God tirsdag

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God morgen fra 1395. En espresso og fyr i peisen, mens jeg leter etter motivasjonen til å fyre i gang hjemmekontoret. Julemarked på SFOen i dag, så passet greit være hjemme. En løpetur i dagslys er heller ikke feil. Etter dagens økt som hockeypappa blir det toge ut til Asker mer «dodgy end» for en juleselskap. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Formen virker til å være grei i dag. Fikk svar på de viktigiste prøvene i går, og de var var fine, så kommer resten i dag. Ikke de store planene for dagen utover å få spilt en bridgeturnering online midt på dagen. Håper forøvrig at resten av prøvene også er fine slik at det kan bli akutelt å ta en tur i klubben i løpet av uken. Det er litt mer sosialt enn å spille på nettet.

God morgen fra kontoret.. Doktoren tok noen tester og ga meg eng god gammel flaske med Cosylan hostesaft (Trodde ikke dette fantes lenger) For en som mer eller mindre aldri tar medisiner så kicket denne inn og ga ni timer hostefri søvn.. La meg som Horst Tappert og våknet opp som en ung Bjøro Håland..

Nå er det møte-kos og en del bookinger på programmet.

Morn fra Bergen. Her er det dagsmøte med eplemost og kaffi som gjelder.

Har tatt personlig ett steg ut i mørket med personlig risikoeksponering som er høyere enn hva jeg er bekvem med. WF576 i kveld er booket...

God morgen fra Bergen.

Våknet altfor tidlig og da blir dagen lang. Så 07 var jeg ut døren og handlet inn til dagens besøk som kommer i formiddag/ ettermiddag, og nå 0840 er jeg hjemme igjen og dagens handling er unnagjort. Litt for effektivt etter min smak. Så nå blir det nyheter på 75" og slumring i påvente av dagslysets ankomst.

FQTV

God morgen fra kontoret på Forus. Og til alle som vurderer en rolle som innkjøper: det er alltid din feil om det mangler noen varer...:p:old

Er det rart jeg drikker... kaffe....:drink

Morn fra Elvebyen. Skjer lite spennende både hjemme og her, så man får vel bare brette opp armene. Satser på å gjøre unna resten av julegavene i ettermiddag, samt finne noe nytt fottøy for vinteren, da de nåværende jeg har reklamert på ikke lenger finnes...

God morgen fra Stavanger!
Unger på skolen, fridag og er nede i kaffekopp nr 2 for dagen. Har fått noen vibber på at huset skal se ryddigere og renere ut før neste tirsdag, så jeg må vel kjempe litt mot prokrastinerings-kreftene i dag..

Litt harkete og snørrete start på dagen - så da drøyet jeg helt til 07:19 før jeg "stemplet inn" på toppen av byen. Man burde egentlig bare holde tempoet oppe med fest og moro - for når man slapper litt av så kommer basseluskene og tar deg - gammelt jungelord fra Kolbotn. Kjør på!

God formiddag fra Forus II,
Business as usual , 2 lange møter videre ut over dagen i prosjektet.
Om litt er det lunsj her på huset , det lukter julemat opp igjennom etasjene!
Litt julehandling må til senere på dagen.
Ha en god dag

GOD (!) morgen fra Gaustad. Dette er første dagen der jeg har fått begynne på min egen bunke av jobb som skal gjøres og planlegges. Det har vært 2 uker straight med bare overfall av andres saker, så følelsen i dag er simpelthen EKSTRA BEST med SUPERBEST-BONUS og dobbel ETC. Åjååjåjåjåjåjåjj

Lunch er spist, så nå setter jeg jaggu i gang med økt nummer 2

Ha deeeeeeet

Litt harkete og snørrete start på dagen - så da drøyet jeg helt til 07:19 før jeg "stemplet inn" på toppen av byen. Man burde egentlig bare holde tempoet oppe med fest og moro - for når man slapper litt av så kommer basseluskene og tar deg - gammelt jungelord fra Kolbotn. Kjør på!

Debunker den, med full fest og moro hver dag - null pause - så har jeg akkurat lagt bak meg ei arbeidsgivervennlig helg fullstendig nedsylta i forkjølelse så jeg var sengeliggende, med tilhørende dobbeltsidig øyebetennelse så øya var sammelklistra og måtte "vanne de opp"....

G'morgen .. Dagens Teams-økt er unnagjort uten noen særlige bemerkninger, så herfra og ut er det vanlig dag. Ingen udyr i VPN-tunellen, og smøringen virker å sitte godt.

Nabolagets småhotte forsikringsagent satte meg opp for alderdommens helsetjenester i går kveld, så nå slipper jeg å tenke mer på det. Tillegsforsikringene er hverken med United Healthcare eller Aetna, så regner med at alt som måtte dukke opp vil gå på skinner. :p

Solen skinner, vovsen(e) snorker, kaffen er fersk og det surrer og går med 'dyp' klassisk rock på radioen. Life's for det meste good.

Back