God Tirsdagsmorgen

G'moorgen fra Alpharetta! Her er vi fortsatt 'inneiset' ... motorveiene rundt Atlanta er polert blankis og selv stroebilene (begge to...) har troebbel med aa komme rundt. Mao. alt staar stille og ettersom det ikke skal bli varmegrader foer fredag er det ingen umiddelbar lysning i sikte. Det staar hundrevis av trailere fast paa motorveiene og paa ATL er det kun et faatall fly som gaar til tross for at fire rullebaner har vaert aapne omtrent hele tiden.

Selvfoelgelig er skolene stengt og det ser ut til aa vare hele uka.

Men det kommer ikke mer nedboer, saa det er vel bare aa vente paa at isen tiner. Vi har godt med forsyninger og ingen lider noen noed her hos familien MOW ihverfall.

Du får be de svippe deg hjem, de pleier jo å være her med DHC8-300 ;)

De hadde ingen å sende fra Skavsta.....

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Det var jo synd, det hadde sikkert blitt en komfortabel tur. De Kustbevakningenflyene er jo nye og fine, inni ser det jo ut som en blanding av en Biz-jet og en Orion!:fly
Grattis til Savipix i anledning ny jobb! :SWE

God ettermiddag fra Trondheim.

Her sliter man med sykdom,så idag har man holdt seg hjemme.Satser på bedring til morgendagen og ønsker meg selv god bedring :)

Gratulerer Savipix med nytt jobb :D :D :D

Ha en strålende ettermiddag / kveld folkens :)

God kveld fra Bergen. Etter en kjedelig dag på lesesalen settes kursen nå mot treningssenteret. Merker jeg er litt lei av forvaltningsloven nå. Jaja, ikke lenge til eksamen. Ha en flott kveld folkens!

Gratulerer med jobb, PC!

Her har dagen gått med på jobb - en kinesisk middag - og en tidlig kveld før det blir en senvakt på OSL i morgen. Ha en god aften!

Grattis med ny jobb, PC!!

God lunch fra Chicago. Her snør det godt og selv om vi har salt og strøbiler i haugevis, tar ting tid så jeg tok en hjemmekontor i dag.

Gratulerer med ny jobb Savipix :SWE

God kveld fra Tananger.
Her var det verken snø eller regn da jeg skulle hjem fra jobb idag, men en blanding. Oh joy!... :rolleyes:

Nok å gjøre på jobben også... Kjekt med prosjekter, som det vi holder på med nå.

T-8 ;)

Ha en fin kveld forumister :)

Planen i kveld er en skitur med fattern, men været bør bedre seg noe før det blir noe poeng å ta på seg hodelykten og begi seg innover Marka.

Man skulle ikke langt inn før det var tørrsnø og supre forhold og man fikk seg et par timer på ski allikevel :)

Gratulerer med ny jobb Savipix :SWE

God kveld fra Tananger.
Her var det verken snø eller regn da jeg skulle hjem fra jobb idag, men en blanding. Oh joy!... :rolleyes:

Nok å gjøre på jobben også... Kjekt med prosjekter, som det vi holder på med nå.

T-8 ;)

Ha en fin kveld forumister :)

Det sluddet da rimelig bra nederst i grenda her i ettemiddag/kveld!:rolleyes:
Anyway, en lang dags ferd mot natt er over. Det er tid for å hive seg ned i sengehalmen og få seg noe søvn.
Morgendagen starter med SK4154 nordover til BGO på dagstur.
Håper det er noe bedre enn sist fredag der oppe. Men vinter'n her vestpå kan være lunefull.
God natt!

De hadde ingen å sende fra Skavsta.....

God senkveld fra lenestolen hjemme i TOS. Litt spurting på OSL og så rakk man en umulig "connection". Inn på gate 47 19:33, et par minutt kø i sikkerhetskontrollen, 19:45 - gate closing på gate 22 og SK 4434, men fikk sete 4C 30 sekunder etter å ha gitt fra meg kortet (litt artig å få sms med flightinfo før damen i gaten hadde sagt at det var ok til meg). Det ble en no-show på RadissonBLU OSL, men det får så være - det er tross alt best å sove i sin egen seng.

Det sluddet da rimelig bra nederst i grenda her i ettemiddag/kveld!:rolleyes:
[pirk]Det var det som var poenget mitt, at det var sludd og ikke regn eller snø.[\pirk]

Og det hadde frosset til is ila natten, så det var tykk is på parkeringsplassen på jobb i morges.

Har du sendt ut vovsen din for å slepe på vovsen til Tommy i siste sekvens :lol:

Den feite redneck Pug'en trenger aa gaa selv, ikke bli slept av storebrorn...;)

Hadde ikke faatt Alice til aa sitte stille paa ett akebrett, gitt

Back