dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 27 Feb 2018 #21 LN-MOW said: Rockefeller? Han har navnet med seg iallefall .. Click to expand... Nei, ikke Rockefeller. Men en med solid bakgrunn og erfaring for jobben. Men det er kanskje bedre med et medlemskap i NRA som eneste «Asset»
LN-MOW said: Rockefeller? Han har navnet med seg iallefall .. Click to expand... Nei, ikke Rockefeller. Men en med solid bakgrunn og erfaring for jobben. Men det er kanskje bedre med et medlemskap i NRA som eneste «Asset»
E Elefanten ScanFlyer Blue Medlem 27 Feb 2018 #22 Det kom en åpenbart illegal innvandrer i stua vår. Helt klart ikke fra Schengen. Når han spiste opp potetgullet mitt var det bare en ting å gjøre. #buildthewall Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Last edited: 27 Feb 2018
Det kom en åpenbart illegal innvandrer i stua vår. Helt klart ikke fra Schengen. Når han spiste opp potetgullet mitt var det bare en ting å gjøre. #buildthewall Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Concorde98 ScanFlyer member Medlem 27 Feb 2018 #23 Godt du ikke er tapt bak en snabel! Regner med at du blafret med ørene og benyttet elfenbenene dine til å skyve utysket bak lås og slå! Elefantastisk bra jobba! Kos deg med potetgull nå. Slike vil vi ikke ha løse her i deltabyen.
Godt du ikke er tapt bak en snabel! Regner med at du blafret med ørene og benyttet elfenbenene dine til å skyve utysket bak lås og slå! Elefantastisk bra jobba! Kos deg med potetgull nå. Slike vil vi ikke ha løse her i deltabyen.