God tirsdagsmorgen fra Saigon.

Eirik

Livsnyter
Medlem
Nå står togtur ut til kysten og Mui Ne beach for døren. Rimelig døgnvill, så ingen soving i natt før 07.00 avgang, det får vi ta på toget :) God morgen/ natt alt ettersom !

God morgen fra Cairns

God morgen :cool::cool:... Er i Cairns og farer rundt med en Aurion og er akkurat i Port Douglas.. Fant en internet cafe..

Omraadet kan anbefales paa det sterkeste...

Re: God morgen fra Cairns

God morgen fra OSL. Her skjer det lite i skrivende stund, ser på radar at Air India er den neste som passerer ENGM. Ellers dødt både på forumet og ellers på lufthavnen, er vel juleribba som har tatt ekstra tak på folk?

Da slår jeg sammen de to god morgentrådene fra henholdsvis Saigon og Cairns .. ;)

Foersatt kaldt og jævlig .. i natt skal det bli under -10 her i Atlanta ... Global warming my a** !!

Minus 10 i denne byen også... Nå er det ny arbeidsdag og med nesten 500 mail i innboksen etter juleferien blir man ikke arbeidsledig denne uken heller. Ha en flott tirsdag - den er allerede over 15 minutter lysere!

God morgen fra betongsøylen på OSL. Her biter 15 kalde blå godt fra seg utendørs, men heldigvis varmere innendørs...

Det kjennes på kroppen som en influensa kommer sigende, så her melder man pass på kommende natts nattevakt og drar hjem og holder dyna idag istedet...

Ha en flott dag alle...

Hah, ser ut til at SVG slår både Oslo og Atlanta...

God morgen fra Tananger

ATIS sier at det er/var -12 der borte... Enig med Andreas; global warming my a$$...
Her slipper man ikke unna kulden heller, det blir innearbeid, men uten oppvarming så blir det nesten som å jobbe ute... Ja ja, slipper ihvertfall at det blåser.

Ha en fin dag forumister :)

Riktig god morgen fra Oslo!
Usikker på været, det er jo så mørkt! Men uansett, ha en fortsatt fin dag alle sammen!

en ikke fullt så god morgen fra hovedstaden, ettersom med kun ble konsumert 1,5 time med søvn før sju nye timer på skolebenken -.- men shit happens, god morgen il dere andre ;) :D

God tisdag!

-18 när jag vaknade idag och temperaturen verkar hålla i sig under dagen. Studier och lunch med en gammal kollega står på agendan idag.

Ha en riktigt flott dag!

Mørkt og kaldt og jeg er trøtt!
Lang arbeidsdag foran meg. Er det ikke helg snart? Eller ferie??

Ja jeg bare spør!

BF:cool2

Er det ikke helg snart? Eller ferie??

Jeg har ferie om 15 dager ;)

G'tirsdag fra Maura. Tidlig våken for en gangs skyld, og synes egentlig det er litt ålreit. To egg har allerede blitt ofret til den store sultguden, og nå sitter man bare og sløvern litt på nettet. Trenger jo ikke å dra på jobb før om tre timer. ^_^

Ferien nærmer seg også, neste ferie begynner å få flere brikker på plass, og den etter der igjen ligger og "unnfanges" baki hjernebarken et sted.. ;)

God tirsdag ønskes :)

God morgen fra Oslo. Dagen begynte med en times forsovelse. Heldigvis ingen møter i dag, slik at det ikke gjorde noe. Overaskende lite i innboksen i dag, så kanskje jeg kan få hevet meg over noen saker som har blitt liggende? I kveld blir det på kino for å se Avatar. Ha en fin dag

Jeg har ferie om 15 dager ;)

Høres lenge ut....9 arbeidsdager og 2 fridager før jeg kan ta ferie :D

God morgen fra hovedstaden!
Er på plass på kontoret i Vika og innkommen epost fra i går kveld og natt er gjennomgått over en kopp kaffe.
Resten av dagen går med til å avslutte en forholdsvis gammel sak.

I kveld er det ut å spise dim sum. Er en 7-8 stykker som gjør dette en gang i måneden, svært hyggelig opplegg.

Ha en flott dag!

Last edited:
Kaldt på Nærsnes, også. Ikkeno' annet enn middag på Schrøder i kveld sammen med JetBlue m.fl.
Ha en fin dag.

God morgen

Her er det fridag, og det er deilig etter at det ble nok en lang dag på jobb i går.
Snuppa er tilbake i barnehagen og det var stor gjennsynsglede.

Frokosten er inntatt før det blir ut på tur. Skal bla i dåpsamtale i kirken, slik at vi er forberedt til dåpen om halvannen uke.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgon frå Trondheim :)

Dagen er i gong, og det har allerede blitt fleire koppar med kaffi. Godt i gong med oppgåvene også, det går nærmast mot lønsj ;)

Ha ein kald dag! ;)

Ja, bare et snaut halvår til, så snur sola og går gærne veien!:old

Ikke før man har fått laddet opp reservoarene! Bare den lille halvtimen med lys som virker som om "sola ligger og lurer rett under horisonten" har gitt meg ny livslyst og et mer positivt syn på hverdagen. Har nedtelling til soldagen, og store planer om skitur opp på lokale fjell dagene før og etter for å få så mye sol som mulig med meg.
Ikke vanskelig å forstå hvordan folk ble til "hedenske soltilbedere" før i tiden, det er en relativt spesiell affære å se sola igjen etter så lang tid med den mørke tia.

*kremt* - ja - nevnte jeg at jeg gleder meg? :colgate:

Ellers hilser jeg god formiddag fra Tromsø med nordlig vind, en litt lysere hverdag og planer om å kjøpe pensumbøker i dag. Det var de pengene...

Back