God Tirsdagsmorgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Da var man igang med morravakt nr 2 den her uka :) Har snødd en del både i går og i natt.. satse på at det snart blir en slutt på det :)

Appropo snø... I kveld så starter Snøballkrigen på NRK1, er filmet i Vardø, så den blir man nok å få med seg før man tar kveld :-)

God morgon!

En riktigt god morgon är det då jag igår tackade ja till ett nytt jobb på SAS från 01FEB och därmed sätter punkt för en arbetslöshet som började 01OCT10. Firade detta genom att sponsra min egen lön dvs köpa flygbiljetter till SEA och julbordet. 6490SEK var verkligen inte illa så nära inpå avresa.

Idag blir det till att gå gjort en hel del administrativa saker och avsluta dagen med en filmkväll hos goda vänner.

Ha en flott dag forumister, I know I will!!

God morgen fra flytoget, på vei til OSL og videre med SK4082 til Evenes. I dag er det CL som gjelder mellom sør og nord, SAS flyr en -400 (trodde ikke jeg skulle få enda en tur med den!), mens NAX stiller med en -300. "Normalen" er at strekningen flys med NG på formiddagen; SAS -700 og NAX -800. Men det er jo litt sjarm med gamle arbeidshester også. :)

Ha en god dag!

God morgen fra Stavanger!

Det blir bruk av flexitid i dag.

Huset er ryddet i form av en tornado, dvs undertegnede. Har en megler som ankommer om en halvtime, så da bør det vel være sånn noenlunde.... ;)

Vel, det var vel planene jeg hadde i dag, foruten jobb da.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra innenriksloungen på ARN. Nå går turen til Kustbevakningen i Karlskrona før dagen ender på RadissonBlu OSL pga mangel på kveldsfly til TOS.....

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

God morgen fra Lisboa.

Kom ned sent i går kveld etter en hyggelig tur på Business med TAP.

Ble litt nervøs når det ikke kom noe koffert. Og når også min kollegas koffert var borte var dette litt snodig. Men etter en liten stund gikk det opp et lys for meg og jeg tittet innom "oversize" båndet. Og jaggu der var koffertene våre.

Lett innpakket i tape og noen planker. Skal se om jeg får lagt ut et bilde etterhvert. En liten hilsen fra gode kolleger ved OSL.

Nå blir det litt frokost, før en skal se om en kan finne kurset vi skal på.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

God morgon frå Trondheim!

Svevnen tok fullstendig overhand i dag, og lot meg sove slik at det vart 1 time seinare inn på kontoret. Det kan nok komme av dei 4 timane med hard alpintrening i går kveld ;) Beina er nokså såre i dag, og det er vel straffa for dårleg tøying :rolleyes:

T-8

Ha ein fin dag alle saman!

Zǎo shàng hǎo......best å lære seg det med en gang. Skikkelig drittvær med sørpe og slaps ute. Planen i kveld er en skitur med fattern, men været bør bedre seg noe før det blir noe poeng å ta på seg hodelykten og begi seg innover Marka. Heldigvis er det meldt kaldere og mer snø til helgen. Ha en fin dag

God morgen fra Forus. Da har man fått i seg dagens første te-kopp (faktisk) og fått bakenden trygt plassert i stolen. Så det blir vel å flytte på litt mail i dag tenker jeg, + alt det andre som måtte forekomme. Litt trøtt morges etter litt mindre søvn en vanlig. Men vi skal nok klare oss.

Godmorgen fra et koldt Malmö.

Her startede dagen tidligt, da vores søn bliver 4 år idag - og skulle fejres behørigt inden han skulle i børnehave.

I eftermiddag besøg af familien til mere kalas, så dagen er mere eller mindre booket op...

God dag til alle.

God morgen!

Først og fremst, gratulerer Savipix!

Her starta dagen med å renne ned døren på Elixia Kalbakken klokka halv syv, rimelig imponert over meg selv. Og nå er kontordagen igang på kløfta, med skikkelig kjipt vær utafor vegga.. Ha en fortreffelig dag alle sammen!

Grattis med jobb til Avd Øst- Europa, og god morgen fra Vest-Europa. Her er det vått og mildt i dag.

Ny dag nye muligheter på jobb. Har også en lang backlog med tripreports og bilder som skulle vært publisert, men tiden går dessverre med til alt annet rart. Det kommer nok, en eller annen gang.

God morgen fra Krsand!

Her har det regnet i hele natt. Nå er det ikke glatte veier som er problemet, men faren for vannplaning. Er det ikke det ene så er det det andre, som hun sa, blondina som blødde neseblod! Og i natt skal det fryse på igjen. Hørte jeg skøytebane??

