God tirsdags morgen fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Ny dag nye muligheter. Er det ikke det man sier?

Vel, undertegnede er er på plass om enn en smule trøtt. Men kaffekoppen er med meg, så man våkner vel en gang rundt 12 ;)

Ha en fin dag forumister! :)

Riktig god Morgen fra Bodø. Grått og tungt ute, og tåka ligger langsmed rønnvikfjellet. 13 grader ute, er jo kaldt jo!

Endelig har Studentbussen startet igjen, så jeg slipper å ta buss inn til byen, så ut til Grønåsen for jobb.

Dette blir siste uke i jobb, foreløpig da, så får vi se hva tiden videre bringer.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra MAN! Det er altfor tidlig å fly kl 06.55, men da er vi iallefall på stranden i Monterosso rundt lunsjtider...

God morgen fra OSL loungen!

Her skal man straks bevege seg mot gate 50 hvor en maskin fra BA ska ta oss til London. Noen timer senere skal en større maskin ta oss videre til San Francisco. Alltid stas å fly i 2.etg ;)

Blir godt med 2,5 ukers ferie.

Ha en fin dag alle sammen!

Og i den lille maskinen jeg nå sitter i og venter på pushback så sitter også Morten Harket ;)

Mornings fra en kjendisfri #Ruter-buss. Trøtt som F.....men jobben venter. Muligens det blir å bestille noen jobbrelaterte flybilletter også. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det til Gardermoen for å ta Norwegian til et kort møte i Polen, før kvelden ender i Danmark.

Er spent på om kaffen på Norwegian er så mye rimeligere enn hos SAS som de skryter av i reklamen ;)

Ha en fin dag.

Riktig god morgen fra... ikke Forus, men Sola! Og ja her skinner virkelig Sola idag, og vi setter igang med litt mekking på en Piper Cheyenne :)

God formiddag fra Torshov eller deromkring. Dagen er godt i gang, blir noen forflytninger i byen i dag - får håpe været holder seg utover ettermiddagen også (mer enn 24 timer med opphold ville jo være hyggelig)

Ha en fin dag!

Back