God tirsdags morgen!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Det er grytidlig på en tirsdag. Her har man tre timer igjen av den første av fire nattevakter. Merker det på kroppen at det er fem uker siden jeg sist jobbet natt. Skal bli godt å finne dyna om noen timer.

På Nærsnes snør det! Da drar jeg heller til EWR. Arrogant Bastard på Iron Monkey i kveld.
Ha en fin dag.

Glad morgen fra en hvit hovedstad...hva skjedde med våren? Nå venter nok en dag med møter og planlegging av ukens reisevirksomhet - i morgen blir det både Barteby og Åleby. Ha en flott tirsdag

God morgen fra Stavanger!

Frokosten er under prosessing, og om en stund er det å få ungene i barnehage og på skole før kursen settes mot jobb.

Blir litt møteaktivitet i dag, og en del småting som må verifiseres slik at ting kan sies å fungere.

Vel. Ha en fin dag forumister! :)

Mornings fra et grått Oslo. Heldigvis har det sluttet å regne da jeg ikke finner paraplyen min. Frokost er inntatt og excel-uniformen er på, så da gjelder det å komme seg på jobb. Målet å kveld er å få dratt rævva bort til Sats for litt trening. Ha en fin dag

God morgen fra kalde Oslo!

Overskyet, kaldt og masse regn. Sånn er været i Oslo nå for tiden...

Dagen i dag skal gå med til å lese gjennom litt bøker, se noen filmer osv.

Da må alle sammen ha en trivelig dag videre! :)

Grå morgen i Krsand, men heldigvis ikke mer snø! Her er det plussgrader og våren er på vei!

Full dag på kontoret i dag også hvor oppgavene ligger og venter! Ingen planer for kvelden heldigvis. Så da blir det vel en hvil på sofaen! Gleder meg allerede!!

BF:cool2

God tirsdag morgen fra Frösundavik. Man kunne tro det var onsdag ettersom det snødde i dag morges, men nå har det gått over til regn. Også den svenske hovedtaden er hvit (iallefall en stund til), og i dag blir det møter til langt på kveld. Når skal man få gjort litt arbeid??

och 7 mil längre norrut är det faktist snö!

Seminarium hela dagen och sen blir det till att städa upp i kaoset som även kallas min lägenhet!

Ha en flott tisdag!

God morgen fra BOO. Akkurat landet med WF803 på vei sørover for et par dager med møter i hovedstaden. Her i nord er det et strålende vintervær, men jeg frykter at det ikke er slik i Oslo? (ser det er masse forsinkelser på OSL. Blir uansett en kort uke, noe som er en god ting.

God morgen

Nesten 10 cm kram nysnø var ikke planen i dag.... Men nå er snuppa levert i barnehagen og det er straks klart for frokost. Ble en del måking før jeg kom meg inn igjen. Og enkelte foreldre meldte om problemer med å kjøre opp til barnehagen (lang bratt skogsvei.... som kan være grusomt glatt i perioder) men min franske fjellgeit klatret opp uten problemer.

Nå blir det litt indretjeneste før de blir en snartur til OSL og en lite kurs på ettermiddagen.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra gullstua på OSL. Venter på 9. tur med CO 39 på vel to år..

Var oppe og tittet på ankomst i natt, dårlig vaer på EWR og 19 min forsinket inn. Stemte ganske godt. Kom inn akkurat for 5 min siden..

God dag! Regn sier enkelte her. på Grefsen var det kommet 5-7 cm sørpesnø, og siden jeg har tatt frem vårskoene, så ble det skikkelig sledeføre ned til trikken.

Vel, her på Hasle er det stort sett bart, så da satser vi på at varmen fjerner det siste av snøen, slik at det blir en tryggere tur til Schrøder i kveld, og torskemiddag med broder ^_^

God morgen fra en sørpete hovedstad.

Et par møter står på agendaen, ellers blir det å få unna ting og tang før man tar påskeferie.

Ha en fin dag!

T-3 ;)

God formiddag fra Råholt.

Ser ut til at jeg må fyre opp snøfreseren igjen i dag. Håpet om å slippe det mer i år fikk seg en knekk da jeg så ut av vinduet i dag. Men men... Blir nok et par kaffekopper til før jeg brekker meg ut av godstolen tror jeg. Vet ikke helt om forumlesing blir godkjent grunn av kvinnfolket for at jeg ikke rekker å måke før kveldsvakten....? ;)

Ha en flott dag. :)

Koser meg med sannsynlighetsmaksimeringsfunksjonen i dag. Én større obligatorisk oppgave igjen å skrive i statistikk og sannsynlighet, så er det kun eksamener mellom meg og sommerferie...! Jippi!!! Gleder meg så til sommeren at det ikke er noen som vet!
bliss.gif

youtube.com/watch?v=uCg2BoKiuOM

Last edited:
God tirsdag fra Maura.. Straks klar for jobben, og ukas nest siste arbeidsdag - håper jeg.
Selvangivelsen er også sjekket, og det ser ut som om jeg kan komme meg et godt stykke ut fra OSL for pengene jeg får igjen ;)

God tirsdag ønskes alle :)

Back