter her med en iiiskald Mountin dew. De har på Narvesen på Lysaker lokket CK, er bare å stikke bort der.

Originally posted by Scanor
mmmmmhm, jeg sitter her med en iiiskald Mountin dew. De har på Narvesen på Lysaker lokket CK, er bare å stikke bort der.

Jeg tar turen innom på vei hjem....

Da mangler vi bare en egen tråd for "CK anbefaler ukens brus på Scanair.no"

:up:

BF

Mountain Dew er best uten mat til, servert iskald, og drukket av boks så man slipper å se den gyselige fargen! :D

Back