Sent i seng i går og tidlig opp i dag. Ble en treningsøkt før frokost i Ålesund og så bar det hjem til Østlandet og drittværet. Nå er det en rolig ettermiddag/kveld i heimen som står på programmet...
God ettermiddag folkens!
Sitter å oppdaterer meg på dagens nyheter og går gjennom de vanlige forumene
I morgen bærer det til byn på møte, og for å hente min nye pc
Acer aspire one
Ha en bedre dag!
Da var jeg tilbake i hovedstaden. Morro med Pri-bags, gitt! På turen opp fikk jeg aldri orange lapp, selv om jeg sjekket inn i Buisness-skranken på Sola. Dermed kom, som seg hør og bør, baggen mitt i køen. Helt OK. Nå på returen fra Bodø til Oslo forsvant den helt, men da fikk den i hvert fall pri tag. Jaja, kan vel ikke vinne alle kampene sikkert.
Håper bare jeg får den før torsdagens tidlige avgang til LCY. Ellers blir det dårlig med klær til den turen!
Hmmm, ser ut som om ikke Danmark vil gi slipp på meg. Ikke nok med at det fortsatt er rot og tull med hvor jeg faktisk bor.......men det er et styr å få overført penger tilbake til Norge også
Ja da er dagen snart over, og hvilken dag det ble i tåkeheimen...
WF 0730 Bodø 06:19 Flyet gikk 07:37 WO
WF 0739 Namsos - Trondheim 06:29 Innstilt WEAT
WF 0737 Trondheim 10:02 Innstilt WEAT
WF 0734 Mo i Rana - Bodø 10:33 Innstilt WEAT
Ble litt mange ombookinger og busser og taxibiler gitt, sliten i hodet og sovnet på sofaen etter middag så nå er jeg klar for en "nattvakt" da jeg sikkert ikke får sove på mange mange timer
Ellers har dette vært en dag med mange tanker og samtaler. Siste arbeidsdag i WF for alle som ble sendt til SGS. Sikkert ikke verdens undergang, men det føles vemodig og trist
I tillegg forlater jo WF145 oss i dag, men han av egen fri vilje til ny og bedre betalt jobb vil jeg tro ^_^