God tirsdagsmorgen

God morgen fra Chicago. Her er det rundt 40F naa, High 58 i dag. Straalende solskinn og ikke ett vindpust.

En tur innom veterinaeren for aa faa prinsessa up to code paa vaksinasjoner deretter paa arbeidet. Ingen turer planlagt denne uka, MSP neste med en weekend planlagt til NYC neste helg.

jeg har en flaske belgisk Chimay trappiste-øl i kjøleskapet (takk Savipix), og etterlyser et tips til god mat som passer til? Ikke moules frites - jeg har ikke utstyret til det...

Hvilken Chimay? Det er ganske stor forskjell på dem, men de fleste gjør seg ganske bra til ost.

Hvilken Chimay? Det er ganske stor forskjell på dem, men de fleste gjør seg ganske bra til ost.

Blue! Jeg hadde tenkt noe mer mat enn ost..
Lurer på om jeg skal ta Stein Kapteins råd og se hva de har av pølser på Hemköp

Last edited:
Pass bare på uke 47 du.......nærmere bestemt 20.og 21. - og det gjelder Andreas også...... :cheers: :cheers:

helga er reservert, spoers om det ikke blir noen Fin Du Monde paa oss da (siden vi var i dyrt og godt oel diskusjonen paa morran). Kneipa nede i gata har hele 220 oelsorter!

Lovely evening på den federale ekspressen..

Noen som har vært borti manuelle FedEx-fraktbrev noen gang? Tenk deg at den infoen som står på den, skal punches inn i det store datasystemet som vi bruker.. Undertegnede kjører hver kveld masse sånne fraktbrev gjennom en scanner, også sitter det noen et annet sted i verden, som puncher dette for oss.. Undertegnede skal være ferdig med sin del av jobben klokken 19:00, og så skal alt ligge inne en time etterpå.. Av en eller annen merkelig grunn skjedde ikke det i dag, så nå sitter jeg her, to timer etter det beryktede skjemaet, og tar unna en liten bit selv, mens det går trått i andre enden..

Og ikke nok med det: Da jeg og en kollega et øyeblikk trodde at vi måtte ta noen-og-femti manuelle fraktbrev på egenhånd, skulle vi bare over på Statoil og styrke oss på en burger først.. Selvsagt hadde burgermaskinen streiket :rolleyes:

Vel vel.. Det blir vel likar i mårå...

Back