God tirsdag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å sette kursen mot Trondheim ved hjelp av en 737. Både interne og eksterne møter i dag...og er jeg heldig så blir det tid til å fylle på med minst 10000 skritt. Ha en herlig dag.

God og kald morgen fra Groruddalen i Oslo. Ikke bare kulde, men det vinden i tilleg, så ble plutselig virket så kaldt som minus 25 eller mer denne morgen.

Godt å ha jobb på kontor - ha en flott dag videre.

Jan

Mornings fra trikken. Greit med varm jakke når jeg ventet på trikken i dag. Tid for litt kontorering, ellers lite på programmet. Ha en fin dag

God morgen fra OSL. Tok første DY flight over fra SVG nå på morran. Også i Stavanger var det grisekaldt, viste -10 på vei mot Sola. Nå litt kaffe med tilbehør, før flytog til Sentrum. Møte på Grevwedels plass i dag. Der har de godnlunsj :)
Ha en strålende flott dag da!

Morn fra T-banen. Jobbintervju for voksen jobb venter, første gang for noe slikt. Siste jobbintervju var på Meny for fem år siden

God morgen fra Skaun!

Iskalde -25,5 utenfor her når jeg kjørte minsta til bussen nettopp, og det er meldt kaldere i morgen og torsdag...

Peisen er tent, og lang-under i bruk! Glad jeg skal til Hong Kong og Macau lørdag, litt varmere der. Hjelper fint på Bechterewsen... :)

Ellers sol, i dag blir det bare å sitte foran peisen med varm drikke og slappe av!

Kim

God tirsdag fra Oslo - jetlagen sitter fortsatt i så ble litt sen åpning av hjemmekontoret, men er litt mer opplagt enn i går føler jeg. Det er da et godt tegn? Men med en jobb jeg jobber når jeg selv vil så er det helt greit.

God morgen fra Lillestrøm. Litt hjemmekontorering nå før man skal ut og møte litt jobbfolk til lunch i Oslo.

Ha en brillefin dag

Sjalabais fra utsikt mot vestkanten!
Det ballet på seg meg ledige vakter til natten og en mor i akutt mobilkrise. Men stiller man opp? Jaaada. Kan noen senke pensjonsalderen? Please!
Neida. Hyggelig på jobb og neste lønn likeså :) Tenkte egentlig jeg skulle testet skiene idag, men det trekker noe gruelig fra alle kanter, så det får bli trusevask og suppekoking idag. Ikke i samme operasjon dog.
Tirsdag i le ønskes!

Last edited:
Hu og hei. Ser ut til å bli sol og fint. Tørker det opp litt mer, så blir det en runde med gressklipperen i ettermiddag. Men slike problemstillinger har dere vel ikke der borte ...

Fortsatt flat hjemme med influensa her i sør, og utenfor er det snøstorm og 10 minus.... Forbannet at jeg er nødt til å ut på butikken i dag.

Grrrrrr

Nå håper jeg det livnar i lundar snart her, for nå er jeg drittlei av å være syk

Men slike problemstillinger har dere vel ikke der borte ...

Ikke nevneverdig, nei... Håper det er grønne plener til cup-start.
Jeg har heldigvis hytte på Tunhovd, hvor det detter ned litt mindre enn andre steder :) Ikke noen takrydding så langt.

Fortsatt flat hjemme med influensa her i sør, og utenfor er det snøstorm og 10 minus.... Forbannet at jeg er nødt til å ut på butikken i dag.

Grrrrrr

Nå håper jeg det livnar i lundar snart her, for nå er jeg drittlei av å være syk
Du kunne bestilt på Kolonial.no hehe

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Du kunne bestilt på Kolonial.no hehe

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

De leverer ikke varer så langt ut i provinsen som til Bizflyer.

De har hentepunkter i Oslo og de ytterste hentepunktene er i Akershus, men ikke lenger ut enn Kløfta, Asker og Rykkinn. Og de leverer vel ned til Drammensområdet.

Så de i fiskerlandsbyene nedover kysten, må gå på butikken selv. :stir

Foodora har jo nettopp økt området her i byen fra innen Ring 2, til innen Ring 3.....så er en stund til de kommer til mer landlige strøk :p

God morgen fra Portland, hvor man har hjemmekontor mens jeg venter på den lille Italienerinnen som er på vei opp i fra Palm Desert. Skikkelig vintervær langs I-5 sendte dem ut langs 101 og ankomst Portland noe senere enn planen.
Ellers leser jeg i Washington Post at den neste U.S. President kan komme fra vår lille øy (Bainbridge Rules!!), stod i kø sammen med han i vår lokale matvare butikk, ikke uenig i hans valg av vin.....(og politikken hans generelt). Den lille italienrinnen stoppet også i Santa Rosa - Russian River Brewing og fikk med seg noen godsaker.....

Back