God tisdag morgon

Savipix

ScanFlyer Rusty
Sigtuna säger god tisdag!

Snart på väg till min andra dag i "bolaget". Är märkligt nog lätt att komma ur sängen även om jag inte har klivit upp vid den här tiden på snart 4 månader.

Ser ut att bli en solig dag i huvudstaden. Termometern visar -2,5. Ha en fin dag!

Glad tirsdag fra Trondheim... Et møte på morgenkvisten før det blir retur med SAS til Oslo i formiddag. Ha en bedre tirsdag...

God Morgon från Upplands Väsby. Som Savipix sa så strålar solen idag, inflygning till 01R på Arlanda just nu, och har nyligen fått se OO-THC landa, TNT's Emirates-målade 747-400. Väldigt fint, synd bara att inte kameran finns här hos mig.

Last edited:
Mårnings frå Bergen. Ikkje så sprekt i dag. Tregt nettverk ødela heile gårsdagen, så då gjenstår det å sjå om ting er bedre i dag.

Ha ein bedre dag alle saman! :)

God morgen nr 2. fra Trondheim

Her er det regn og humbug.
Jobben er påbegynt og "det sorte gull" er i koppen. Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

Nesøya-ekspressen til Oslo klinte til autovernet og flerret opp hele siden på broen mot sandvika og jeg sitter med skjelven. Så for meg at vi styrtet ned i Bjørnsvika ved Sheraton..

God morgen fra sør!

Godværet er kommet til Sørlandet og man har nesten vårfornemmelse allerede! Personlig håper jeg på en liten snøstorm rundt 6 mars når jeg setter kursen mot fjerne østen. Det føles så mye bedre å reise ut den veien når en liten snøstorm er det siste du ser før man går på flyet!

Idag blir kontordag. Det blir det forsåvidt hele denne uken. Hoster og harker og har vondt i halsen, så ganske ok å holde seg i nærmiljøet.

BF:cool2

Vinterferie og relativt godt vær på østlandet skal utnyttes! Cessnaen ned fra Kjeller til Rygge for å banke litt rust og forøvrig se litt nærmere på den nye plassen. Det er en PROB30 på Gardemoen om at tåka slår til. Den går ut kl. 10, får håpe det holder seg.. Ha en bedre morgen:)

Første dag på jobb siden torsdag, hadde ikke samvittighet til å holde sengen mer. En smule groggy, men vi får holde ut denne dagen og.

Ha en fin dag da folkens :)

Det er tirsdag. Så Alfa Bever på tilbud i et butikkvindu igår, så dit løper jeg etter stengetid og håper de har noen igjen i min størrelse.

Tirsdag betyr også at jeg må sette meg på den der sykkelen som man aldri kommer noen vei med, men sesongen nærmer seg så det må bare til...

God morgen forumister!
Her i Beijing er det allerede kl. 17 om ettermiddagen, en full body and foot massage er unnagjort. Om en time skal noen av oss paa crewet moetes i vestibylen paa hotellet og ta taxi til en anbefalt japansk restaurant og litt Teppanyaki.
Vaeret er utmerket: Nesten vindstille, skyfritt og naermere 10 plussgrader.

Alpharetta melder litt under null ... men sol og pent gir oss vel en brukbar temperatur utover dagen.

Ukens foerste arbeidsdag ettersom gaarsdagen var President's Day og i dag maa jeg nok begynne aa forberede medarbeidersamtalen min - som jeg skulle levert dokumentasjonen til foer helgen ...

God ettermiddag fra Tananger/Forus,
Travle dager i hydrokarbon bransjen. Gårsdagens tur til ABZ gikk greit . Ute er det tåkete og rått klima.Det minner mest om været i april. Inne er det lyst , trivelig og travelt. Imorgen blir det dagstur til Lilleaker kontoret og tidlig opp for å ta SK4002 over fjellet.
Fredag står LHR på reiseplanen.
Det er bare å henge med i svingene.
Ha en fortsatt fin dag alle.

God aften fra Mosjøen!!

Har min siste fridag på ti dager! Prisen man må betale for å bytte vakter og reise litt...
Gråvær og snø ar preget dagen her, men jeg har mest holdt meg inne og sparklet og fjernet ufyselig stygt bårdebånd fra soveromsveggen, fysjameg...

I kveld blir det vel litt fotball på tv vil jeg tro!

E!

Og jobbsøket fortsetter i Chicago i dag. -16, sol fra skyfri himmel. Skal visst bli kaldt som f et par dager til..

Ha en trivelig aften

Back