God tirsdagsmorgen

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
God tirsdags morgen!
Ny vri: Overnatting på Radisson SAS på OSL før "fakiren" til ARN. Chicago står på kjøreplanen, og jeg begynner dagen med to timer lengre natt samt egg og bacon. Bare såååå mye bedre enn om jeg skulle ha stått opp 03:00 og spist et knekkebrød.
Ha en fin dag!

Glad morgen... Nå klokken 7:00 skal jeg servere frokost til 60 kunder før dagen byr på møter, møter, møter og avsluttes med julekonsert i Spektrum i kveld. Ha en bedre tirsdag.

Julekonsert blir det også for meg i dag, sammen med Veterankorpset på Hamar. :D Alltid hyggelig med sånne konserter:Fin musikk og god gammeldags julestemning så det holder i flere dager .

God morgen fra Oslo. Klarte på et eller annet merkelig vis å stå opp 1 time for tidlig da jeg innbilte meg at jeg hørte alarmen på mobilen. Det betyr at jeg plutselig fikk svært god tid og kan surre litt rundt før jeg stikker på jobb. Ha en fin dag

God (og litt trøtt) morgen fra MJF!
Når det er som mørkest ute kjenner jeg at det begynner å bli tungt å stå opp midt i natta. Bra det går mot lysere tider igjen "snart"...
Frokosttid @ MJF, postflyet fra BOO har returnert med en teknisk feil, så vi avventer og ser hva som skjer.

E!

God tirsdags morgen!
Ny vri: Overnatting på Radisson SAS på OSL før "fakiren" til ARN. Chicago står på kjøreplanen, og jeg begynner dagen med to timer lengre natt samt egg og bacon. Bare såååå mye bedre enn om jeg skulle ha stått opp 03:00 og spist et knekkebrød.
Ha en fin dag!

Småfull ORD maskin i dag og vektproblemer (?) for 945. Hva med en fulestopp i Oslo så får du med deg all (jule)paxen og (jule)frakten allikevel ???

Hei

God morgen fra sola i dag er det meldt Sørøst liten kuling 12 m/s utsatte steder, sørlig sterk kuling 20 på kysten i nord. Skyet. Litt regn og yr og i kveld økende nedbør. og 6°

oddi

Småfull ORD maskin i dag og vektproblemer (?) for 945. Hva med en fulestopp i Oslo så får du med deg all (jule)paxen og (jule)frakten allikevel ???

Hadde ikke värt meg imot, men sååå stor sjef at jeg kan ta den avgjörelsen alene, er jeg kke.:(

God morgen fra Trondheim!
Begynner ikke på jobb før 12 i dag, herlig med en avslappende morgenstund med kaffe, Adressa og nett!
Her har temperaturen steget 15 grader og i dag regner og blåser det :(

Ha en fin dag,

VC-10

Last edited:
god tirsdag morgen fra den svenske hovedstden. Gårsdagens sol og blå himmel er erstattet av yr og 3-4 grader. Planen er en tur inn til sentrum i dag - det er ellers ikke ofte... I morgen blir det tidlig flight hjem og starten på tre ukers juleferie

God morgon från Milano!

Väntar på att strax åka ut till Linate och ta SK690 hem om ett par timmar. Två dagar på universitetet och den blir det Buon Natale!

God morgen Julenisser!

Idag er man værmann på Gardermoen, og for et vær å melde! Det er lett bris, tett snødrev, lang de-icingkø, og dårlig vær ute både på Vestlandet og nedover i Europa....

Hurraa, dette blir nok en fiin dag :)

Edit: Og ikke nok med at det blir en festlig dag på jobb, så sitter min kollega her og sørger over at Derrick er død ved å nynne på kjenningsmelodien til Derrick-serien! Ach!

Last edited:
God morgen fra Krs!

Her sitter jeg på kontoret for siste gang i år. Resten blir ferie! Blir nok ikke noe problem med å få dagene til å gå tenker jeg! I kveld blir det stille og fredelig i heimen, mens i morgen blir det Julebord på SuperSpeed 1 t/r Hirtshals.

Men nå venter et telefonmøte!

Ha en god dag!

BF:cool2

God morgen Julenisser!

Idag er man værmann på Gardermoen, og for et vær å melde! Det er lett bris, tett snødrev, lang de-icingkø, og dårlig vær ute både på Vestlandet og nedover i Europa....

Hurraa, dette blir nok en fiin dag :)

Edit: Og ikke nok med at det blir en festlig dag på jobb, så sitter min kollega her og sørger over at Derrick er død ved å nynne på kjenningsmelodien til Derrick-serien! Ach!

... så det er du som står for snøen ja! :lol:
Her nynner vi på Jul med din Glede :colgate:

Oslo nå: Grått og disig men hva gjør vel det når jeg har langfri? Poden har skrevet ønskeliste til jul som tilsier at jeg må være milliardær om han skulle fått alt på listen. Noen eksempler: Bose 48 surroundanlegg (ca 35000 kr).....Han mente helt oppriktig at om han fikk den ville han få en helt ny opplevelse når han spilte PS3!! Gaver skal han få men i litt mer moderert stil. Så nå bærer det ut på handletur før rushet setter inn på ettermiddagen.

Fridag i dag, så en treg start på dagen, skal heller ikke forsøke å få opp tempoet. Forresten kun 1,5 arbeidsdag igjen i 2008 så jeg tror kanskje jeg kan holde tempoet nede resten av året ^_^

G'morgen fra Alpharetta. 12 varme paa morran, med byger i omegnen ... her er det 12-aarsdag idag, selv om partyet var loerdag. Men gavene har'n faatt, saa han for noeye seg med mattetentamen og restene av bursdagskaken naa paa dagen ...

Noken arbeidsdag venter .. ingen juleferie her - som foersteaarsansatt maa man slite seg igjennom juleukene .... menmen ... vi tar det som en mann .. bryter sammen i krampegraat.

Back