• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Parkering SK4002 på Gate 50.
Er det "Rampen" som har en finger med i spillet her mon tro?

Attachments

• DSCN1674.JPG
    DSCN1674.JPG
    163.6 KB · Views: 0
Dette er anlegget jeg jobber på, det som er merket med rødt. Ny stamvei mellom Bergen og Oslo, så mange av dere vil nok prøve den etter hvert

Ingen fallende stener, og ingen Roca Gil:lol: Takk forresten

Attachments

• Satellite.gif
    Satellite.gif
    101.1 KB · Views: 0
Ved veikrysset maales det naa 28 grader, og det er skyet og klamt. Tordenvaer i vente.

Min dag ble oedelagt foer morgenkaffen var ferdigkokt. Kanadiske myndigheter har gitt alle flyselskaper som flyr til, fra og innen Canada til mandag aa implementere en 'watchlist' som sjekkin-systemene maa kjoere alle navn gjennom og godkjenne foer boardingkort kan skrives ut. Vi hadde hoert rykter om at noe var paa gang, men en slik frist er uhoert. Det er mye som skal paa plass. Saa dermed maatte kalenderen toemmes og dagen har vaert tilbrakt med moeter og dukumentasjon.

Vel - vi blir nok klare med en brukbar loesning, men jeg er sikker paa at det er hektiske tilstander ogsaa hos de andre leverandoerene akkurat naa ...

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Originally posted by Dag Viking

Dette er anlegget jeg jobber på, det som er merket med rødt. Ny stamvei mellom Bergen og Oslo, så mange av dere vil nok prøve den etter hvert

Aha! Så det er du som skal ha regninga på nye støtdempere til bilen min?

Jeg hater det veistykket snart! :)

Tilbake etter Mjøsa rundt... Nå blir det to dager hjemme før det blir seiling og SPA på Stordalens nye stue i Strømstad torsdag-fredag...:D :SWE

Originally posted by LN-EIR

Originally posted by Dag Viking

Aha! Så det er du som skal ha regninga på nye støtdempere til bilen min?

Jeg hater det veistykket snart! :)

Øh, i så fall burde du vel sende meg penger, når du i fremtiden slipper å bytte støtdempere så ofte.

Back