God Tirsdags Morgen?

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Er litt usikker på om dette er en god morgen. Ser ut vinduet og har ikke mye lyst å gå utforbi døra i dag nei, men jobben kaller.....:p

God morgen fra en fuktig hovedstad... Blir nok å ta tak i på jobben før det blir ukens første treningsøkt til ettermiddagen. Ha en bedre tirsdag - arbeidsuken drar seg mot helg...:D

god morgen fra lettskyet men ennå sol - rett nord for hovedstaden.

på vei på jobb etter 3 dager fri. skal holde kurs i dag, noe som kan bli spennende...
leste i avisen i går at det hadde vært 23 regndager i juli... sommer'n er herlig.

en trivelig dag ønskes alle

s

God morgen. Molde melder om regn og 10 grader. Hvor er sommeren?? Andre arbeidsdag etter ferien i dag...fortsatt tungt å begynne på jobb igjen.:rolleyes:

Strålende morgen fra Tromsø

Solskinn fra en skyfri himmel . Fins ikke en bedre start på dagen. Fortreffelig dag ønskes alle :nor :nor :nor

Top of the morning from Oslo

Scanair Avd. FBU raporterer om fint vær og lite trafikk på veiene inn til Oslo idag.

Ellers, var en snartur på vollen igår, bilder kommer i ettermiddag håper jeg.

Ser ut til å bli en helt ok dag.

God morgen fra Oslo nord. Tenk deg å våkne til sol - nesten skyfri himmel og 15 varmegrader - Oslo er herlig på sumaren.

I dag noen møter, planlegging og skulle så gjerne ha vært på vollen ved 12 tiden for å beskue HL eller den blå frue ( korean air cargo), men dagen tillater ikke det.

Ha en fortsatt god tirsdag.

Jan

God morgen ogsaa fra Paddington, hvor soilen skinner fra nesten skyfri himmel! Gaarskvelden ble tilbragt paa libanesisk restaurant .. meget interessant .. Kjoekkenet er ikke min favoritt, men magedanserinnen var topp kvalitet! :lol:

Spaserturen tilbale langs Edgware Road var interessant .. foelte meg mer som jeg var i Bagdad enn i London ... hvor ble det av indierne?? Det var de som regjerte omraadet foer..

Nærsnes hilser! Delvis skyet oppholdsvær og bagen er pakket.Det blir ORD idag og Scanair avd. Midt-vesten holder lunsj imorgen.Vi blir nok bare to ser det ut til.

God morgen ønskes fra Haugesund, som melder om 12 grader og regn. Ganske sterk vind også! Flott dag å være inne i........

God morgen,

Fri idag og jeg ser noe blått på himmelen?? Hmm.. merkelig fenomen.

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 310710Z 01008KT 330V050 9999 FEW028 SCT065 17/10 Q1002 NOSIG

TAF (FC) 310500Z 310615 36008KT CAVOK

TAF (FT) 310500Z 311212 34008KT CAVOK

Har ingen store planer for dagen, men driver å setter sammen en ny monster PC som skal kunne takle det meste, blir spennende og se hvor mye den ender på :old

FBU4EVER:

PF el. PNF idag, evt om du blir å høre på radio'n om syd-norge skulle passeres?

Og her oppe i nord så skinner sola for 4 dagen (!!!!!!!) på rad.. bare så synd at man må på jobb om et par timer.. men men.. bare 8 dager igjen til ferien :)

Morn morn... blitt holdt våken av en Exchange-server i natt, noe som er langt fra en favoritt. Trøtt som en sokk i dag igjen og begynner å lure på om jeg rekker turen min til helgen. :(

-A

Sukk...
Siste feriedag for denne gang og i morgen er jeg tilbake på MJF!

Har feriert i Brasil i nesten tre uker. Kom hjem i gårkveld etter en 21 timer lang reise (leilighet i Brasil til leilighet i Mosjøen), og da var det rask utpakking, dusj og rett i seng! Utrolig hvor sliten man blir av å sitte i flysete hele dagen :p

Mosjøen har heldigvis sol (om enn litt skyr), så overgangen ble ikke så brå som fryktet fra et vintervarmt Brasil :cool:

Egil

God kveld fra Tananger,
Hektisk feriedag , mye interntjenester har foregått , adskillig kg solbær er hentet inn fra hagen. Første dag da dette var mulig etter høstkulingen vi har hatt i det siste.
Imorgen drar vi over til LHR og fem dager der borte på øya.
Treff med -MOW imorgen står på planen blant annet.
Ha en fin kveld og fortsatt god sommer eller det som er igjen av den.
Det er under fem måneder til juleribbe og andre godsaker.

Originally posted by FBU 4EVER

Nærsnes hilser! Delvis skyet oppholdsvær og bagen er pakket.Det blir ORD idag og Scanair avd. Midt-vesten holder lunsj imorgen.Vi blir nok bare to ser det ut til.

God ettermiddag fra Chicago. Etter å ha lest X antall tråder om drittværet i Oslo området, kan Chicago melde 31 varmegrader og skyfri himmel, kun 47% luftfuktighet i dag. Så jeg håper kapteinsskjorta er kortermet :)

Vi sees på lunch i morra, Stein :)

Ferien var i praksis over i forrige uke. Denne uken er "selvstudium". Det var sol i dag, typisk når jeg ikke har ferie men heldigvis lurte jeg ferien med denne uken med selvstudium! I dag var det 2 stk Bell 412SP innom Hamar som stod der fra 10:30 til ... tja... 13:00-13:30ish-tiden.

God kveld forresten!

Back