I dag skal vi feire Bizflyer jr's 6 års dag. Han og lillebror ble levert i barnehagen medbringende kake her i morgentimene, så der skulle det feires, før det feires videre med familieselskap i ettermiddag.

Grattis med ny jobb PC. Var det VD den stillingen het?
Gratulerer også til Someone som er blitt kineser i dag. Nå skal han ta plastisk operasjon så han får skjeve øyne, pluss at han leter etter brunkrem på tilbud! Lykke til!

Ellers var jeg ute på jakt etter en iomega prestige ekstern harddisk i går. kr 795 på Lefdal, og 1295 på Elkjøp. Og det er samme eier! Morosomt! Gjett hvor jeg handlet!

Ha en fortsatt fin dag, kosmonauter!

BF:cool2

'God'-morgen!
Det laaaver ned stoore våte filler utenfor og iflg yr.no sin radar skal ikke dette gi seg de første 10 timene - yippey! Ny kveldsvakt på Das Hovedflügplatz venter klokken 15:00, kan ikke akkurat si jeg gleder meg, men skal det først komme snø er det bra den kommer i Oslo og ikke i Amsterdam, London eller Paris :p

3 tidligvakter til helgen så nærmer det seg avreise med stormskritt..

God formiddag fra Oslo,

Godt i gang på jobb. Det er behagelig arbeidsmengde om dagen, ganske fint egentlig.

Kvelden skal brukes til å inspisere en leilighet som en kamerat har kjøpt. Ellers rolig opplegg.

Ønsker alle en fin dag!

G'morn fra Maura. Tidlig oppe i dag, etter at noen begynte å borre i noe mur altfor nære sengen min. Tipper jeg kanskje stikker litt tidligere på jobben også, bare sånn for å ha litt bedre tid, samt "jage bort" en eller annen vikar som mest sannsynlig låner pulten min (mohahaha ;)). Satser på at uka går greit, da vi er nesten fullbemannet igjen nå, så da blir det nok en smooth "innseiling" til ferien, som begynner om en uke. Kjenner faktisk at det skal bli litt ålreit nå.

God tirsdag ønskes forumfolket :)

God morgen fra innenriksloungen på ARN. Nå går turen til Kustbevakningen i Karlskrona før dagen ender på RadissonBlu OSL pga mangel på kveldsfly til TOS.....

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Du får be de svippe deg hjem, de pleier jo å være her med DHC8-300 ;)

God morgen fra Akersgata ! Lunsjen i mediehuset er over, så nå er det å kaste seg over de siste sakene de neste to timene. Flexus-kortet er ikke lenger i bruk, så nå er det spasering til og fra jobb heretter.

God formiddag.

Sitter i godstolen, med kaffekanna på bordet, pc'n på fanget og Top Gear på tv'n. Har det helt greit med andre ord.

Men det varer nok ikke så lenge, for om noen timer skal også denne karen en tur til flyplassen nedi veien her for å gjøre en innsats. Så vi snakkes, Thomas. ;)

Grattis til Savipix. :)

Ha en fin en.

God morgen fra flytoget, på vei til OSL og videre med SK4082 til Evenes. I dag er det CL som gjelder mellom sør og nord, SAS flyr en -400 (trodde ikke jeg skulle få enda en tur med den!), mens NAX stiller med en -300. "Normalen" er at strekningen flys med NG på formiddagen; SAS -700 og NAX -800. Men det er jo litt sjarm med gamle arbeidshester også. :)

Kan melde om snøvær i nord. Det var snørydding på rullebanen da vi kom nordover, så vi måtte ta en runde og lande mot sør. NAX var 26 minutter sene og kom over taxien min på E10... så i dag var det greit å fly SAS. :) -400'n svarte til forventningene, men kun ca 40 stk ombord så vi hadde veldig god plass og kunne i prinsippet klart oss med en Dash8. ;) Raskeste take-off jeg tror jeg har hatt med en lang 737, vi startet fra B9 på 19L og hadde alle hjulene i luften før vi passerte terminalbygget.

Ikke så mye å si om turen ellers (bortsett fra at jeg ikke ser poenget med å gå to runder med rundstykkene når man nå bare får utdelt pålegg til ett). Men på Evenes sto tøffingen på vedlagte bilde, pent skråparkert(!) på tarmac utenfor terminalbygget (beklager dårlig kvalitet, lite lys og iPhone er ikke ideelt, men det er dokumentert).

Over og ut fra nord.

Attachments

• IMG_0237.JPG
    IMG_0237.JPG
    109 KB · Views: 133
Back