God Tirsdag

G-COLE

ScanFlyer Gold
God (tidlig) morgen fra Bergen !
Klokka er ca. 04.45 ,- og det kaffipause på jobben....
Endelig slo jeg EB også.....

Her er det et nydelig vær ute. Klart og fint, ca. 6 grader ute.

Ha en fin dag alle sammen ! :up:

God Morgen.
Her i Thailand har klokken passert 10 på formiddagen nå, og nok en vakker dag i solen er i gang. Meget varmt her nå om dagen, og det er allerede 33 grader.
Har akkurat bestilt billetter med Bangkok Air fra Utapao til Koh Samui , hvor vi skal ta oss en helgetur. Kan jo ikke bare sitte på samme plassen hele tiden :p
Utapao er en spennende "liten" flyplass med blodig fortid. Det var herfra US Air Force startet på de fleste B52 toktene mot Vietnam for 30 år siden. Fortsatt ser store deler av området ut som en amerikansk flybase slik man gjerne ser på filmer a la Top Gun...

Glad tirsdag morgen... I dag er dagen - Fly&Vin ved Kirkeristen i Oslo - fra 15:30. Men først er det arbeid - skal være på jobb før 06:30... Ha en bedre tirsdag!

God morgen fra Alta.

Tegner til å bli en fin dag i Alta i dag, selv om det var kaldt på morgenkvisten. (-5 grader). Endelig er sykkelen på veien igjen, så det ble en forfriskende tur til jobb nå på morgenkvisten.

God morgen fra Lysaker.

Det var ikke morro å stå opp idag, det var heller ikke morro å stå i kø til jobb idag, det sto mer eller mindre sammenhengene fra skjedsmokorset og inn til Oslo S..

Vel vel. Har ett lite håp om litt spotting før jobb imorgen evt på torsdag, alt ettersom når CO viser seg.

Det er jo også knallvær i Oslo idag. solskinn og fulgesang, og snart grønt på tærne *AAATSJO*

Bedre dag ønskes :)

:thumbup

Originally posted by Scanor
God morgen fra Lysaker.

Det var ikke morro å stå opp idag, det var heller ikke morro å stå i kø til jobb idag, det sto mer eller mindre sammenhengene fra skjedsmokorset og inn til Oslo S..

Vel vel. Har ett lite håp om litt spotting før jobb imorgen evt på torsdag, alt ettersom når CO viser seg.

Det er jo også knallvær i Oslo idag. solskinn og fulgesang, og snart grønt på tærne *AAATSJO*

Bedre dag ønskes :)

:thumbup

Continental er jo inne i en winning streak med endel avganger FØR rutetid den siste tiden.. helt fantastisk :biggrin

Ellers er det en fantastisk morgen i det lavere Østland' - ikke sommertemperatur enda, men drøye +5°C.

Undertegnede skal en tur opp til OSL i formiddag for en gang for alle lære å kjøre "dynamisk bro".. aka Gate 11, 50 ,53 ,51 og 49 ? Let's make some holes! :p

God morgen fra Fornebu; her er det CAVOK og noe sånt som fem-seks grader.

Det blir en masete dag i vitenskapens tjeneste, men hva gjør man ikke for framskrittet. Dagen avsluttes med sossialt og god vin med hyggelige forumfolk. (Søren, nå kom jeg på at jeg glemte posen med stæsj som jeg skulle ha med... Sorry!)

Ser ut som om jeg tar en tur "på tommeltotten" til London på torsdag. Gleder meg nesten like mye til det som rundtur med Ju 52 den 12. mai. :D Ha en brillefin dag, hvor dere enn måtte være i verden!

Originally posted by Farmer
God Morgen.
Her i Thailand har klokken passert 10 på formiddagen nå, og nok en vakker dag i solen er i gang. Meget varmt her nå om dagen, og det er allerede 33 grader.
Har akkurat bestilt billetter med Bangkok Air fra Utapao til Koh Samui , hvor vi skal ta oss en helgetur. Kan jo ikke bare sitte på samme plassen hele tiden :p
Utapao er en spennende "liten" flyplass med blodig fortid. Det var herfra US Air Force startet på de fleste B52 toktene mot Vietnam for 30 år siden. Fortsatt ser store deler av området ut som en amerikansk flybase slik man gjerne ser på filmer a la Top Gun...

God morgen alle sammen! Strålende vær i Sør!
Farmer: LIgger Utapao i nærheten av Jomtien/Pattaya eller?

Originally posted by Bizflyer
Originally posted by Farmer
God Morgen.

God morgen alle sammen! Strålende vær i Sør!
Farmer: LIgger Utapao i nærheten av Jomtien/Pattaya eller?

Ja, ligger bare ca 25 min biltur unna Jomtien. Perfekt beliggenhet og det er vel bare 4-5 ruteflyavganger pr dag, så det blir lett match å sjekke inn m.m denne gangen. SKal fly PG som flyr med ATR72 på denne ruten.

Originally posted by Thomas

Undertegnede skal en tur opp til OSL i formiddag for en gang for alle lære å kjøre "dynamisk bro"..

Kom hit, saa skal jeg laere deg aa kjoere 'dansende bro' .... a.k.a. S-15 ....

Back