• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Da var det tirsdag. Kaffe i koppen og litt trøtt i trynet er situasjonen nå. Vel vel, ferie på fredagen så man får holde ut. Ellers var det en festlig skrue som trykket inn brannmelderen i blokka i går kveld og stakk. Med brannvesen utrykning og hele pakka som resultat. Det må ha vært gøy...
Ha en riktig fin en i lufta eller på bakken! :)

God morgen fra Ris. På vei ut døra og klar for en dag på Bryggekontoret. Solen skinner allerede og det er snakk om en skikkelig sommerdag - kan jo ikke bli en dårlig tirsdag da:-)

Morn fra BGO.

Det å stå opp før fuglene fiser burde vært forbudt. Selv om det er frivillig [emoji42][emoji42]

Sommerferien fortsetter og etter en natt hjemme med ajourføring av papirarbeid settes kursen mot MIA. Må bare bortom OSL. Satser på frokost i loungen og kort kø i passkontrollen.

En fin dag ønskes alle.
God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings. Ble vekket av en sau med bjelle utenfor vinduet klokken 05. Litt usikker på hvor mye jeg sov etter det før arvingen våknet. Hvor er ulven nå man trenger den?

Mornings !
En deilig dag truer rett utenfor hovedstaden. Fri som man har, blir det nok en liten tur til badeegnet sted, med påfølgende tdf og leskende drikker. Skulle ikke forundre meg om dagen avsluttes med noe asiatisk på tallerkenen også. Den nye i Tordenskioldsgate er slett ikke verst.
Ha en snasen tirsdag :)

God morgen fra Herceg Novi.

Hjemreise i formiddag fra den "internasjonale" flyplassen i Tivat, med Jettime. 2 brakker og en kiosk det...

Endelig blir det et par uker hjemme. Skal banne i flypratkjerka og innrømme at over 2,5 mnd kontinuerlig på reisefot er lenge nok. Heldigvis rekker man å få reisefølelsen tilbake før høstturene starter for fullt med både USA, Baltikum og Midtøsten (igjen) i August.

Er offensiv og reiser hjem i shorts, kun historien vil vise om det er lurt...

Ha en fin tirsdag alle sammen!

Kim

God morgen fra Grønland. Ferdig pakket for et par dagers jobbreise, men først blir det en rolig kontordag. I ettermiddag skal SAS operated by "et eller annet" ta meg til Billund. Vil tippe det er flere som skal til Legoland enn på forretningsreise... Ha en strålende tirsdag i finværet[emoji3]

Da var det tirsdag. Kaffe i koppen og litt trøtt i trynet er situasjonen nå. Vel vel, ferie på fredagen så man får holde ut. Ellers var det en festlig skrue som trykket inn brannmelderen i blokka i går kveld og stakk. Med brannvesen utrykning og hele pakka som resultat. Det må ha vært gøy...
Ha en riktig fin en i lufta eller på bakken! :)

Haha, det er jammen meg ikke rart at du både trenger kaffe i koppen og er litt trøtt i trynet (eller ansikt, ettersom kun griser har tryne ;) ) når du alltid står opp før 0500! Her sover man til nærmere 0800 ettersom det er roligere på veien om sommeren slik at man slipper buffer :)

Ellers god dag fra BGO, hvor solen titter frem og 26c og sol fra skyfri himmel er meldt i morgen. Det blir fort en treningstur opp Ulrikken i 21-tiden onsdag :D I dag blir det videre ferieforberedelser - herlig :)

God formiddag fra heimen. Lite planer i dag, men må en tur i butikken så kanskje gjøre det med en gang så er det gjort. Ser ut til å bli fint være i dag også. Ikke dumt.

Mornings. Ble vekket av en sau med bjelle utenfor vinduet klokken 05. Litt usikker på hvor mye jeg sov etter det før arvingen våknet. Hvor er ulven nå man trenger den?

Gresset må klippes, men du gjør det kanskje heller selv :p

Ha en fin dag, med eller uten miljøvennlig gressklipping!

Guten tag fra Lillestrøm.

I går kveld ble en av de litt overraskende fyllekulene. Skulle bare treffe en kompis sånn raskt og ta en øl. Det endte i stor fyllekule og frisk språkbruk i agurktråden før jeg besvimte på puta.

Litt musikalske perler på Snap-storyen min ble det også. Og litt frisk posting i Facebookgruppen for vedkommende kompis' bryllupsfest.

Vi hadde det moro og stemningen var høy.

Ikke en helt typisk mandag, m.a.o

Vurderer å få sånn blåseapparat på PC og telefon.

Straks kommer en venninne med en pose full av reker og vin, så da er det vel på'n igjen.

Ha en fin en. SOMMER ER BEST!

Jæjæjæjæ .. Da var man igang med nok en arbeidsuke. Gulllende rent ute etter nok et episk regnskyll i går kveld. Så på doppler'n og vi hadde den eneste jævla stormcella i mils omkrets rett over området .. Menmen ... lite pollen i luften ihvertfall.

Var en liten runde igår iført min nyanskaffede Roger Waters tour-trøye og ble stoppet flere steder av folk som ville prate. For det meste av noen som var misunnelige over at de ikke var til stede og ingen Trumpister. ;)

.. og der tok bookingfingeren en uventet vridning, gitt. Business Plus med alt det innebærer fra Stansted til Oslo for under 100 daler er noe jeg kan leve med på en søndags ettermiddag. Og ja - vi snakker Ryanair.

MOW goes Ryan -- detta kan bli moro!

... og TriStar goes Wizz. En dansk tusenlapp for BLL-WAW med dyreste billetten som var å oppdrive. Skumle saker...

Back