God tirsdags morgen!

God ettermiddag fra Geneve. Har akkurat spist lunsj på IATA sin kantine med verdens beste kantineutsikt ... rett ut mot Tarmac og rullebane på GVA Airport. For de som er tett på med på FB, så kan dere se utsikstbildet der ;-)

Attachments

• GVA 23mar10.jpg
    GVA 23mar10.jpg
    54.2 KB · Views: 118
G'morgen fra Alpharetta, som melder om grått og trist vær med temp såvidt over null ... sommeren var kort i år ... holder likevel på shorts'en.

Sitter og klør meg litt i hodet .. har et ærend i Seattle og lurer på hvordan man skal få til logistikken rundt dette ...

i morgen blir det både Barteby og Åleby. Ha en flott tirsdag

En av disse sågar kjent som "fotballbyen". ^_^

God ettermiddag fra Majourstua. Sushi og Farris Bris Lemon & Lemongrass er inntatt, og man er klar for kveldens overvåkning. :)

God ettermiddag fra Sandvika. Her er det samtale med sjefen som beregnes å vare i ca 8-9 timer i kveld på puben ved siden av.

God morgen fra Chicago. Kaldt i morges, men rundt 10C og skyfritt akkurat nå.

Blir litt papirarbeide og diverse før man skal klippe håret og deretter stikke til O'Hare for å krype inn i ett meget stort sete over atlanteren i natt..

Skal bli godt med litt Europa i noen dager :drink:up:

God morgen fra gullstua på OSL. Venter på 9. tur med CO 39 på vel to år..

Var oppe og tittet på ankomst i natt, dårlig vaer på EWR og 19 min forsinket inn. Stemte ganske godt. Kom inn akkurat for 5 min siden..

Håper du fikk en god tur. Kan hende jeg så deg, da jeg jobbet i dag (Jobber i Menzies)

Min dag startet klokken 3 i natt. Var bare å hoppe i dusjen, dytte i seg et par brødskiver, og sette kursen mot OSL, der jeg da startet på jobb klokken 04.30 Startet meget rolig med en SN flight, men etter at den dro, starta "morroa" Swiss som var neste flight på min liste var nesten 2 timer forsinket, noe som medførte at 80 % av flighten måtte bookes om til andre flighter pga. de ikke hadde rukket videre flighter fra ZRH, men gikk heldigvis bra, og alle kom seg til sine destinasjoner samme dag som de hadde planlagt.

Da var man kommet seg fra GVA til ZRH med LX som kun tok knappe 30 minutter i strålende vårvær i kveld. Nyter en iskald Cardinal Lager i Swiss sin Lounge mens jeg venter på siste skyssen til Oslo i kveld med SAS. Blir nok enda en flytur i skarp rute tenker jeg;-)

Nu vel - det ble noen små minutter .. maskinen var sen fra OSL. Alternate ENTG .. ?? :p

Dagens punktlighet på OSL er forøvrig ikke mye å skryte av - er det sneen som har skapt problemer?

Jeg satt en time i BOO og ventet på et forsinket fly i formiddag, så nei, ikke mye å skryte av i dag. Dagen hadde visstnok startet med en stengt rullebane på morgenen, og dette fører jo da fort til at trafikken hoper seg opp, og når en kaster noen runder gjennom avising inn i miksen, så blir det fort mange forsinkede fly utover dagen.

Dagens punktlighet på OSL er forøvrig ikke mye å skryte av - er det sneen som har skapt problemer?

Kom tung klissbløt snø her i natt, var vel samme konsistensen på OSL tipper jeg. Hørte rykter om slot-tider på morgenen/tidligformiddag.

Forørvig god kveld fra VIP-loungen hvor man sitter og jobber litt med påskeplaner - mye som skal klaffe, men nå er snart det meste av sjekklister og andre lister på plass.

T-3 :spin

En drøy time forsinket fra OSL, men bare noen minutter sen off-block fra ARN.
Jersey City melder om tidvis duskregn, styrmannen skal på Shostakovitsj-opera, kabinen skal over til Manhattan "för at shoppa!", så jeg får en stille stund med meg selv på Iron Monkey. :drink. Om det blir middag der eller et annet sted får tiden vise.
Ha en fin aften.

Back