God tirsdag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Stavanger! Kaffen er kommet i koppen og arbeidsuka er så vidt i gang. "Fantastisk" vær i dag morges med snødekket bil og en blå en på temperaturen hjemme. Endret seg til 0-føre på hovedveien men likevel. Festlige kjøreforhold og godt med vind i tillegg. Planen om å legge om til sommerhjul i ettermiddag utgår. Ha en fin en!

God morgen fra Hvalstad. Kona har dratt på jobb, men med planleggingsdag både på skolen og i barnehagen blir vel effektiviteten på hjemmekontoret høyst middelmådig. Ikke helt umulig Peppa Gris må bidra med litt barnepass. I kveld skal det lages podcast. H aen fin dag

Vel overstått påske! Så skal man straks i gang med hjemmekontorering i igjen. Men først kaffe og vaffel. Heldigvis ingen snø i sikte i Oslo, og sommerhjul ble montert i påsken. Ganske tett kalender i dag, så flying start på arbeidsuka. Ha en finfin tirsdag[emoji3]

Morn fra Kolsås.
Modig karen over her, da det kom et par snøfjoner her i går morges, og det haglet natt til mandag :)
Her skal det vel jobbes litt etter at litt Evergood har gjort jobben sin

Vel overstått Påske ja. Vi fikk plutselig for oss å gå ned i boden i går for å se hva som var igjen etter påsken og ha en restefest. Det var jo sikkert ikke så mye igjen, sant?

Men JODA. Det var alt for mye igjen. Åjåjåj. Så det ble sikksakk-kjøring med Trivial Pursuit på Playstation og "Heathrow Britains busiest airport" på Youtube sammen med Storsmurfen. Det ble forferdelig mye hvitvin. Og så ble det innmari koselig. Men pussig nok blir jeg veldig lite dårlig i av hvitvin så jeg var allikevel oppe og frisk til kontortid. Storsmurfen derimot... der må jeg nok skrive "taps og skademelding".

Ha en fin en!

Påske? Hadde det ikke vært for dere, hadde jeg vel misset den .. ;).

Da mandagen ble ‘ting gikk i stykker’-dagen, blir nok tirsdagen mest ‘vente på Amazon’-dagen ... Men tok en tur på Home Depot for å plukke opp noen småting, og der var det ikke lenger mange å se med maske. Masse folk, dog ... Samtidig meldes det om sterkt synkende smitte- og dødstall, og etterhvert som folk får skudd i armen, gir de tydeligvis faen. Og det gjør mange andre og.

Og apropos skudd .. Ikke nok med at ting gikk i stykker, fikk vi besøk av et forelsket gribbepar som så ut som de var på utkikk etter bolig, så da var det ut med hagla for å antyde at det var en dårlig ide å lete rundt her. Det så ut som at det virket.

Velvel .. ha en brukbar dag der ute ...

Back