God tirsdagsmorgen

Gamle SR-systemet, er det ikke? Brukte det et aars tid i ATL, og det er da ikke saa ille?

G'morgen fra Alpharetta. 14 grader og pent .. Travel arbeidsdag venter og ESPN2 sender Aalborg-ManU. Mao. full rulle idag.

Sent i seng i går og tidlig opp i dag. Ble en treningsøkt før frokost i Ålesund og så bar det hjem til Østlandet og drittværet. Nå er det en rolig ettermiddag/kveld i heimen som står på programmet...

God ettermiddag folkens!
Sitter å oppdaterer meg på dagens nyheter og går gjennom de vanlige forumene :)
I morgen bærer det til byn på møte, og for å hente min nye pc :D
Acer aspire one :)
Ha en bedre dag!

Da var jeg tilbake i hovedstaden. Morro med Pri-bags, gitt! På turen opp fikk jeg aldri orange lapp, selv om jeg sjekket inn i Buisness-skranken på Sola. Dermed kom, som seg hør og bør, baggen mitt i køen. Helt OK. Nå på returen fra Bodø til Oslo forsvant den helt, men da fikk den i hvert fall pri tag. Jaja, kan vel ikke vinne alle kampene sikkert. :)
Håper bare jeg får den før torsdagens tidlige avgang til LCY. Ellers blir det dårlig med klær til den turen!:o

Hmmm, ser ut som om ikke Danmark vil gi slipp på meg. Ikke nok med at det fortsatt er rot og tull med hvor jeg faktisk bor.......men det er et styr å få overført penger tilbake til Norge også:rolleyes:

Ja da er dagen snart over, og hvilken dag det ble i tåkeheimen...

WF 0730 Bodø 06:19 Flyet gikk 07:37 WO
WF 0739 Namsos - Trondheim 06:29 Innstilt WEAT
WF 0737 Trondheim 10:02 Innstilt WEAT
WF 0734 Mo i Rana - Bodø 10:33 Innstilt WEAT

Ble litt mange ombookinger og busser og taxibiler gitt, sliten i hodet og sovnet på sofaen etter middag så nå er jeg klar for en "nattvakt" da jeg sikkert ikke får sove på mange mange timer :p

Ellers har dette vært en dag med mange tanker og samtaler. Siste arbeidsdag i WF for alle som ble sendt til SGS. Sikkert ikke verdens undergang, men det føles vemodig og trist :(
I tillegg forlater jo WF145 oss i dag, men han av egen fri vilje til ny og bedre betalt jobb vil jeg tro ^_^

E!

A, endelig lagt om til vinterdekk ...., ditcher WF for en tur over fjellet med VW denne gangen... and off we go....

Back